Tlumič řízení

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
geca
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 92
Registrován: čtv črc 17, 2008 18:43:33
Kontaktovat uživatele:

Tlumič řízení

Příspěvek od geca » čtv črc 17, 2008 19:37:07

Jsem tu novej a něco jsem tu od vás čet a moc nechápu jak člověk co má ZX9 nebo 10tkovou Ninju muže napsat že tlumič není potřeba mám Z750 a ted jsem do koupil Z1OOO 2006 a už si jsem jist že je tlumič potřeba jen nevim kde ho za rozumnou cdenu seženu jestli někdo ví tak at poradí.Silnice tu nejsou žádnej zázrak ale kudla se na nich občas dá zkusit :twisted:

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » čtv črc 17, 2008 21:23:06

Mozna proto, ze "kudla" patri na okruh...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pát črc 18, 2008 00:30:06

Kudla je silné slovo do pranice,ale pokud máš motku v jedné stopě, řízení a tlumiče v cajku, vede se dobře i při akceleraci.....chvění je vždy spíše známka nějaké nectnosti....řízení, tlumiče, guma, geometrie, povrch....můj skromný názor.Otázkou je, čemu se říká kudla. Zatáčky na hraně možností?? rovinkovej sprint?? žádná velká nutnost tlumiče ani při jednom, při dobrém stavu motky. Jasan, mě zrovna plave když pustím zcela řidítka.....to mě sere ale je to umne dáno olejem v šavlích....to dořeším tento týden plus jiné. 8)
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

PeťasZ750
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 67
Registrován: stř úno 07, 2007 08:06:51
Bydliště: Hradec Králové

tlumič řízení

Příspěvek od PeťasZ750 » pát črc 18, 2008 07:21:33

Radši bych zainvestoval do širších řidítek a pořádný závaží na konce. Zlepší se ti ovladatelnost a případný zakmitání líp udržíš. Instalcí tlumiče řízení dost očešeš neposednost podvozku, což je právě to co dělá jízdu na Zedovi tak zábavnou.
Kde sehnat tlumič za slušnou cenu ti neporadím, protože jsme se o to nikdy nezajímal.
Z750 v červeným sáčku

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » pát črc 18, 2008 07:24:08

:thumbleft:
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát črc 18, 2008 08:21:12

Bitubo, nebo Wilbers. Zkus www.halbich.cz
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » pát črc 18, 2008 13:02:02

Jsem taky zastánce tlumiče. Na okruhu zcela jednoznačně, na silnici není zcela nutný, ale pokud tam je tak motku citelně zklidní. Nejvíc je to poznat když na výjezdu ze zatáčky pod plynem chytneš díru v silnici. Mám tlumič na obou motorkách.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9363
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pát črc 18, 2008 13:17:26

marek píše:Jsem taky zastánce tlumiče. Na okruhu zcela jednoznačně, na silnici není zcela nutný, ale pokud tam je tak motku citelně zklidní. Nejvíc je to poznat když na výjezdu ze zatáčky pod plynem chytneš díru v silnici. Mám tlumič na obou motorkách.
souhlas.
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » pát črc 18, 2008 13:19:26

Proti tlumici nic nemam, ale nelibilo se mi to slovo "kudla" ...
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
geca
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 92
Registrován: čtv črc 17, 2008 18:43:33
Kontaktovat uživatele:

Tlumič řízení

Příspěvek od geca » pát črc 18, 2008 19:23:15

Tak jak myslíte kolega má ZX10R a nedokáže si jízdu bez tlumiče představit :wink: ono pokud si tu zatáčku chcete vychutnat a při výjezdu ze zatáčky se vám kolo pěkně přizvedne je tlumič potřeba.A slovo kudla se sice líbit nemusí,ale je výstične mužete se snámi někdy svezt at víte o co jde.A sprinty na rovikách jsou pase škoda pneu :P

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » pát črc 18, 2008 20:55:45

Ono je totiz otazkou, zda slovo "kudla" patri na silnice kde se pohybuji i svatecni ridici, cyklisti, deti, zvirata atd. atd. Pokud jezdi rychle po silnici - v pohode - to obcas asi kazdej z nas :-), ale pokud si chce vyzkouset "limit" tak prosim - mame tu dva okruhy....
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
sweetyboy
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 235
Registrován: stř srp 16, 2006 17:06:30
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sweetyboy » pát črc 18, 2008 22:45:21

jsem taky zastance tlumiče řizení..zažil jsem to několikrat jak se rozkmitali riditka, litali ze strany na stranu a ja nemohl nic delat..proste jen cekat co bude..pokazdy jsem myslel ze to polozim na silnici ale nakonec jsem to ustal ale mel jsem fakt bobana..jednou se to rozkmitalo kdyz mi poskocilo predni kolo na panelovy silnici pri predjizdeni ...silnice jsou zde na hov.. proto jsem zastance :!: :!: :!:
K.a.w.a.s.a.k.i...Zx9R...N.i.n.j.a..1999......jezdím, vždy jen s GODSPEED.! Kawa a Dalibor:-)

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » sob črc 19, 2008 21:23:21

Po svezeni na nove ZX-10R jsem jednoznacne zastance tlumice rizeni ... Na bezny silnici je s nim motorka neuveritelne poslusna, jizda je o mnoho prijemnejsi a jistejsi, mnohem lepsi ovladatelnost, proste je to super!
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

ZIZA.

Příspěvek od ZIZA. » ned črc 20, 2008 12:42:10

Řeči jsou jedna věc a ježdění věc druhá, pravdou je, že tlumič řízení je otázkou jak jízdních vlastností, tak bezpečnosti. Prostě pokud na něj máš finance určitě si jej kup je to super věc, která na motku určitě patří. Člověk, který trošku tahá za plyn jej určitě ocení. A takové řeči jako že patří jen na okruh jsou kravina. Zkus třeba GPR stabilizer (www.gprstabilizer.com), dováží ho www.lionracing.cz a používají ho i něktré týmy WSBK. S majitelem se dá domluvit hodně slušná cena.

Uživatelský avatar
geca
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 92
Registrován: čtv črc 17, 2008 18:43:33
Kontaktovat uživatele:

Tlumič řízení

Příspěvek od geca » ned črc 20, 2008 17:50:31

Díky Zizo :lol: za příspěvek i za typ na tlumič nevim jak jezdí ostatní ale když už mám litra tak ten výkon chci využít a používal jsem ho i na Z750ale ta se tak nezvedala.Dnes jsem byl v chlumci v Bikerscrown se optat na tlumič a zdá e mi že si dělaj z lidí srandu samotnej tlumič neprodaj jedině montážní sadu a to za 11700 a tlumič v té sadě je prý zdarma tak nevim až by se mi posral tak co by dělali :monkey:

Odpovědět