Zatížení el. soustavy
Zatížení el. soustavy
Netušite náhodou někdo kolik si můžu z baterky za jízdy odebrat amper, aniž bych ovlivnil chod motorky?
Potřebuji odebírat cca. 12A. Jde mi o to, abych něco neodkouřil a nebo aby se motka prostě nezastavila.
Pro objasnění situace: Ty ampery potřebuju do vyhřejvaného trika.
Potřebuji odebírat cca. 12A. Jde mi o to, abych něco neodkouřil a nebo aby se motka prostě nezastavila.
Pro objasnění situace: Ty ampery potřebuju do vyhřejvaného trika.
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
CKC#1202
"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
no jde o to aby ti to utahl alternator... mrkni do specifikaci jak vykonny alternator ma tvoje motorka a podle toho se to da spocitat. Kdyz by ta tvoje dratena kosila brala vic nez staci alternator davat, tak to pojede i z baterky a az ji vybijes, tak uz nikam nepojedes 

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
On umí 24 A, ale bycha na to, že ti část výkonu sežere: zapalování, čerpadlo, snímače, řídící jednotka, žárovky atd. Zkus odpojit altík a nastartovat enem na baterku. Pak možeš změřit ampérmetrem kolik ti to z baterky bere. No a pak je to jednoduché spočítat, kolik ti z proudu dodávaného altíkem zbyde. Ale bacha na to jakým apérmetrem to budeš měřit. Doporučil bych ti si od někoho půjčit klešťový ampérmetr a měřit až po nastartování, při startování neměřit.volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů
Dak
CKC -015-
CKC -015-
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
pobavils, předsedo!volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů

A vážný dotaz na vyhřejvací triko: Kolik Wattů má? O to kráčí... motka dá obvykle cca 300W, což je zhruba to samé co napsal PŘEDSEDA, krom 42: - ) V.
Opakuji poněkolikáté: stejně to chce vzít měřák a zkoušet měřit (krátkodobě) parametry, než si "odkouřit regler" s kabeláží.
Protože drátům a konektorům se 20A +- moc líbit nebude... ( porovnej Watáž s vyhřejvanými gripy )
Klešťovým ampérmetrem DC nic nezměříš... většina Ampérmetrů je do 20A DC, čili stejnosměrných. Což je na 14V 280W a při poklesu napětí na 12V 240W, tak byto chtělo změřit, jak klesá napětí se zátěží...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já neke, píšou to v manuálu666S999 píše:pobavils, předsedo!volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů![]()
A vážný dotaz na vyhřejvací triko: Kolik Wattů má? O to kráčí... motka dá obvykle cca 300W, což je zhruba to samé co napsal PŘEDSEDA, krom 42: - ) V.
Opakuji poněkolikáté: stejně to chce vzít měřák a zkoušet měřit (krátkodobě) parametry, než si "odkouřit regler" s kabeláží.
Protože drátům a konektorům se 20A +- moc líbit nebude... ( porovnej Watáž s vyhřejvanými gripy )
Klešťovým ampérmetrem DC nic nezměříš... většina Ampérmetrů je do 20A DC, čili stejnosměrných. Což je na 14V 280W a při poklesu napětí na 12V 240W, tak byto chtělo změřit, jak klesá napětí se zátěží...
V obecných specifikacích motorky:

A v oddílu elektrika:

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Tak já klešťový nemám a dělal sem to jinak (u auta) ale to co změříš sa stejně trochu mění. Záleží na otáčkách, teplotě motoru atd. Osobně bych sa na to vy...vykašlal a líp se oblékl. Jak psal Chosé (bůh elektronik) tak 20A bude trošku průser.... Pokud to ale fakt chceš, tak si někoho kdo to umí změřit a vypočítat na to zavolej.
Dak
CKC -015-
CKC -015-
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
JO, jak písmenuje Myšák, 65W je snesitelné,vždyť je to jen 5Anavíc... Ale připojit napřímo z baterky a dát extra pojistku! (když použiješ konektor taky se prd stane, ale nepoužívej stávající kabelový strom!)misak39 píše:65 W ani nepoznáš...to jako kdybys tam připlácnul jednu hlavní žárovku navíc, to musí bejt úplně v pohodě...
Pro VW: v dokumentaci se Ti míchaj jabka s hruškama, 42V 3fáz je výstup alternátor, nikoli palubní a dobíjecí... (to je výstup regler, nikoli výstup lichtmaschine)
Pro Daka: Těbůch! - já su nezodpovědný pacholek, který viděl pár "amatérsko kutilských finále", dávám jen blbé a skeptické rady. Elektronik a bůch to jsou nějaké nadávky???
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______