Potřebuju poradit...nejede..!!!

Odpovědět
Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 16:42:57

ja prave koukal na vsechny hadice a vse drzi dobre..taky me napadlo jestli do nich treba nevletel cmelak nebo neco..no nevim ale zase jak by se tam dostal kdyz vepredu je mrizka :roll: :roll: :roll:
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte čer 10, 2008 17:06:11

sweetyboy píše:ja prave koukal na vsechny hadice a vse drzi dobre..taky me napadlo jestli do nich treba nevletel cmelak nebo neco..no nevim ale zase jak by se tam dostal kdyz vepredu je mrizka :roll: :roll: :roll:
Tím to nebude, já když čistil filtr tak tam bylo much a podobnýho hmyzu a jelo to :) Viděl bych to na ten filtr vyprat v tech.benzinu a stříknout sprejem na filtry, ten jar to nebude to pravý.
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » úte čer 10, 2008 17:23:34

no ja kdyz mel devitku streeta a ucpala se tomu ta uzka hadicka co vede kamsi do airboxu nebo kam, tak to normal i chcipalo, takze pokud se ve vyssi rychlosti nejak deformuje, tak by to mohlo byt taky tim...
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte čer 10, 2008 18:56:45

Elvis. píše:no ja kdyz mel devitku streeta a ucpala se tomu ta uzka hadicka co vede kamsi do airboxu nebo kam, tak to normal i chcipalo, takze pokud se ve vyssi rychlosti nejak deformuje, tak by to mohlo byt taky tim...
Asi myslíš přetlakování karbců. Pokud by byla ta hadička ucpaná, tak od 50 - 60 km/hod bude mašina chcíplá a nebude moc zrychlovat. Prostě to všechno zkontroluj, pročisti a uvidíš. Toš tak
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 20:28:21

Ninjo kdyz tu hadicku odpojim to se rozhodi i karbce??to jen at se kouknu skrz jestli je v poho :P
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » úte čer 10, 2008 22:42:24

sweetyboy píše:Tak tomu moc nerozumím tak tu prikládám grafy z měření........nějak ten výkon násobily 15% ale to nevím proč :?: :?: :?:

Prý z těchto grafů vyplíva že moto má výkon 130koní což by odpovídalo výkonu uvaděnému na zadním kole na tom odkazu jak tady kdosi posílal...A na motoru by melo být těch 145koní....rychlost naměřena 278km/hod nebo nějak tak, ty desetiny nevim.

Prosím pochopil jsem to dobře jak mi to vysvětlovali :?: :?: :?:

Obrázek

Obrázek

Zdravím, tak jsem se včera vrátil z dovolené a dnes jsem se dostal, až sem, už asi hodinu studuju tyto grafy a páč je tu halda příspěvků, tak jsem to zatím pečlivě nepročetl, spíše tak rychle přeskákal, tak nevím kam jste se až dostali.

Takže můj názor na věc: Ten druhý graf výkonu a kroutáku, je naprostá tragedie :!: To kolik naměřily je momentálně bezpředmětné, páč takovýto průběh křivek ten motor prostě nemůže mít, takhle blbě ten motor nejde ani seškrtit na 100 koníl :!: Takže z prvního grafu, který ti dali se dá vyčíst dost důležitých informací. Tudíž podle stabilního průběhu lamdy, která ukazuje perfektní palivovou směs ve všech režimech, můžeme z fleku vyloučit vliv vzd.filtru, náporu sání a karburátorů, to je prostě bez debat. :wink:

To, že naměřily jen 11.000 ot./min je jen z toho důvodu, že točily motor jen k červenému poli otáčkoměru a né do omezovače, páč otáčkoměr kecá jak palackej, tak omezovač, který má 9tka na 12.200 ot./min odpovídá cca 13.500 ot./min na otáčkoměru (alibizmus výrobců k dosažení větší životnosti motorů, aby nebyl vytáčen až k maximu, protože to není potřeba). Jinak ta maximálka na brzdě je ti k ničemu, páč zkusily kolik jede na hranici červeného pole, ale né pod zátěží.

No a co zbývá? Zapalování je nesmysl, tam se nemá co rozbít. Výfuk taky nemůže být problém. Podle mě je problém přímo v motoru.

