ZRX...

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
KING
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 855
Registrován: stř bře 29, 2006 22:56:48
Bydliště: Sebranice č.10

Příspěvek od KING » ned pro 03, 2006 17:04:59

Jo a ti vaši rexíci jsou strašně krásni až na tu zvedlou prdel jako komin z titaniku .A ten ukecanej má zbořenou ninju totálně potkal na horizontu dvě předjíždějící se auta tak má kolo na placato pod motkou
KING ZRX 1200 "03"
148 CKC

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » ned pro 03, 2006 21:30:02

Ajajaj... nepříjemné :-(
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
KING
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 855
Registrován: stř bře 29, 2006 22:56:48
Bydliště: Sebranice č.10

Příspěvek od KING » ned pro 03, 2006 22:43:35

volkswagen píše:Ajajaj... nepříjemné :-(
Nejhorší na tom je že mu to zbořil jeho kamoš,když si zrovna prohodili motky
KING ZRX 1200 "03"
148 CKC

Uživatelský avatar
otajs
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 334
Registrován: čtv úno 16, 2006 20:12:53
Bydliště: Brtnice
Kontaktovat uživatele:

ČMN- ZRX co napsali

Příspěvek od otajs » pon pro 04, 2006 00:32:08

http://sweb.cz/motopijavky/zrx-test.JPG
Kdo chce přečíst co napsali tak jsem to oskenoval! Sám uvažuju o koupi ZRX tak mě to zajímalo co tam vypotěj :shock: :D

Uživatelský avatar
Kuba
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5889
Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
Bydliště: za sedmero kopci a potoky

Příspěvek od Kuba » pon pro 04, 2006 09:07:41

článek okopčí a ještě tam dá fotku totálně zasraného rexe někde z pole, tak jsem mu pro inspiraci o kráse zaslal foto mého Edíka
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R

kafkalibor
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1521
Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od kafkalibor » pon pro 04, 2006 10:07:49

Tak se mi zdá,že si přestanu kupovat i ty ČMN,ten článek o Rexovi nestál za nic a vaše reakce to jen potvrzují.
VN 1500 nomad
Kawa=Káča

Uživatelský avatar
rudormi
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2205
Registrován: úte kvě 23, 2006 14:27:07

Příspěvek od rudormi » pon pro 04, 2006 11:01:27

mno, tak tohle jestli je objektivní test motorky ze sekáče, tak to sorry ... :butthead:
Chceš bejt všude a nejseš nikde.
To mě poslední dobou nějak vystihuje...

Zephyr 550

Uživatelský avatar
Kuba
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5889
Registrován: pon črc 31, 2006 09:31:32
Bydliště: za sedmero kopci a potoky

Příspěvek od Kuba » pon pro 04, 2006 12:23:56

ahoj klucííí, tak mám reakci od ČMN,
tohle jsem jim poslal:

Ahoj Jakube, když jsem si dneska koupil ČMN (stejně jako každý pátek) a našel jsem tam článek o Kawasaki ZRX 1100/1200 a našel tam fotku toho červeného Rexe, musel jsem na to reagovat a ukázat ti krásu nahatých Rexů. Posílám ti na ukázku toho svého, je to práce Ing. Pavla Balšínka, ex technického ředitele ASKO KC Kawasaki.

KUBA ZRX

a tohle jsem od ČMN dostal:
Zdravím,
tak jsem tu s Honzisem prohlížel to tvé překopnuté ZRX a došli jsme k závěru, že je to asi nejhezčí a nejčistší přestavbička, kterou jsme ze ZRX viděli. Fakt bomba!

Mám prosbičku, jeden borec odněkud z jihu mi poslal mejl, ptá se tam na některý konkrétní technické věci ohledně ZRX, jelikož jsi majitel (já o tom sice psal, ale podrobnosti samozřejmě nevím) poprosil bych tě, jestli bys mu nechtěl odpovědět, co budeš vědět, samozřejmě pokud budeš mít čas a chuť. Původní znění jeho mejlu je tady dole. Jinak přeju hodně šťastných kilometrů a nějaký parádní doplňky pod stromečkem!
Díky Kuba

