Jakou řetězovku na ZXR 400?Počet zubů na rozetě?

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Jakou řetězovku na ZXR 400?Počet zubů na rozetě?

Příspěvek od Jard4 » čtv říj 05, 2006 18:35:33

Cus. Potřeboval bych poradit. Budu kupovat celou řetězovku a nevím kolik zubů má mít rozeta. Kawass mi tu nedávno psal že by měla mít 43 zubů. Tak mi to nedalo a šel jsem to spočítat. Mam jich tam 45 :roll: tak ted nevím co je spávně :?: Ještě by mě zajímalo jak si polepšit na maximalce... když mi tacháč ukazuje cca200km/h (jestli teda ukazuje spravně) tak 5-ka a 6-ka mi tu rychlost uz jen udržují.
Pomohlo by dát dozadu větší rozetu?
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Tomyxxx
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 155
Registrován: pon srp 28, 2006 11:29:08
Bydliště: Bzenec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyxxx » čtv říj 05, 2006 19:07:44

Zdravím všechny. Já bych se přidal k jardovi s prosíkem.Také mě čeká výměna řetězovky. O maximálku nejde ale spíš kolik zubů je v originále. Já mám na předním kolečku 15 a na zadku 45 zubů tak nevím ale předem dík za rady
Kawasaki ZXR 400 r.v.91
Červený Drak

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pát říj 06, 2006 12:11:25

Co jsem našel, tak originál 15 zubů pastorek, 45 zubů rozeta.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » pát říj 06, 2006 15:59:18

Takže. Dneska jsem byl v Yamaze obědnat tu řetezovku. Standart je opravdu pastorek 15zubů rozeta 45 a řetěz 110článků.
Trošku jsem zaexperimentoval :twisted: a vzal jsem pastorek 14zubů jinak vše jak má být. Mělo byto být víc do síly takže jsem zvědavý až to příjde. Cenově mě to přišlo na 3200.-
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Tomyxxx
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 155
Registrován: pon srp 28, 2006 11:29:08
Bydliště: Bzenec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomyxxx » ned říj 22, 2006 19:46:50

Tak co Jardo???Pomohlo to 14ti kolečko?? Jede to rychlejíc nebo furt stejně.
Kawasaki ZXR 400 r.v.91
Červený Drak

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » pon říj 23, 2006 12:51:59

Cau Tommy. Tak to mam v kupě. Max rychlost je stejná. Asi je to tim že ten řetěz není tak vytahanej a motka krásně táhne. Kdoví třeba by s orig. pastorkem(15zubů) jela rychlejc když by řetěz nebyl vytahanej tak jako ten starý.
Mno s tou novou řetězovkou mi to ukazovalo 135Mph(pastorek 14zubů). Pro mě to uplně stačí. A co mě na tom těsí ještě víc je, ze motka má ted větší sílu ve všech kvaltech. No prostě super :twisted:
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4337
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » pon říj 23, 2006 12:57:36

135mph je cca 216kmh, coz je myslim naprosto slusne na 4kilo... :wink:
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
Jard4
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 19, 2006 18:50:00
Bydliště: M.Boleslav

Příspěvek od Jard4 » úte říj 24, 2006 11:14:12

Díky čoude. Taky si to myslím :D
Zx9-R r.v.99 105kw*Lucifers Czech "devítka je super, ale chci desítku"

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » úte říj 24, 2006 13:16:45

poznámka: 14 zubů Ti momentálně posadilo hodnotu otáček motoru o cca 7% výš. To znamená že motka jde líp za plynem, ale na jednotlivé rychlostní stupně dosáhne nižší max. rychlosti. To naplatí pro kvalt 5 a 6, kde se vzhledem k výkonu motoru stejně otáčky nedostaly na max. Teoreticky by mohla mít mašina vyšší maximálku, protože když se k maximální rychlosti dostane, tak točí o oněch 7% víc, a protože tyto motory mívají posazeno max. koníků v hodně vysokých otáčkách, tak by mohla jet o fous rychleji. Na druhou stranu bude asi při stejném režimu trošku víc papat (zanedbatelně), motor bude živější, pojede v průměru v trošičku vyšších točkách, a trošinku rychleji se bude opotřebovávat. Je otázka, jestli při akceleraci dokážeš využít kratší zpřevodování - sice se rychleji rozjíždí, ale musíš dřív přeřadit a tím zase trochu ztrácíš.
Je to všechno hromada otazníků, tovární nastavení je kompromis jako prase, pohrát si o pár zubů tam nebo zpět může být docela zajímavé. Při závodech se běžně mění zpřevodování podle typu traťe obdobným způsobem. Takže v klidu zkoušej, uškodit tomu nemůžeš. 8) :D
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Odpovědět