Vůle ventilů? No, kdyby byly u všech sacích ventilů (které ti nastavily) malé vůle, tak by se to na rychlém změření neprojevilo. Páč všeobecné povědomí je, že se u zahřátého motoru vůle zmenšují, ale praxe je taková, že tyto vůle se zmenší, jen v oblasti dlouhodobějšího maximálního zatížení ve vysokém výkonu, kdy vůle nesmí zmizet, aby stále těsnil ventil. Při běžné pohodové jízdě se rozdíl teplot hlavy motoru a ventilu liší mnohem méně, páč ventil je účinně chlazen vodítkem, sedlem a sací ještě palivovou směsí a vůle různě kolísá a může se i zvětšovat. Nejmarkantněji se toto projevuje u vzduchem chlazených motorů, a to tehdy kdy se motor třeba v zácpě velmi přehřeje, téměř na volnoběh, páč hliník se roztahuje více než ocel, tak pokud mají skoro stejnou teplotu, tak ventil je roztažený méně a vůle je větší ( a tudíž se nahlas ozývá klapot ventilů) a když motor stojí a je horký, tak naměříte vůle výrazně větší, nežli mají být. Takže pokud jede motor na max. tak hlava má teplotu méně než 200 stC, ale výfukový ventil je rozehřátý téměř do žluta a teplota je ohromná a sací ventil má teplotu sice menší, ale také i nad 500 stC a při těchto extrémech se právě projeví nutnost nastavit vůli ventilů, aby byly spolehlivě zavřené.
Tudíž krátké změření max. výkonu se nestihne projevit, páč se motor ještě nestihne ustálit na správných teplotách, a kdyby přesto došlo k pootevření všech sacích ventilů, tak pokles výkonu bude velmi malý a už vůbec by se neměl výrazně změnit průběh křivek výkonu, u sacích ventilů podpálení nehrozí, ale může docházet ke střílení do karburátorů, když se zapálí i směs mezi karburátorem a ventilem. A snadno se to pozná, že je sání a karburátory očazené od karbonu ( na talířkách sacích ventilů je karbon normální)


Jediné moje logické vysvětlení je, že takto špatně pracující motor, má rozhozené časování rozvodů. To znamená, že je o jeden zub pootočená jedna z vaček, nebo obě vzhledem ke klikové hřídeli a to dopředu nebo i dozadu. A poněvadž protažení rozvodového řetízku, může způsobit to, že rysky nemusí vždy přesně lícovat, tak se s tím musí počítat a trochu logicky u toho uvažovat.

Tady jak by měl přibližně vypadat průběh výkonu a kroutáku. Jinak přepočet Hp na Ps je téměř zanedbatelný, takže jsou stejné a Kgm na Nm je že 1kg=10N . A ta červená křivka je na spojce a ta modrá na zadním kole. Tento graf odpovídá modolu 00, ale rok 98 se liší jen velmi málo, takže taky zanedbatelně.


Obrázek
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 23:59:42

Takze podle tebe mam proste udelat znovu cele ventily ???
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » stř čer 11, 2008 00:22:00

sweetyboy píše:Takze podle tebe mam proste udelat znovu cele ventily ???
ja si to musel 3x precist abych to trochu pochopil :P takze tedy nejlepsi bude to dat do jineho servisu to je jasne.. a ted. rikas ze podle tebe je rozhozene casovani. takze mam nechat udelat i ventily nebo jen zkontrolovat to casovani?..ja taky koukal na ty grafy jak blbej a porad jsem to nechapal jak se celej ten pomer zcela zmenil. ja videl grafy z ZX9R ale porad mi to neslo proste do hlavy kdyz jsem to porovnal s tim mym. proste vim ze ta moje predtim jela jako prase a kdyz jsem poradne otocil heftem sla hned na zadek.ted nic:/
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř čer 11, 2008 00:38:10

No, u forda mi měnili rozvody, a ten kokot mechanická to nejdřív nastavil místo na rysky na nějakej kaz na kole, takže při akceleraci se motor dusil, a brzdil, na volnoběh to jakžtakž bublalo... po přestavení bylo vše gut, takže to vypadá na nějaký blbý nastavení, jak říká Tom...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » stř čer 11, 2008 13:18:49

cau..takze dneska jsem vzal grafy z brzdy a zajel jsem do DKracingu. tam jsem jim ukazal ty grafy a rekl co mam za problem..chvili studoval ty grafy a zvlastne si prikyvoval hlavou :D podle jeho nazoru pry je ze je neco spatne slozeneho v karbcich a nebo u rozvodoveho retezu je pry nejaky plišek tak jestli neni chyba v nem..rekl ze mam zkusit udelat par pokusu a to ze mam zkusit trochu privrit pruduchy vepredu co se stane. momentalne brzdu nemaji ale za mesic jim ma prijit nejaka fakt good i s naporem, steluji motorky na zavody tak by snad uz nekdo mohl neco vedet...kdyz jsem zminil motoservis ve kterem jsem to mel tak rikal ze nejsem prvni kdo ma tento problem a byl stejne jako jako ja v MV2. takze si zacinam asi delat svuj obrazek na tento servis. vsichni kdo ho tu doporucovali asi meli nejspis velke stesti nebo nevim
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » stř čer 11, 2008 14:59:34

