Synovečkova neznačková stříkačka od kuřecího křídla vykazuje následující vadu-pravidelně po cca 300 km nebo 2 hodinách jízdy jede jen na dva- tři válce, z výfuku smrdí nespálenej benzin (teda, ten smrad s benzinem nemá moc společnýho, spíš to smrdí jako otrávenej katalyzátor) a když se nechá motka vystydnout, jede, ale zas jen tu svoji dobu. Údajně byly prohozeny vstřiky mezi s sebou a vždy prostřední dva nejedou, byla vyzkoušena jiná jednotka (prý nová Ignitech), nový svíčky, na vzduch filtru origo papírovým najeto max 800 km, motka byla na brzdě, a tam snad do poruchy vše OK, pak rapidní změna křivky spotřeby benzinu, kuc kuc a je po jízdě... Bohužel jsem ji ještě neměl doma k rozdělání, ale i tak, napadá vás někoho nějakej možnej zdroj poruchy, když to zásadní (vstřiky,jednotka i svíce) byly vyměněny s nulovým výsledkem? (pls neraďte mi nákup značkového stroje, toho už se synoveček ode mě naposlouchal dost

) Díky za názory.