Potřebuju poradit...nejede..!!!

Odpovědět
Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » pon čer 09, 2008 22:18:33

Jirka_Z píše:Hele popravde nevim, ale rekl bych ze v naporovem sani to nebude, naporove sani nema podle me sanci mit takovej vliv... ja mam ER-6f jede max tech 220-230 vic ani nemuze :-) a to zadny naporovy sani nema a dle vyrobce ma cca. 72koni, v nejakym casaku zmerili 75 - to bude zalezet kus od kusu... Ty mas silnejsi motor uz jako takovej....
Musí to být v náporu protoze na brzde to normalně jede skoro 280
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » pon čer 09, 2008 22:46:01

no tej jsem cistil a mazal tym olejem:(
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte čer 10, 2008 08:31:38

Svatá prostoto. Pohybovala se ta motorka při jízdě na brzdě? Nepohybovala. Překonávala tím pádem odpor vzduchu? No nepřekonávala tím pádem odpor vzduchu, Halík! Může teda jet stejně rychle na silnici? Nemůže teda jet stejně rychle na silnici.....
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 09:17:05

volkswagen píše:Svatá prostoto. Pohybovala se ta motorka při jízdě na brzdě? Nepohybovala. Překonávala tím pádem odpor vzduchu? No nepřekonávala tím pádem odpor vzduchu, Halík! Může teda jet stejně rychle na silnici? Nemůže teda jet stejně rychle na silnici.....
Potrebuju jenom vyresit problem..vzdy sem na ty motorce lital a ted proste nechce jet...omg
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » úte čer 10, 2008 10:10:14

Ja to chapu, ale fakt si myslim, ze v naporovem sani to nebude, nekde jsem cetl ze to muze dat v idealnim pripade 10% a tobe chybi vic.... Je to muj laickej nazor, ale obcas neco prectu, co na to vetsi odbornici?
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 10:30:30

je proste hrozny kdyz clovek normalne a snazi se neco udelat pro svoji motku a pak to dopadne takhle:( dneska uz clovek nemuze spolehat ani na servis:(
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte čer 10, 2008 13:06:20

já ti mám jeden vlezlej dojem, že sis nechal dělat karby a motor a filtr sis udělal sám. Otázka je v čem jsi ho vypral a čím a kolik napustil, jestli se ti náhodou.... když jedeš 220 tlakem vzduchu nebortí a vlastně to neucpává. Jestli jsi to odmastil v něčem co by mohlo fungovat jako syntetické rozpouštědlo je to možné. Jestli je už moc starej je to možné. Jinak fakt už netuším.... :?:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 13:09:21

ja ho vypral v jarovy vode a pak jsem ho vypral ve studeny vode, polil olejem na filtry a papirovyma uderkama vymackal
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » úte čer 10, 2008 13:23:52

ja to teda nikdy nedelal, ale co sem se tu docet, tak bych ho urco nemacel a tusil bych zradu prave mozna v tom filtru. Zkusil bych ho normalne vymenit za novej (nenapoustet nebo jen striknout lehoulince tim sprejem) a uvidis.... podle me je to jak nasakla houba, ktera se ti tlakem vzduchu zmackne a stane neprostupnou... a pak neni divu ze se ti motka dusi :wink:
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 13:27:24

no jo ale zase ta motorka 1,2,3 stupen vytocim klidne i do cerveneho a zatah je brutalni...nacucanej neni..jak jsem ho delal tak jsem ho napustil, byl to projet a nejelo to tak jsem ho tytahl a poradne vymackal do pairovych ubrousku a je to porad stejny..kdyz jsem mel filtr suchej jelo to uplne stejne jako s napustenym:/
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » úte čer 10, 2008 13:36:42

tak na prvni druhy treti stupen jedes max. 200 a vis sam jak do 200 muzes byt na masine vice mene vzprimeny, ale nad cca 180 uz te to rve z motky a zalehavas. Stejny je to i s naporem. Ale kdyz rikas ze i bez filtru je to stejny, tak to fakt nevim :-(
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte čer 10, 2008 16:12:11

zkusil bych ho vyměnit. :?: neříkal bez filtru,ale se suchým,jenže jestli jsi ho jarem spíš zalepil než plně odmastil, mohlo by to být v jeho snížené průchodnosti.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 16:20:04

farmář píše:zkusil bych ho vyměnit. :?: neříkal bez filtru,ale se suchým,jenže jestli jsi ho jarem spíš zalepil než plně odmastil, mohlo by to být v jeho snížené průchodnosti.

ja ho poradne propral pak v ciste vode a jak uschl tak sel krasne profouknout..tak jsem zkusil jet se suchym a bylo to na hovno tak jsem ho naolejoval..dvakrat susil a dvakrat projizdel ale je to porad stejny..zadny vliv na to
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » úte čer 10, 2008 16:23:07

jeste jsem zkousel ze bych udelal takovej pokus a vepredu ty privody vzduchu bych trochu omezil co se stane:-)
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
Lech
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2151
Registrován: pát úno 17, 2006 14:07:30
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lech » úte čer 10, 2008 16:35:59

No až tak tomu nerozumím ale kromě přívodu vzduchu do airboxu jsou tam ještě možná takový malý trubičky s přívodem vzduchu ke karburátorům.Tak ty jestli nejsou zacpaný a nebo vypadlé někde. Nějak začal ten tlak vzduchu při vyšších rychlostech mít vliv na tu připravovanou směs.Nějaký podobný problém měl teda můj jeden kámoš na Hondě CBR600F r.v. 95 tuším,tak nějak to bylo.
mobil:732 654 530
ZX-12 R (02)
ZZR 1100 (93)
ZX-9 R (99)
CKC # 078

Odpovědět