Jak jsem psal, tak špatná vůle ventilů by neměla zapříčinit tak drastickou změnu průběhu křivek. Tudíž doporučuji zkontrolovat právě to načasování rozvodů a když už to ventilový víko bude sundaný, tak se může během chvíle překontrolovat vůle ventilů jen tak pro jistotu.

No úplně nejlepší by bylo, kdyby jsi s tím přijel ke mě, jak jsem ti už navrhoval a já ti to zkontroluji, páč jsem to už u svojí ninji dělal, vím jak na to a taky vím jak to má správně být. Jinak já to dělám jako koníčka, tudíž ti to udělám zadarmo, a když zjistím, že je to správně, tak hold budeme řešit dále, ale lepší bude když bych to viděl na vlastní oči.

A teď jdu jezdit, tak si to rozmysli a dej mi vědět. Večer se sem zase mrknu, a v případě rychlejší komunikace mi můžeš brnknout na mobil, ale taky až mezi 19 a 21 hodinou. Tel. 605/358939 měl bych ho mít i v profilu.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » stř čer 11, 2008 15:04:19

Oki Tome, ted koukam na pocasi ze je takove vselijake ale na vikend by se mohlo udelat hezky tak bych mohl dojet jestli budes mit tedy cas :P
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » stř čer 11, 2008 22:32:23

Páč určitě budeme o víkendu jezdit, ale většinou až odpoledne, tak by jsi mohl dorazit, v sobotu nebo v neděli kolem osmé hodiny dopoledne. Viděl bych to tak max. na čtyři hodinky práce. V týdnu to nepůjde, takže dej vědět jestli v sobotu, nebo v neděli.

Jinak když přijedeš do Chomutova ze směru Slaný, Louny, tak když v jedeš do města, tak na kruháku rovně a pak jsou dvě benzínky napravo FILL a nalevo BENZINA, tak na jednu zajeď a brnkni mi, ja si pro tebe zajedu, abys to nemusel hledat.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » ned čer 15, 2008 09:52:17

cau..Tome ted jsem si jeste vzpomel jak jsem tu psal pred par mesicama ze mam nateceny benzin na ventilech. jestli ten mi nemohl neco zpusobit nebo nekde natyct kde by mohl delat neplechu. s tim filtrem jak jsem jel od tebe to hodne tezko ukazovalo 2 kila takze myslim ze on proste je propustnej a ted mozna moc ale kazdopadne to pak zkusim uplne vyprat do sucha. ja jeste projizdel manual a zavady a vsude je napsano ze muze byt chyba ve svicce. nemuze se stat ze by treba spatne zapalovala chvilama??no pak uz bych to videl na ty karbce jedine :roll: :roll: :roll:

jinak ty zatacky to je docela parada ale klopit to jak ty tak takovej blazen asi nikdy nebudu ale super. blbl jsem celou cestu domu:wink: :wink: :wink:
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » ned čer 15, 2008 13:27:57

Jj, ty zatáčky potřebují trénovat a pak ti to půjde úplně samo, ale uvidíš že od teď budeš projíždět zatáčky mnohem bezpečněji a když už se dostaneš do krizovky, tak se neboj tu zatáčku pořádně přiostřit, ty gumy zvládnou mnohem víc než si umíš představit. :wink:


Zatím si však pořád myslím, že ten filtr je pořád úplně nepropustnej a zalepenej, takže zjisti jak ten sajrajt dostaneme z toho filtru a než se začneme vrtat v karbanátkách, tak zkusíme dát do tvé moto můj filtr a uvidíš že ta ninja poletí jak raketa. A pokud nezjistíš jak ho vyprat, tak si hned sežeň novej.

Tak když ti to vyjde, tak přijeď příští víkend a mrknem na to znova.
:wink:

Zatím se měj. Čus Tom
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Odpovědět