Jakou řetězovku na ZXR 400?Počet zubů na rozetě?
Jakou řetězovku na ZXR 400?Počet zubů na rozetě?
Cus. Potřeboval bych poradit. Budu kupovat celou řetězovku a nevím kolik zubů má mít rozeta. Kawass mi tu nedávno psal že by měla mít 43 zubů. Tak mi to nedalo a šel jsem to spočítat. Mam jich tam 45 tak ted nevím co je spávně Ještě by mě zajímalo jak si polepšit na maximalce... když mi tacháč ukazuje cca200km/h (jestli teda ukazuje spravně) tak 5-ka a 6-ka mi tu rychlost uz jen udržují.
Pomohlo by dát dozadu větší rozetu?
Pomohlo by dát dozadu větší rozetu?
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
Takže. Dneska jsem byl v Yamaze obědnat tu řetezovku. Standart je opravdu pastorek 15zubů rozeta 45 a řetěz 110článků.
Trošku jsem zaexperimentoval a vzal jsem pastorek 14zubů jinak vše jak má být. Mělo byto být víc do síly takže jsem zvědavý až to příjde. Cenově mě to přišlo na 3200.-
Trošku jsem zaexperimentoval a vzal jsem pastorek 14zubů jinak vše jak má být. Mělo byto být víc do síly takže jsem zvědavý až to příjde. Cenově mě to přišlo na 3200.-
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
Cau Tommy. Tak to mam v kupě. Max rychlost je stejná. Asi je to tim že ten řetěz není tak vytahanej a motka krásně táhne. Kdoví třeba by s orig. pastorkem(15zubů) jela rychlejc když by řetěz nebyl vytahanej tak jako ten starý.
Mno s tou novou řetězovkou mi to ukazovalo 135Mph(pastorek 14zubů). Pro mě to uplně stačí. A co mě na tom těsí ještě víc je, ze motka má ted větší sílu ve všech kvaltech. No prostě super
Mno s tou novou řetězovkou mi to ukazovalo 135Mph(pastorek 14zubů). Pro mě to uplně stačí. A co mě na tom těsí ještě víc je, ze motka má ted větší sílu ve všech kvaltech. No prostě super
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"
poznámka: 14 zubů Ti momentálně posadilo hodnotu otáček motoru o cca 7% výš. To znamená že motka jde líp za plynem, ale na jednotlivé rychlostní stupně dosáhne nižší max. rychlosti. To naplatí pro kvalt 5 a 6, kde se vzhledem k výkonu motoru stejně otáčky nedostaly na max. Teoreticky by mohla mít mašina vyšší maximálku, protože když se k maximální rychlosti dostane, tak točí o oněch 7% víc, a protože tyto motory mívají posazeno max. koníků v hodně vysokých otáčkách, tak by mohla jet o fous rychleji. Na druhou stranu bude asi při stejném režimu trošku víc papat (zanedbatelně), motor bude živější, pojede v průměru v trošičku vyšších točkách, a trošinku rychleji se bude opotřebovávat. Je otázka, jestli při akceleraci dokážeš využít kratší zpřevodování - sice se rychleji rozjíždí, ale musíš dřív přeřadit a tím zase trochu ztrácíš.
Je to všechno hromada otazníků, tovární nastavení je kompromis jako prase, pohrát si o pár zubů tam nebo zpět může být docela zajímavé. Při závodech se běžně mění zpřevodování podle typu traťe obdobným způsobem. Takže v klidu zkoušej, uškodit tomu nemůžeš.
Je to všechno hromada otazníků, tovární nastavení je kompromis jako prase, pohrát si o pár zubů tam nebo zpět může být docela zajímavé. Při závodech se běžně mění zpřevodování podle typu traťe obdobným způsobem. Takže v klidu zkoušej, uškodit tomu nemůžeš.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367