

Ventily až v 25tis. Já měnil řetězovku asi až ve 38tis. Základ po koupi je olej a filtr. Dneska jsem měnil zrovna na Zephyru a filtr 130 + 900 olej a je to stejný s ZRXHery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... Díky
Doktore! musim te opravit, ventily se kontroluji a pripadne serizuji kazdych 12tis. kmDoktorZRX píše:Ventily až v 25tis. Já měnil řetězovku asi až ve 38tis. Základ po koupi je olej a filtr. Dneska jsem měnil zrovna na Zephyru a filtr 130 + 900 olej a je to stejný s ZRXHery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... Díky
Tak ji hlavne poradne zkontroluj, at pozdeji nelitujes a muzes si poradne uzivat... Ventily seridit uz mel, pravidelne se kontroluji a serizuji pry servisce 12tis. km a pak kazdych dalsich 12tis. km a zatim jsem nevidel ZRX kde by se neserizovaly aspon 4 ventily, ale spis vic... trosku na to jeste soucasny majitel prdel, tak rozhodne pokud ji koupis, vraz do toho jeste "par" kacek at muzes nalitat bezpocet stastnych km bez nervu a neustaleho stresovani ze ti tam nekde neco odejdeHery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... Díky
...takhle nejak vypadal originalni (nechutne drahej) nosic primo od Kawasaki. Ja kupoval nosic s plotnou GIVI a vcelku spokojenost, nosic s plotnou stal neco malo pres 2tis. a pak jeste k tomu velkej kufr (46l) a ten byl neco kolem 4,5 tis. Trosku je ten nosic videt na prilozene fotografii. Jinak me to dodal dealer Kawasaki v Kladne na telefonickou objednavku cca za tyden...kerik píše:Zdarec bando. Nemáte nějakej dobrej (levnej) typ na nosič horního kufru na Edíka?
Toto se mi celkem líbí ale nevím kde v ČR sehnat - http://www.getgeared.co.uk/productinfo/ ... 022448.pdf
Dík za typy a Rexům zdar
Tady se můžeš patřičně "naladit"...samotnýmu se mě videjko moc líbí...Hery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... Díky
pekna videjkaLadis píše:Tady se můžeš patřičně "naladit"...samotnýmu se mě videjko moc líbí...Hery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... Díky![]()
http://fr.youtube.com/watch?v=5I7G4s4Bx-0
Aby to nebylo "erkařům" líto...
http://fr.youtube.com/watch?v=YWNj4HOyah8
No vidíš to. A to těch 25 ( spíš 24 ) radil jeden novinář a majitel rexe v čmn v testu ojetinyKankX píše:Doktore! musim te opravit, ventily se kontroluji a pripadne serizuji kazdych 12tis. kmDoktorZRX píše:Ventily až v 25tis. Já měnil řetězovku asi až ve 38tis. Základ po koupi je olej a filtr. Dneska jsem měnil zrovna na Zephyru a filtr 130 + 900 olej a je to stejný s ZRXHery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... Díky![]()
![]()
![]()
Tak to v tom případě je eNko pro ty nejdrsnějšíKankX píše:pekna videjkaLadis píše:Tady se můžeš patřičně "naladit"...samotnýmu se mě videjko moc líbí...Hery píše:Tak zítra si jedu pro esko. Má prý ale před servisem, to teda znamená olej a filtry. Ale říkal, že má najetých 19tis a nikdy neseřizoval ventily a karbece, to bych teda asi měl udělat ne? Nevíte co to stojí? Řetězovka je prý originál a ještě rozhodně není před smrtí, desky nový....Co bych ještě měl vyměnit nebo nechat seřídit? Poraďte... Díky![]()
http://fr.youtube.com/watch?v=5I7G4s4Bx-0
Aby to nebylo "erkařům" líto...
http://fr.youtube.com/watch?v=YWNj4HOyah8...a je z nich patrna jedna jasna vec, eSko je proste pro holky (aby jim vitr moc nepocuchal hrivu) zatimco eRko je pro poradny chlapy (drsnaky)
...me se to netyka, ja jsem mekota, ja k eRku prisel jak slepej k houslim
jo to znamZRX 1984 píše:No ono to s tím plexi není o vyměknutí, ani erko není o tvrdosti a vyměknutí. Můžu osobně potvrdit, že jak jsme jeli na Skalku, tak jsem pod 160 moc nešel spíš víc, hlavně za Mladou Boleslaví jsem ho podržel 180 - 200, a můžu Vám s klidným svědomým říct, že mě pak týden bolelo za krkem. Nebyla to intenzivní bolest, ale v určitých polohách mě to bolelo fest a byl bych tisíckrát vděčnej za plexi nebo erkovou masku. Od těch 150 už pořádně fučí a člověk je tak nějak rád, že se toho drží. Možná taky stárnu....