Zatížení el. soustavy

Odpovědět
Uživatelský avatar
SumavaCZ
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1908
Registrován: čtv bře 12, 2009 16:30:11
Bydliště: Klatovy

Zatížení el. soustavy

Příspěvek od SumavaCZ » pát říj 30, 2009 10:37:28

Netušite náhodou někdo kolik si můžu z baterky za jízdy odebrat amper, aniž bych ovlivnil chod motorky?
Potřebuji odebírat cca. 12A. Jde mi o to, abych něco neodkouřil a nebo aby se motka prostě nezastavila.

Pro objasnění situace: Ty ampery potřebuju do vyhřejvaného trika.
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202

"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pát říj 30, 2009 11:15:44

no jde o to aby ti to utahl alternator... mrkni do specifikaci jak vykonny alternator ma tvoje motorka a podle toho se to da spocitat. Kdyz by ta tvoje dratena kosila brala vic nez staci alternator davat, tak to pojede i z baterky a az ji vybijes, tak uz nikam nepojedes ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát říj 30, 2009 11:44:50

U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pát říj 30, 2009 15:21:59

Hele Honzo,ty mě fakt překvapuješ!!
Takovej odolnej jedinec,oblečení,který nic nepromočí ani neprofoukne a teď tohle?!?! :shock:
Baba seš!!
Aby ti z toho tepla nevyrostly kozyyy!!!!! :lol:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát říj 30, 2009 16:42:04

volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)
On umí 24 A, ale bycha na to, že ti část výkonu sežere: zapalování, čerpadlo, snímače, řídící jednotka, žárovky atd. Zkus odpojit altík a nastartovat enem na baterku. Pak možeš změřit ampérmetrem kolik ti to z baterky bere. No a pak je to jednoduché spočítat, kolik ti z proudu dodávaného altíkem zbyde. Ale bacha na to jakým apérmetrem to budeš měřit. Doporučil bych ti si od někoho půjčit klešťový ampérmetr a měřit až po nastartování, při startování neměřit.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
SumavaCZ
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1908
Registrován: čtv bře 12, 2009 16:30:11
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od SumavaCZ » pát říj 30, 2009 16:43:41

milda píše:Hele Honzo,ty mě fakt překvapuješ!!
Takovej odolnej jedinec,oblečení,který nic nepromočí ani neprofoukne a teď tohle?!?! :shock:
Baba seš!!
Aby ti z toho tepla nevyrostly kozyyy!!!!! :lol:
Prdelky, srandičky. :lol: :lol:
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202

"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » pát říj 30, 2009 16:54:46

volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)
pobavils, předsedo! :lol:
A vážný dotaz na vyhřejvací triko: Kolik Wattů má? O to kráčí... motka dá obvykle cca 300W, což je zhruba to samé co napsal PŘEDSEDA, krom 42: - ) V.
Opakuji poněkolikáté: stejně to chce vzít měřák a zkoušet měřit (krátkodobě) parametry, než si "odkouřit regler" s kabeláží.

Protože drátům a konektorům se 20A +- moc líbit nebude... ( porovnej Watáž s vyhřejvanými gripy )

Klešťovým ampérmetrem DC nic nezměříš... většina Ampérmetrů je do 20A DC, čili stejnosměrných. Což je na 14V 280W a při poklesu napětí na 12V 240W, tak byto chtělo změřit, jak klesá napětí se zátěží...
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
SumavaCZ
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1908
Registrován: čtv bře 12, 2009 16:30:11
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od SumavaCZ » pát říj 30, 2009 17:58:40

Ty topný desky mají celkem výkon 65W.
ZX-10R KRT Replica
CKC#1202

"Jak to má volant nebo kozy, tak s tím budou brzy problémy."

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát říj 30, 2009 18:36:28

666S999 píše:
volkswagen píše:U ER-6 má altík jmenovitý výkon 24 A/14V při 5000 otáčkách jen bych dodal, že je třífázový, takže umí max 42 voltů ;-)
pobavils, předsedo! :lol:
A vážný dotaz na vyhřejvací triko: Kolik Wattů má? O to kráčí... motka dá obvykle cca 300W, což je zhruba to samé co napsal PŘEDSEDA, krom 42: - ) V.
Opakuji poněkolikáté: stejně to chce vzít měřák a zkoušet měřit (krátkodobě) parametry, než si "odkouřit regler" s kabeláží.

Protože drátům a konektorům se 20A +- moc líbit nebude... ( porovnej Watáž s vyhřejvanými gripy )

Klešťovým ampérmetrem DC nic nezměříš... většina Ampérmetrů je do 20A DC, čili stejnosměrných. Což je na 14V 280W a při poklesu napětí na 12V 240W, tak byto chtělo změřit, jak klesá napětí se zátěží...
Já neke, píšou to v manuálu

V obecných specifikacích motorky:



Obrázek

A v oddílu elektrika:


Obrázek
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pát říj 30, 2009 19:08:39

Tak já klešťový nemám a dělal sem to jinak (u auta) ale to co změříš sa stejně trochu mění. Záleží na otáčkách, teplotě motoru atd. Osobně bych sa na to vy...vykašlal a líp se oblékl. Jak psal Chosé (bůh elektronik) tak 20A bude trošku průser.... Pokud to ale fakt chceš, tak si někoho kdo to umí změřit a vypočítat na to zavolej.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » sob říj 31, 2009 01:14:47

65 W ani nepoznáš...to jako kdybys tam připlácnul jednu hlavní žárovku navíc, to musí bejt úplně v pohodě...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » sob říj 31, 2009 10:32:44

misak39 píše:65 W ani nepoznáš...to jako kdybys tam připlácnul jednu hlavní žárovku navíc, to musí bejt úplně v pohodě...
JO, jak písmenuje Myšák, 65W je snesitelné,vždyť je to jen 5Anavíc... Ale připojit napřímo z baterky a dát extra pojistku! (když použiješ konektor taky se prd stane, ale nepoužívej stávající kabelový strom!)

Pro VW: v dokumentaci se Ti míchaj jabka s hruškama, 42V 3fáz je výstup alternátor, nikoli palubní a dobíjecí... (to je výstup regler, nikoli výstup lichtmaschine)
Pro Daka: Těbůch! - já su nezodpovědný pacholek, který viděl pár "amatérsko kutilských finále", dávám jen blbé a skeptické rady. Elektronik a bůch to jsou nějaké nadávky???
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Odpovědět