ZRX...
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- otajs
- Easy rider
- Příspěvky: 334
- Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
- Bydliště: Brtnice
- Kontaktovat uživatele:
ČMN- ZRX co napsali
http://sweb.cz/motopijavky/zrx-test.JPG
Kdo chce přečíst co napsali tak jsem to oskenoval! Sám uvažuju o koupi ZRX tak mě to zajímalo co tam vypotěj

Kdo chce přečíst co napsali tak jsem to oskenoval! Sám uvažuju o koupi ZRX tak mě to zajímalo co tam vypotěj


-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
- Kuba
- Ghostrider
- Příspěvky: 5889
- Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
- Bydliště: za sedmero kopci a potoky
ahoj klucííí, tak mám reakci od ČMN,
tohle jsem jim poslal:
Ahoj Jakube, když jsem si dneska koupil ČMN (stejně jako každý pátek) a našel jsem tam článek o Kawasaki ZRX 1100/1200 a našel tam fotku toho červeného Rexe, musel jsem na to reagovat a ukázat ti krásu nahatých Rexů. Posílám ti na ukázku toho svého, je to práce Ing. Pavla Balšínka, ex technického ředitele ASKO KC Kawasaki.
KUBA ZRX
a tohle jsem od ČMN dostal:
Zdravím,
tak jsem tu s Honzisem prohlížel to tvé překopnuté ZRX a došli jsme k závěru, že je to asi nejhezčí a nejčistší přestavbička, kterou jsme ze ZRX viděli. Fakt bomba!
Mám prosbičku, jeden borec odněkud z jihu mi poslal mejl, ptá se tam na některý konkrétní technické věci ohledně ZRX, jelikož jsi majitel (já o tom sice psal, ale podrobnosti samozřejmě nevím) poprosil bych tě, jestli bys mu nechtěl odpovědět, co budeš vědět, samozřejmě pokud budeš mít čas a chuť. Původní znění jeho mejlu je tady dole. Jinak přeju hodně šťastných kilometrů a nějaký parádní doplňky pod stromečkem!
Díky Kuba
Ahoj Jakube
Moc mě potěšilo, že jsi v ČMN otestoval mojí vysněnou motorku. Jsem čerstvý majitel ročníku 02 S-verze. Moc mě mrzí, že je zablokovaná registrace na KCK (Kawasaki Czech Club) a já bych rád nasával další informace a rady o ní. Proto bych tě touto cestou poprosil o zodpovězení pár mých dotazů. Pokud se ti nechce nebo nemáš čas, tak mi prosím, alespoň doporuč podle tvého názoru dobrý motoservis. Jsem totiž z Jižních Čech a nejbližší zastoupení Kawasaki se mi moc nezdá. Jinak jsem se chtěl zeptat:
-když je tak kolem 15°C na teploměru se ručička drží na spodním okraji optimální teploty. Je to normální?
-zkoušel jsem taky jestli jede rovně, přestože byla opravdu lehce padlá. Rovně jede, ale jak jsem měl puštěný říditka v určitý rychlosti se rozvybrovaly tak, že jsem je málem nepochytal. Dal jsem novou gumu nechal vyvážit, ale opakuje se to. Patří to snad k takhle těžký motorce?
-co laděnej vzduchovej filtr? neproletí tím moc sajrajtu? Laděnej vejfuk mám.
Předem děkuju za každou tvou radu nebo názor a to i třeba jen obecnýho charakteru. Protože si myslím, že jako novinář máš, na rozdíl od majitelů jednoho stroje ,hafo zkušeností.
Měj se hezky a hodně šťastnejch kilometrů ti přeje
Tomáš Dvořák
Vlachovo Březí
klucííí, já nenmám s níčím podobným problem, tak bych potřeboval nějaké info od vás ohledně těch řídítek
tohle jsem jim poslal:
Ahoj Jakube, když jsem si dneska koupil ČMN (stejně jako každý pátek) a našel jsem tam článek o Kawasaki ZRX 1100/1200 a našel tam fotku toho červeného Rexe, musel jsem na to reagovat a ukázat ti krásu nahatých Rexů. Posílám ti na ukázku toho svého, je to práce Ing. Pavla Balšínka, ex technického ředitele ASKO KC Kawasaki.
KUBA ZRX
a tohle jsem od ČMN dostal:
Zdravím,
tak jsem tu s Honzisem prohlížel to tvé překopnuté ZRX a došli jsme k závěru, že je to asi nejhezčí a nejčistší přestavbička, kterou jsme ze ZRX viděli. Fakt bomba!
Mám prosbičku, jeden borec odněkud z jihu mi poslal mejl, ptá se tam na některý konkrétní technické věci ohledně ZRX, jelikož jsi majitel (já o tom sice psal, ale podrobnosti samozřejmě nevím) poprosil bych tě, jestli bys mu nechtěl odpovědět, co budeš vědět, samozřejmě pokud budeš mít čas a chuť. Původní znění jeho mejlu je tady dole. Jinak přeju hodně šťastných kilometrů a nějaký parádní doplňky pod stromečkem!
Díky Kuba
Ahoj Jakube
Moc mě potěšilo, že jsi v ČMN otestoval mojí vysněnou motorku. Jsem čerstvý majitel ročníku 02 S-verze. Moc mě mrzí, že je zablokovaná registrace na KCK (Kawasaki Czech Club) a já bych rád nasával další informace a rady o ní. Proto bych tě touto cestou poprosil o zodpovězení pár mých dotazů. Pokud se ti nechce nebo nemáš čas, tak mi prosím, alespoň doporuč podle tvého názoru dobrý motoservis. Jsem totiž z Jižních Čech a nejbližší zastoupení Kawasaki se mi moc nezdá. Jinak jsem se chtěl zeptat:
-když je tak kolem 15°C na teploměru se ručička drží na spodním okraji optimální teploty. Je to normální?
-zkoušel jsem taky jestli jede rovně, přestože byla opravdu lehce padlá. Rovně jede, ale jak jsem měl puštěný říditka v určitý rychlosti se rozvybrovaly tak, že jsem je málem nepochytal. Dal jsem novou gumu nechal vyvážit, ale opakuje se to. Patří to snad k takhle těžký motorce?
-co laděnej vzduchovej filtr? neproletí tím moc sajrajtu? Laděnej vejfuk mám.
Předem děkuju za každou tvou radu nebo názor a to i třeba jen obecnýho charakteru. Protože si myslím, že jako novinář máš, na rozdíl od majitelů jednoho stroje ,hafo zkušeností.
Měj se hezky a hodně šťastnejch kilometrů ti přeje
Tomáš Dvořák
Vlachovo Březí
klucííí, já nenmám s níčím podobným problem, tak bych potřeboval nějaké info od vás ohledně těch řídítek
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
CKC#387
Z1000SX
ZX6R
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
A s tou teplotou - záleží to na stylu jízdy, jestli v 15 stupních popojíždím po městě, tak za chvilku vyleze do půlky a klidně i sepne ventilátor, ale když jedu normální plynulý cestovní tempo, tak se drží u toho spodního okraje. Když jedu třeba teď v 5 stupních, tak ani nevyleze na provozní teplotu, budu muset asi zakrýt chladič 

Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
řidítka
V jedný knížce o teorii jízdy na motorce napsanou německejma redaktorama Motorradu jsem četl,že při jízdě 60-80km/h a pustěním řidítek se rozkmitají každé motorce.Jejich rada byla snížit rychlost a chytnout řidítka...Když jsem to zkoušel,tak nic,ale kamoš s padlým banditem řeší podobnej problém 

Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Zdar Teoretici!!! Tohle jsme řešili (ne s Eddiem), kámoš měl problém na Sůze...Asi nevíc pravdy maj němci- totiž: když pustíš řidítka, tak se narovnáš, odlehčuješ přední kolo, a pak se projeví to co nikdy... Kámošovi se rozkmitaly taky v 80-100/h, pomohlo nalehnout a trochu přibrzdit, aby se zatížilo. NO, a závažíčka na řidítka, na Edáskovi je mám a poho. Jednou se mi taky trochu v zatáčce Edík rozeskákal, no ale bylo to naší posranou dálnicí, táhlá zatáčka u Slovnaftu a Černé studánky. Je tam beton, a já kokot jsem jí jel v noci tak 220, a stopu jsem měl nahovno, tak jsem schytal nějaký muldy...volkswagen píše:Příčinou může být hodně. Jednak to co jsem psal, potom taky třeba vychlomejzdaný ložisko v krku řízení nebo třeba různě nastavená tvrdost levé a pravé vidle, špatná hladina oleje v jedné z nich atd...

____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Jo, rex na to docela trpí. A pokud máš opravdu naloženou motku (tři kufry vzadu a baťůžek), tak ve středních rychlostech nemůžeš pustit řídítka ani na dokonalém asfaltu. Takže souvislost s těžištěm a nastavením je zcela zřejmá.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367