Ahoj Jakube
Moc mě potěšilo, že jsi v ČMN otestoval mojí vysněnou motorku. Jsem čerstvý majitel ročníku 02 S-verze. Moc mě mrzí, že je zablokovaná registrace na KCK (Kawasaki Czech Club) a já bych rád nasával další informace a rady o ní. Proto bych tě touto cestou poprosil o zodpovězení pár mých dotazů. Pokud se ti nechce nebo nemáš čas, tak mi prosím, alespoň doporuč podle tvého názoru dobrý motoservis. Jsem totiž z Jižních Čech a nejbližší zastoupení Kawasaki se mi moc nezdá. Jinak jsem se chtěl zeptat:
-když je tak kolem 15°C na teploměru se ručička drží na spodním okraji optimální teploty. Je to normální?
-zkoušel jsem taky jestli jede rovně, přestože byla opravdu lehce padlá. Rovně jede, ale jak jsem měl puštěný říditka v určitý rychlosti se rozvybrovaly tak, že jsem je málem nepochytal. Dal jsem novou gumu nechal vyvážit, ale opakuje se to. Patří to snad k takhle těžký motorce?
-co laděnej vzduchovej filtr? neproletí tím moc sajrajtu? Laděnej vejfuk mám.
Předem děkuju za každou tvou radu nebo názor a to i třeba jen obecnýho charakteru. Protože si myslím, že jako novinář máš, na rozdíl od majitelů jednoho stroje ,hafo zkušeností.
Měj se hezky a hodně šťastnejch kilometrů ti přeje
Tomáš Dvořák
Vlachovo Březí

klucííí, já nenmám s níčím podobným problem, tak bych potřeboval nějaké info od vás ohledně těch řídítek
nejrychlejší je můj anděl strážný
CKC#387
Z1000SX
ZX6R

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon pro 04, 2006 12:39:58

Vibrace jsou oskákanou přední gumou nebo nevyváženým kolem.

A napiš mu že se může klidně registrovat do fóra a ptát se jak hrdlo prdlo... teda ráčí :-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon pro 04, 2006 13:15:48

A s tou teplotou - záleží to na stylu jízdy, jestli v 15 stupních popojíždím po městě, tak za chvilku vyleze do půlky a klidně i sepne ventilátor, ale když jedu normální plynulý cestovní tempo, tak se drží u toho spodního okraje. Když jedu třeba teď v 5 stupních, tak ani nevyleze na provozní teplotu, budu muset asi zakrýt chladič :)
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

řidítka

Příspěvek od DoktorZRX » pon pro 04, 2006 19:33:14

V jedný knížce o teorii jízdy na motorce napsanou německejma redaktorama Motorradu jsem četl,že při jízdě 60-80km/h a pustěním řidítek se rozkmitají každé motorce.Jejich rada byla snížit rychlost a chytnout řidítka...Když jsem to zkoušel,tak nic,ale kamoš s padlým banditem řeší podobnej problém :scratch:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pon pro 04, 2006 19:37:09

Příčinou může být hodně. Jednak to co jsem psal, potom taky třeba vychlomejzdaný ložisko v krku řízení nebo třeba různě nastavená tvrdost levé a pravé vidle, špatná hladina oleje v jedné z nich atd...
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 666S999 » pon pro 04, 2006 21:44:59

volkswagen píše:Příčinou může být hodně. Jednak to co jsem psal, potom taky třeba vychlomejzdaný ložisko v krku řízení nebo třeba různě nastavená tvrdost levé a pravé vidle, špatná hladina oleje v jedné z nich atd...
Zdar Teoretici!!! Tohle jsme řešili (ne s Eddiem), kámoš měl problém na Sůze...Asi nevíc pravdy maj němci- totiž: když pustíš řidítka, tak se narovnáš, odlehčuješ přední kolo, a pak se projeví to co nikdy... Kámošovi se rozkmitaly taky v 80-100/h, pomohlo nalehnout a trochu přibrzdit, aby se zatížilo. NO, a závažíčka na řidítka, na Edáskovi je mám a poho. Jednou se mi taky trochu v zatáčce Edík rozeskákal, no ale bylo to naší posranou dálnicí, táhlá zatáčka u Slovnaftu a Černé studánky. Je tam beton, a já kokot jsem jí jel v noci tak 220, a stopu jsem měl nahovno, tak jsem schytal nějaký muldy... :cry:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » úte pro 05, 2006 08:07:24

Jo, rex na to docela trpí. A pokud máš opravdu naloženou motku (tři kufry vzadu a baťůžek), tak ve středních rychlostech nemůžeš pustit řídítka ani na dokonalém asfaltu. Takže souvislost s těžištěm a nastavením je zcela zřejmá.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
KING
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 855
Registrován: stř bře 29, 2006 22:56:48
Bydliště: Sebranice č.10

Příspěvek od KING » úte pro 05, 2006 15:13:10

tak to je svatosvatá pravda. Celou sezonu nejezdím jinak než naloženej a pak, když to sundám tak ta motka umí hotový zázraky
KING ZRX 1200 "03"
148 CKC

Zamčeno