poznámka: 14 zubů Ti momentálně posadilo hodnotu otáček motoru o cca 7% výš. To znamená že motka jde líp za plynem, ale na jednotlivé rychlostní stupně dosáhne nižší max. rychlosti. To naplatí pro kvalt 5 a 6, kde se vzhledem k výkonu motoru stejně otáčky nedostaly na max. Teoreticky by mohla mít mašina vyšší maximálku, protože když se k maximální rychlosti dostane, tak točí o oněch 7% víc, a protože tyto motory mívají posazeno max. koníků v hodně vysokých otáčkách, tak by mohla jet o fous rychleji. Na druhou stranu bude asi při stejném režimu trošku víc papat (zanedbatelně), motor bude živější, pojede v průměru v trošičku vyšších točkách, a trošinku rychleji se bude opotřebovávat. Je otázka, jestli při akceleraci dokážeš využít kratší zpřevodování - sice se rychleji rozjíždí, ale musíš dřív přeřadit a tím zase trochu ztrácíš.
Je to všechno hromada otazníků, tovární nastavení je kompromis jako prase, pohrát si o pár zubů tam nebo zpět může být docela zajímavé. Při závodech se běžně mění zpřevodování podle typu traťe obdobným způsobem. Takže v klidu zkoušej, uškodit tomu nemůžeš.
