A jak ro já lama poznám? Jde to nějak na první pohled? Jak se to pak řeší (vím, že si tady něco psal o obroušení). Mohl by si to trošku rozvést. Víc popsat, případně poslat fotky, obrázky atd. DíkPajaZR píše:Tak se koukni na víčka karbeců,něměli by tam být dorazy.Já je tam měl a ted to jede líp.Ale 200 jsem ještě nezkoušel a před odškrcením bych si rychleji udělal kafe než bych se na tu rychlost dostal. ale ted je tam 160 podstatně rychleji než před tímMMKS píše:jen se ptám, protože se mě právě těch pár koníků na to že se musel vrtat s motorem nezdálo tak moc.
240?? Po 200 se mi zdá už se mu nechce, otázka zda není utlumený bo je z Německa (i když v TP má plný výkon), nebo nejsem moc těžký (docent už zase nejsem) a nebo nejsem prostě brzda já.
ZRX II
ZX-12R naked
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.Dargas píše:a tak jasny, ze 5 koni nejni moc,ale co bys bez turba chtel?![]()
ale ono by treba stacilo s tou vackou jeste par jinejch drobnosti...
vylestit sani, stavitelny vackovy kola, pripadne filtry...
v motoru se musis hrabat tak jako tak a s tou vackou dohromady by to mohlo dat i vic nez 5k.
Chci rict kdyby se to trosku dotahlo, tak by bylo treba i koniku vic.
a ty vacky by taky nemusely byt fungl...sehnat je treba za 7? lepci jak ladak...
ZRX 1200 R
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Pavel ZRX píše:
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.
Joo,Pavle,chtěl jsem se Ti zeptat(už jsi mi to říkal,ale neuložil jsem si to na Harddisk) jaký a kolik a kde jsi dělal ty díry do airboxu?
Zkusil bych s tím polaborovat,bo si myslím,že v tom asi byl zakopanej pes,kterej jim na brzdě nedovolil dosáhnout lepších výsledků...
Možná bych si zkusil vyrobit provizorní kryt airboxu(ten vnitřní dekl) a zkusil zatím díry do něj,abych zbytečně neubližoval tomu origo...
Co myslíš? A ven z podsedačky jsi už díry nedělal? Sedačka snad už tolik netěsní nebo se pletu??
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Ono se to musí řešit všechno. Pokud laďákem zrychlíš odvod spalin, motor výrazně ochudíš. Decentní laďák sám o sobě výkonu nepřidá, to je mnohokrát vyzkoušený. Musí se taky propustnějším filtrem umožnit motoru nadechnout, to je bohužel další ochuzení a proto se musí přetryskovat. Zmena časování rozvodu moc nepomůže, když si nemá motor co nasát.Dargas píše:tak jasny vsechno tohle dohromady je good a prida to radnej kus poweru.
ja myslel spis prinos pro vykon pri koupi pouze vyfuk /pouze vacky ze mozna ty vacky vyjdou lip.
ZRX 1200 R
jasny, vsecko vim, je mi jasny ze za zmenu pouze vacek a niceho jinyho muze bejt clovek rad 5 koni.
a je jasny, ze jen vyfuk nic neprida (pokud neubere) jen jsem chtel rict, ze treba by ty vacky byli rozumejsi nez ladak)
chapu, ze montovat tam jen ladak, jen vacky, jen filtry, jen.... je zbytecny.
Je mi to jasny, mam predstavu co tyhle veci s motorem delaj.
Ja jen ze kdyz uz teda, tak je mozna spis lepsi utopit prachy do vecek nez do vejfuku.
ikdyz je fakt, ze vacky zvuk nezlepsej, takze asi nema cenu to resit.
ja jen chtel hodit takovou poznamku, nemusime to tady rsit do sroubku
a je jasny, ze jen vyfuk nic neprida (pokud neubere) jen jsem chtel rict, ze treba by ty vacky byli rozumejsi nez ladak)
chapu, ze montovat tam jen ladak, jen vacky, jen filtry, jen.... je zbytecny.
Je mi to jasny, mam predstavu co tyhle veci s motorem delaj.
Ja jen ze kdyz uz teda, tak je mozna spis lepsi utopit prachy do vecek nez do vejfuku.
ikdyz je fakt, ze vacky zvuk nezlepsej, takze asi nema cenu to resit.
ja jen chtel hodit takovou poznamku, nemusime to tady rsit do sroubku

CKC # 594
ZRX
Chlapi nevím jak vy, ale pro mě je to až až postačující, jen bych chtěl origo vejfuk, bo se mi zdá, že otevřenej laďák bez dalších zásahů což si myslím, že mám já, motoru mnoho nepřidává. Jinak ten týpek co byl na těch mlýnkách na tom V-Maxoj na tý 1400 myslím že se jmenuje Lado, tak do toho maxe nasypal do motoru co se dalo. Nechal si i udělat stolici na převrtání na 1400, bo to má nahovno to Véčko. Dostal z toho 140 nm. ale má titanovou spojku z nějakýho leteckýho materiálu, no prostě do toho nasypal mrtě peněz a teďka si koupil Hajabusu, bo ho max už nenaplňuje, tak si říkám když člověk začne zvedat výkon kam až to dojde. Já jsem spokojenej, užívám si krouťák a klildnou kochací jízdu...
ZZR 1400
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
ZRX 1200 R Edie Lawson 05
ZRX 1200 S alpský běžec
KLX 250
CKC #909
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
milda píše:Pavel ZRX píše:
Výměna vaček je fin. nákladná, vhodnější je použít sadu Dynojet 3, KN filtr, otevřít airbox, protože stávající boční náfuk nestačí. K tomu nějaký otevřenější laďák a ZRX 1200 takto upravená bude mít cca 135- 140 Hp. Pokud vtoto někomu nestačí, pak jsou na řadě vačky.
Joo,Pavle,chtěl jsem se Ti zeptat(už jsi mi to říkal,ale neuložil jsem si to na Harddisk) jaký a kolik a kde jsi dělal ty díry do airboxu?
Zkusil bych s tím polaborovat,bo si myslím,že v tom asi byl zakopanej pes,kterej jim na brzdě nedovolil dosáhnout lepších výsledků...
Možná bych si zkusil vyrobit provizorní kryt airboxu(ten vnitřní dekl) a zkusil zatím díry do něj,abych zbytečně neubližoval tomu origo...
Co myslíš? A ven z podsedačky jsi už díry nedělal? Sedačka snad už tolik netěsní nebo se pletu??

ZRX 1200 R
- blackbiker
- Easy rider
- Příspěvky: 189
- Registrován: sob led 05, 2008 13:56:11
- Bydliště: Teplice