Proč?

Odpovědět
Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Proč?

Příspěvek od misak39 » pon srp 17, 2009 23:23:27

Synovečkova neznačková stříkačka od kuřecího křídla vykazuje následující vadu-pravidelně po cca 300 km nebo 2 hodinách jízdy jede jen na dva- tři válce, z výfuku smrdí nespálenej benzin (teda, ten smrad s benzinem nemá moc společnýho, spíš to smrdí jako otrávenej katalyzátor) a když se nechá motka vystydnout, jede, ale zas jen tu svoji dobu. Údajně byly prohozeny vstřiky mezi s sebou a vždy prostřední dva nejedou, byla vyzkoušena jiná jednotka (prý nová Ignitech), nový svíčky, na vzduch filtru origo papírovým najeto max 800 km, motka byla na brzdě, a tam snad do poruchy vše OK, pak rapidní změna křivky spotřeby benzinu, kuc kuc a je po jízdě... Bohužel jsem ji ještě neměl doma k rozdělání, ale i tak, napadá vás někoho nějakej možnej zdroj poruchy, když to zásadní (vstřiky,jednotka i svíce) byly vyměněny s nulovým výsledkem? (pls neraďte mi nákup značkového stroje, toho už se synoveček ode mě naposlouchal dost :D :D :D ) Díky za názory.
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » úte srp 18, 2009 00:58:23

No jelikož se to stane až po za delším čase, tak ně napadá akorát to, esi se teplem nekde neskratuje kontakt na tu danou svíčku. Nebo taky čidlo vstřiku.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte srp 18, 2009 08:43:25

kostra bratře, něco podobného jsem viděl u 740i bawa, kostry nekostřily dobře, jak kdy. Počítač se z toho pokaždé zbláznil,ale jelikož řídí také vstřiky, vypadalo to jako přidřenej motor. Zkrátka šel asi tak jak popisiješ, což si u tohoto motoru dokážeš asi živě představit.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte srp 18, 2009 09:29:05

vstřikovače by měly být teoreticky v pořádku, bo když dali prostřední "nemocný" na kraj, fungovaly dobře a ty prostřední nee... na obou řídících jednotkách, což mi hlava nebere...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte srp 18, 2009 10:39:10

však však, hledej někde kostru. Jinak je to věc mezi nebem a zemí 8) díky kostře nebo zkratu takhle blbnou jednotky.Všechny komponenty jsou v cajku a nejde to. Aj ŘJ.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte srp 18, 2009 16:13:42

Pokud se šachovalo s konponenty a bez úspěchu,hledej závadu v mechanice-konkrétních válcích.Onehdá jsem něco podobného řešil na jednom autě.Nestačil jsem na to,na volnoběh furt jen na tři válce.Majitel po čase dal vědět,že prý vlasová prasklina na netilovém sedle,či co.Nevím,co to bylo konkrétně a hledal bych to v mechanice.Třeba chladící kapalina do spalovacího prostoru.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte srp 18, 2009 16:30:09

Anti píše:Pokud se šachovalo s konponenty a bez úspěchu,hledej závadu v mechanice-konkrétních válcích.Onehdá jsem něco podobného řešil na jednom autě.Nestačil jsem na to,na volnoběh furt jen na tři válce.Majitel po čase dal vědět,že prý vlasová prasklina na netilovém sedle,či co.Nevím,co to bylo konkrétně a hledal bych to v mechanice.Třeba chladící kapalina do spalovacího prostoru.
No, bohužel tohle zatím vypadá jako nejblíž :( Motka doma nebude dřív jak za 14 dnů. tak to zkusíme rozebrat a uvidíme... Nejhorší na tom je, že to vždycky chvíli jede normálně...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
lukas.01
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 730
Registrován: ned kvě 14, 2006 19:04:21
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukas.01 » úte srp 18, 2009 16:57:00

Co indučky, zkoušel jsi je prohodit?
ZZR 1400 L.E.
Estrella 250
CKC # 568

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte srp 18, 2009 20:08:00

přeházený bylo prý vše co jde. Až to bude doma, vyzkouším vše pro jistotu znova, ale předtím byla měřena jednotka osciloskopem, indukčky, kabely, koncovky a vše co jde změřit a nic se netvářilo jako nemocný...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Odpovědět