ZRX II

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » čtv říj 09, 2008 21:16:31

PajaZR píše:
MMKS píše:jen se ptám, protože se mě právě těch pár koníků na to že se musel vrtat s motorem nezdálo tak moc.
240?? Po 200 se mi zdá už se mu nechce, otázka zda není utlumený bo je z Německa (i když v TP má plný výkon), nebo nejsem moc těžký (docent už zase nejsem) a nebo nejsem prostě brzda já.
Tak se koukni na víčka karbeců,něměli by tam být dorazy.Já je tam měl a ted to jede líp.Ale 200 jsem ještě nezkoušel a před odškrcením bych si rychleji udělal kafe než bych se na tu rychlost dostal. ale ted je tam 160 podstatně rychleji než před tím 8)
A jak ro já lama poznám? Jde to nějak na první pohled? Jak se to pak řeší (vím, že si tady něco psal o obroušení). Mohl by si to trošku rozvést. Víc popsat, případně poslat fotky, obrázky atd. Dík
ZX-12R naked

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv říj 09, 2008 21:43:00

Dargas píše:a tak jasny, ze 5 koni nejni moc,ale co bys bez turba chtel? :D
ale ono by treba stacilo s tou vackou jeste par jinejch drobnosti...
vylestit sani, stavitelny vackovy kola, pripadne filtry...
v motoru se musis hrabat tak jako tak a s tou vackou dohromady by to mohlo dat i vic nez 5k.
Chci rict kdyby se to trosku dotahlo, tak by bylo treba i koniku vic.
a ty vacky by taky nemusely byt fungl...sehnat je treba za 7? lepci jak ladak...
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » čtv říj 09, 2008 22:14:51

tak jasny vsechno tohle dohromady je good a prida to radnej kus poweru.
ja myslel spis prinos pro vykon pri koupi pouze vyfuk /pouze vacky ze mozna ty vacky vyjdou lip.
CKC # 594

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » čtv říj 09, 2008 22:28:48

Pavel ZRX píše:
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.

Joo,Pavle,chtěl jsem se Ti zeptat(už jsi mi to říkal,ale neuložil jsem si to na Harddisk) jaký a kolik a kde jsi dělal ty díry do airboxu?

Zkusil bych s tím polaborovat,bo si myslím,že v tom asi byl zakopanej pes,kterej jim na brzdě nedovolil dosáhnout lepších výsledků...

Možná bych si zkusil vyrobit provizorní kryt airboxu(ten vnitřní dekl) a zkusil zatím díry do něj,abych zbytečně neubližoval tomu origo...
Co myslíš? A ven z podsedačky jsi už díry nedělal? Sedačka snad už tolik netěsní nebo se pletu??
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv říj 09, 2008 22:35:37

Dargas píše:tak jasny vsechno tohle dohromady je good a prida to radnej kus poweru.
ja myslel spis prinos pro vykon pri koupi pouze vyfuk /pouze vacky ze mozna ty vacky vyjdou lip.
Ono se to musí řešit všechno. Pokud laďákem zrychlíš odvod spalin, motor výrazně ochudíš. Decentní laďák sám o sobě výkonu nepřidá, to je mnohokrát vyzkoušený. Musí se taky propustnějším filtrem umožnit motoru nadechnout, to je bohužel další ochuzení a proto se musí přetryskovat. Zmena časování rozvodu moc nepomůže, když si nemá motor co nasát.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » čtv říj 09, 2008 22:59:14

jasny, vsecko vim, je mi jasny ze za zmenu pouze vacek a niceho jinyho muze bejt clovek rad 5 koni.
a je jasny, ze jen vyfuk nic neprida (pokud neubere) jen jsem chtel rict, ze treba by ty vacky byli rozumejsi nez ladak)
chapu, ze montovat tam jen ladak, jen vacky, jen filtry, jen.... je zbytecny.
Je mi to jasny, mam predstavu co tyhle veci s motorem delaj.
Ja jen ze kdyz uz teda, tak je mozna spis lepsi utopit prachy do vecek nez do vejfuku.
ikdyz je fakt, ze vacky zvuk nezlepsej, takze asi nema cenu to resit.
ja jen chtel hodit takovou poznamku, nemusime to tady rsit do sroubku :D
CKC # 594

