Musí to být v náporu protoze na brzde to normalně jede skoro 280Jirka_Z píše:Hele popravde nevim, ale rekl bych ze v naporovem sani to nebude, naporove sani nema podle me sanci mit takovej vliv... ja mam ER-6f jede max tech 220-230 vic ani nemuzea to zadny naporovy sani nema a dle vyrobce ma cca. 72koni, v nejakym casaku zmerili 75 - to bude zalezet kus od kusu... Ty mas silnejsi motor uz jako takovej....
Potřebuju poradit...nejede..!!!
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Svatá prostoto. Pohybovala se ta motorka při jízdě na brzdě? Nepohybovala. Překonávala tím pádem odpor vzduchu? No nepřekonávala tím pádem odpor vzduchu, Halík! Může teda jet stejně rychle na silnici? Nemůže teda jet stejně rychle na silnici.....
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
Potrebuju jenom vyresit problem..vzdy sem na ty motorce lital a ted proste nechce jet...omgvolkswagen píše:Svatá prostoto. Pohybovala se ta motorka při jízdě na brzdě? Nepohybovala. Překonávala tím pádem odpor vzduchu? No nepřekonávala tím pádem odpor vzduchu, Halík! Může teda jet stejně rychle na silnici? Nemůže teda jet stejně rychle na silnici.....
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
- Jirka_Z
- Ghostrider
- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Ja to chapu, ale fakt si myslim, ze v naporovem sani to nebude, nekde jsem cetl ze to muze dat v idealnim pripade 10% a tobe chybi vic.... Je to muj laickej nazor, ale obcas neco prectu, co na to vetsi odbornici?
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
já ti mám jeden vlezlej dojem, že sis nechal dělat karby a motor a filtr sis udělal sám. Otázka je v čem jsi ho vypral a čím a kolik napustil, jestli se ti náhodou.... když jedeš 220 tlakem vzduchu nebortí a vlastně to neucpává. Jestli jsi to odmastil v něčem co by mohlo fungovat jako syntetické rozpouštědlo je to možné. Jestli je už moc starej je to možné. Jinak fakt už netuším.... 

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
ja to teda nikdy nedelal, ale co sem se tu docet, tak bych ho urco nemacel a tusil bych zradu prave mozna v tom filtru. Zkusil bych ho normalne vymenit za novej (nenapoustet nebo jen striknout lehoulince tim sprejem) a uvidis.... podle me je to jak nasakla houba, ktera se ti tlakem vzduchu zmackne a stane neprostupnou... a pak neni divu ze se ti motka dusi 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
no jo ale zase ta motorka 1,2,3 stupen vytocim klidne i do cerveneho a zatah je brutalni...nacucanej neni..jak jsem ho delal tak jsem ho napustil, byl to projet a nejelo to tak jsem ho tytahl a poradne vymackal do pairovych ubrousku a je to porad stejny..kdyz jsem mel filtr suchej jelo to uplne stejne jako s napustenym:/
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
tak na prvni druhy treti stupen jedes max. 200 a vis sam jak do 200 muzes byt na masine vice mene vzprimeny, ale nad cca 180 uz te to rve z motky a zalehavas. Stejny je to i s naporem. Ale kdyz rikas ze i bez filtru je to stejny, tak to fakt nevim 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
- sweetyboy
- Easy rider
- Příspěvky: 235
- Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
farmář píše:zkusil bych ho vyměnit.neříkal bez filtru,ale se suchým,jenže jestli jsi ho jarem spíš zalepil než plně odmastil, mohlo by to být v jeho snížené průchodnosti.
ja ho poradne propral pak v ciste vode a jak uschl tak sel krasne profouknout..tak jsem zkusil jet se suchym a bylo to na hovno tak jsem ho naolejoval..dvakrat susil a dvakrat projizdel ale je to porad stejny..zadny vliv na to
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)
- Lech
- Ghostrider
- Příspěvky: 2151
- Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
No až tak tomu nerozumím ale kromě přívodu vzduchu do airboxu jsou tam ještě možná takový malý trubičky s přívodem vzduchu ke karburátorům.Tak ty jestli nejsou zacpaný a nebo vypadlé někde. Nějak začal ten tlak vzduchu při vyšších rychlostech mít vliv na tu připravovanou směs.Nějaký podobný problém měl teda můj jeden kámoš na Hondě CBR600F r.v. 95 tuším,tak nějak to bylo.
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078