
ZRX II
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
ja dal uz vsechno jiny a furt je ta brzda takova nahovno... rekl bych trochu gumova a tak doufam ze jsou ty hadicky "unaveny" a ze mi pancirky pomuzou, tak uvidime az je tam soupnu...ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
ZX-12R naked
Nemyslel jsem to nijak zleMMKS píše:I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.



ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!

CKC # 209
MMKS píše: Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
hele nevim, nandal jsem pancire, novy tesneni, nevy desky, kapalina a mam z toho podobnej pocit.
Teda jako s pancirema to brzdi fest, lip nez predtim, ale ten mrtvej chod tam mam porad.
Navim, odvzdusnoval jsem to s kamosem co ma motoshop, takze uz ma neco namontovano.
Deleli jsme to podtlakem, takze vzduch by tam bejt nemel...
Nevim teda jak jiny zephyry, na zadnym sem sakra zatim nejel.
CKC # 594
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Zkus to odvzdušnit opačně, tlakem kapaliny do odvzdušňovacího šroubku a z nádobky odsávat přebytečnou kapalinu.Dargas píše:MMKS píše: Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
hele nevim, nandal jsem pancire, novy tesneni, nevy desky, kapalina a mam z toho podobnej pocit.
Teda jako s pancirema to brzdi fest, lip nez predtim, ale ten mrtvej chod tam mam porad.
Navim, odvzdusnoval jsem to s kamosem co ma motoshop, takze uz ma neco namontovano.
Deleli jsme to podtlakem, takze vzduch by tam bejt nemel...
Nevim teda jak jiny zephyry, na zadnym sem sakra zatim nejel.
ZRX 1200 R
Re: rex za fajn many.
Toto spojit s těma tlumičema od Chosého, tak z toho bude super mašina za dobré prašule (teda pokud je s ní jen to co jde vidět na fotkách)Motors píše:Našel sem na netu toto: http://www.motorkari.cz/motobazar-kawas ... 71070.html Jestli by se z toho nehodily Pavlovi díly...
ZX-12R naked
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9363
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: rex za fajn many.
reknu ti presne co s ni je... total zadni kyvka, total zadni tlumic, hnuty podsedlovy ram, nakraply plast na podsedlovce, trochu bouchly zadni disk, ulomany trmen zadni brzdy, utrzene stupacky na obou stranach, total rozmaslovane svody a koncovka vyfuku, oderky na nadrzi, rozbita kaplicka, rozlamany predni blatnik, ohly bok chladice a orvane zebrovani na leve strane krytu motoru... to je to co je hned videt, snad jsem na nic nezapomel. Nevim jak je na tom ram, klidne muze byt hnutej, vzhledem ke slisovane kyvce to ted nelze posoudit.MMKS píše:Toto spojit s těma tlumičema od Chosého, tak z toho bude super mašina za dobré prašule (teda pokud je s ní jen to co jde vidět na fotkách)Motors píše:Našel sem na netu toto: http://www.motorkari.cz/motobazar-kawas ... 71070.html Jestli by se z toho nehodily Pavlovi díly...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
je to práce na dlouho...páč musíš pumpovat páčkou vždycky dolít a zavřít víčko (při otevřeným víčku to vystříkne ven!) a nejlepší je to dělat ve dvou lidech... a připrav si minimálně jednu celou butylku s brzdovkou! ( při výměně a odvzdušnění bez spojky) instrukce po netu jsou naprd, je to činnost jednoduchá, leč vyčerpávajícíDargas píše:hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Jsou na to takový pumpy, pro představu dám fotku. Např. KTM jinak ani odvzdušnit nejde, musí se odspoda do odvzdušňováku, je to prý způsobeno konstrukční odlišností. Prostě neznačkový stroj. Uspěšnost odvzdušnění závisí na stavu a těsnosti pumpy a celého okruhu brzd.Dargas píše:hm, tak to neznam.....to musis mit nadobku na hadici od kompresoru plnou kapaliny a foukat?
Nabe by stacila injekcni strikacka a hadicka do odvzdusnovaciho sroubu?
Nebo jako se to dela?

Omlouvám se za kvalitu fotky, je to focený na špatným světle mobilem.
ZRX 1200 R
Velký objem = blbá výmluva. V kawě v Charvatské opatrně, jednou jsem tak byl a stačilo. V případě že máš všechno opravdu odvzdušněno, tak jde objem kapaliny vytlačený z pumpy v "mrtvém chodu" do pístků (kam jinam?), ale pístky nazačnou brzdit. Jediné možné vysvětlení (co mě napadá) je, že pístky jsou "daleko" od kotoučů. To může být způsobeno: 1) trochu větší házivostí předního kotouče (nebo kotoučů) které ty pístky "odtlačí" víc než je běžné. 2) vnější gumičky v pístku (prachovky) jsou z nějakého důvodu víc gumové a víc připečené než je běžné a pístek přitahují zpět do větší vzdálenosti od kotouče.MMKS píše:I když to tak asi někdy vypadá tak nejsem zase takový blb, abych o tom jen pindal na netu a neřešil to. Brzdy se tak chovali při koupi, pak následovala výměna všeho výše popisovatelného (kromě teda pancéřek). Řešil jsem přímo toto opakovaně i v servisu kawy, ale bylo mě řečeno, že prý se s tím u těchto modelů setkávají často a prý jedna z možností je právě instalace pancéřek s tím, že může dojít k lepšímu, ale nemusí. Prý je to způsobené velkým objemem té části, kde se dělí okruh na dvě. I když je to podle mě blbina, protože tlak se šíří všemi směry a tekutina stlačit nejde, ať je jí sebevíc, ale naučil jsem se s tím žít a nevnímat to.ZdrahyZX9R píše:Nevím jestli je to zbytečné. Nemám přední brzdu gumovou, ale stejně tam pancéřky dám (tudíž se přiznám že ani žádnou změnu subjektivního pocitu neočekávám). Kdyby se mi tak brzda chovala, dám jiné destičky, brzdovou kapalinu a potom pancířky
Pro upřesnění - páčka přední brzdy má prostě na začátku trošku delší chod na prázdno a pak teprve začíná zabírat - přitom odvzdušněno, zánovní destičky i kapalina a kotouče jsou myslím OK. Po tomto mrtvém bodě fungují v pořádku.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367