ZRX II

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » úte zář 30, 2008 18:30:24

Já jsem taky žádnou změnu s pancířkama nepoznal.Furt dobrý.Akorát to jinak vypadá.... :wink:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte zář 30, 2008 18:54:28

ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
ja dal uz vsechno jiny a furt je ta brzda takova nahovno... rekl bych trochu gumova a tak doufam ze jsou ty hadicky "unaveny" a ze mi pancirky pomuzou, tak uvidime az je tam soupnu...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Motors
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 410
Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motors » úte zář 30, 2008 19:00:52

Mě to na ZZR pomohlo dost. Hadičky už měli skoro 10 let a teď to brzdí úplně jinak a samo :) Ale měnil jsme i brzdovku a desky.
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » úte zář 30, 2008 19:08:16

ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte zář 30, 2008 19:20:56

popisuješ jako by někde byla schovaná vzduchová bublina, eventuelně vadička brzd.válce...pumpičky.Jo, tamto je asi výmluva, hydraulickej systém tohle nezná,přesně jak říkáš, kapalina je nestlačitelná.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte zář 30, 2008 19:33:32

MMKS píše:
ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
Nemyslel jsem to nijak zle :) - KankX má stejný problém jak se sám zmiňuje a teoreticky je šance že se hadičky trochu nafukují, což pancéřky dělat nebudou :wink: No mě brzdy brzdí díky bohu docela ostře (teda radiály jsou radiály, ale to je zkrátka pokrok), ale ty pancíře mě lákají a tak už je mám :)
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » úte zář 30, 2008 19:56:06

tak dej vědět, jak si s nima dopadl. Dřív mi to vyhovovalo, bo jsem nejezdil nijak rychle a to, že brzdy nebyly tak rychlé a každé šáhnutí na brzdu neznamenalo hned brždění jsem považoval spíš za výhodu, ale přece jen by to už chtělo zlepšit.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » stř říj 01, 2008 17:02:33

MMKS píše: Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.

hele nevim, nandal jsem pancire, novy tesneni, nevy desky, kapalina a mam z toho podobnej pocit.
Teda jako s pancirema to brzdi fest, lip nez predtim, ale ten mrtvej chod tam mam porad.
Navim, odvzdusnoval jsem to s kamosem co ma motoshop, takze uz ma neco namontovano.
Deleli jsme to podtlakem, takze vzduch by tam bejt nemel...
Nevim teda jak jiny zephyry, na zadnym sem sakra zatim nejel.
CKC # 594

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř říj 01, 2008 17:14:19

Dargas píše:
MMKS píše: Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.

hele nevim, nandal jsem pancire, novy tesneni, nevy desky, kapalina a mam z toho podobnej pocit.
Teda jako s pancirema to brzdi fest, lip nez predtim, ale ten mrtvej chod tam mam porad.
Navim, odvzdusnoval jsem to s kamosem co ma motoshop, takze uz ma neco namontovano.
Deleli jsme to podtlakem, takze vzduch by tam bejt nemel...
Nevim teda jak jiny zephyry, na zadnym sem sakra zatim nejel.
Zkus to odvzdušnit opačně, tlakem kapaliny do odvzdušňovacího šroubku a z nádobky odsávat přebytečnou kapalinu.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
Dargas
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 832
Registrován: čtv črc 27, 2006 18:00:24
Bydliště: okr. Jihlava

Příspěvek od Dargas » stř říj 01, 2008 17:46:28

hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?
CKC # 594

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Re: rex za fajn many.

Příspěvek od MMKS » stř říj 01, 2008 19:23:21

Motors píše:Našel sem na netu toto: http://www.motorkari.cz/motobazar-kawas ... 71070.html Jestli by se z toho nehodily Pavlovi díly...
Toto spojit s těma tlumičema od Chosého, tak z toho bude super mašina za dobré prašule (teda pokud je s ní jen to co jde vidět na fotkách)
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: rex za fajn many.

Příspěvek od KankX » stř říj 01, 2008 19:55:07

MMKS píše:
Motors píše:Našel sem na netu toto: http://www.motorkari.cz/motobazar-kawas ... 71070.html Jestli by se z toho nehodily Pavlovi díly...
Toto spojit s těma tlumičema od Chosého, tak z toho bude super mašina za dobré prašule (teda pokud je s ní jen to co jde vidět na fotkách)
reknu ti presne co s ni je... total zadni kyvka, total zadni tlumic, hnuty podsedlovy ram, nakraply plast na podsedlovce, trochu bouchly zadni disk, ulomany trmen zadni brzdy, utrzene stupacky na obou stranach, total rozmaslovane svody a koncovka vyfuku, oderky na nadrzi, rozbita kaplicka, rozlamany predni blatnik, ohly bok chladice a orvane zebrovani na leve strane krytu motoru... to je to co je hned videt, snad jsem na nic nezapomel. Nevim jak je na tom ram, klidne muze byt hnutej, vzhledem ke slisovane kyvce to ted nelze posoudit.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » stř říj 01, 2008 20:12:11

Dargas píše:hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?
je to práce na dlouho...páč musíš pumpovat páčkou vždycky dolít a zavřít víčko (při otevřeným víčku to vystříkne ven!) a nejlepší je to dělat ve dvou lidech... a připrav si minimálně jednu celou butylku s brzdovkou! ( při výměně a odvzdušnění bez spojky) instrukce po netu jsou naprd, je to činnost jednoduchá, leč vyčerpávající :lol: . hlavně když si vypumpuješ z nádobky, tak můžeš dát další kolo...ale nic na tom není...(ve 2 lidech)
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř říj 01, 2008 20:54:43

Dargas píše:hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?
Jsou na to takový pumpy, pro představu dám fotku. Např. KTM jinak ani odvzdušnit nejde, musí se odspoda do odvzdušňováku, je to prý způsobeno konstrukční odlišností. Prostě neznačkový stroj. Uspěšnost odvzdušnění závisí na stavu a těsnosti pumpy a celého okruhu brzd.
Obrázek

Omlouvám se za kvalitu fotky, je to focený na špatným světle mobilem.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » čtv říj 02, 2008 09:03:42

MMKS píše:
ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky :lol:
I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
Velký objem = blbá výmluva. V kawě v Charvatské opatrně, jednou jsem tak byl a stačilo. V případě že máš všechno opravdu odvzdušněno, tak jde objem kapaliny vytlačený z pumpy v "mrtvém chodu" do pístků (kam jinam?), ale pístky nazačnou brzdit. Jediné možné vysvětlení (co mě napadá) je, že pístky jsou "daleko" od kotoučů. To může být způsobeno: 1) trochu větší házivostí předního kotouče (nebo kotoučů) které ty pístky "odtlačí" víc než je běžné. 2) vnější gumičky v pístku (prachovky) jsou z nějakého důvodu víc gumové a víc připečené než je běžné a pístek přitahují zpět do větší vzdálenosti od kotouče.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Zamčeno