Uživatelský avatar
ZRX 1984
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 9215
Registrován: pon dub 07, 2008 12:57:06
Bydliště: Hradec Králové

ZRX

Příspěvek od ZRX 1984 » čtv říj 09, 2008 23:01:51

Chlapi nevím jak vy, ale pro mě je to až až postačující, jen bych chtěl origo vejfuk, bo se mi zdá, že otevřenej laďák bez dalších zásahů což si myslím, že mám já, motoru mnoho nepřidává. Jinak ten týpek co byl na těch mlýnkách na tom V-Maxoj na tý 1400 myslím že se jmenuje Lado, tak do toho maxe nasypal do motoru co se dalo. Nechal si i udělat stolici na převrtání na 1400, bo to má nahovno to Véčko. Dostal z toho 140 nm. ale má titanovou spojku z nějakýho leteckýho materiálu, no prostě do toho nasypal mrtě peněz a teďka si koupil Hajabusu, bo ho max už nenaplňuje, tak si říkám když člověk začne zvedat výkon kam až to dojde. Já jsem spokojenej, užívám si krouťák a klildnou kochací jízdu...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » čtv říj 09, 2008 23:30:01

milda píše:
Pavel ZRX píše:
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.

Joo,Pavle,chtěl jsem se Ti zeptat(už jsi mi to říkal,ale neuložil jsem si to na Harddisk) jaký a kolik a kde jsi dělal ty díry do airboxu?

Zkusil bych s tím polaborovat,bo si myslím,že v tom asi byl zakopanej pes,kterej jim na brzdě nedovolil dosáhnout lepších výsledků...

Možná bych si zkusil vyrobit provizorní kryt airboxu(ten vnitřní dekl) a zkusil zatím díry do něj,abych zbytečně neubližoval tomu origo...
Co myslíš? A ven z podsedačky jsi už díry nedělal? Sedačka snad už tolik netěsní nebo se pletu??
Obrázek
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pát říj 10, 2008 00:25:08

No tak Pavle,klobouk dolů :finga: Tomu říkám lochna!!!

Odpovězeno jedním obrázkem!!

To jsi nějak testoval-myslím jako průběžně zvětšoval nebo jsi rovnou udělal takovej kráter? :lol:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
blackbiker
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 189
Registrován: sob led 05, 2008 13:56:11
Bydliště: Teplice

Příspěvek od blackbiker » pát říj 10, 2008 09:00:05

moznosti jak upravit airbox je vice

vyjmuti komory na filtr a nahrazeni kuzelem nasazenym primo na airbox+derovany plechovy kryt
Obrázek
Obrázek

nebo navrtanim der do komory na filtr
Obrázek

a posledni co jsem videl je do vicka od komory na filtr
Obrázek
ZRX 1200 black

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pát říj 10, 2008 10:08:24

do toho vicka je to blbost, protoze kdyz das pod sedlo treba nepromok, tak ti ty diry budou k prdu !
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pát říj 10, 2008 12:28:19

KankX píše:do toho vicka je to blbost, protoze kdyz das pod sedlo treba nepromok, tak ti ty diry budou k prdu !
Jo, úplně to znemožní používání schránky. Varianta s velkým kuželovým filtrem je zajímavá, nevím ale, co to bude dělat v dešťi. Voda na filtru sníží propustnost.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » pát říj 10, 2008 12:45:10

Zajímavý.

Mám tomu rozumět tak,že čím víc vzduchu,tím líp?
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pát říj 10, 2008 13:03:24

a přihodím ještě jeden dotaz k tématu. Jak je to s tím např. KN filtrem co se dává do airboxu. Je úplně stejný jako originál, nebo se musí airbox nějak přizpůsobovat?
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pát říj 10, 2008 13:05:52

milda píše:Zajímavý.

Mám tomu rozumět tak,že čím víc vzduchu,tím líp?
cim vic vzduchu tim lip, pokud i zbytek je tomu prizpusoben... neboli vic vzduchu, vic benzinu, vic vyfuku ;-)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Zamčeno