Opakovane problém gpz

Modely, testy, zkušenosti
Uživatelský avatar
Gina
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 697
Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Opakovane problém gpz

Příspěvek od Gina » stř srp 12, 2009 19:06:02

Mám problém a nie prvý krát, ale aspoň po dnešnej ceste, kedy mi motka tri razy skapala pri rýchlosti asi na 120, proste stratí otáčky a skape, to vypadá na elektriku, ale nevieme dojsť na to kde....Mohlo by to byť v radiacej jednotke, alebo niekde v kontakte........kamoš poradil dať radiacu jednotku do funkčnej motky, aspoň pre potvrdenie alebo vylúčenie chyby, ale či je to naozaj v tom....občas nejde naštartovať vobec, niekedy na piaty -šiesty krát, sviečky vymenené, sitko v benzine čisté...mohlo by to byť i v spínači?! Poraďte... :cry: Problém je v tom , že to robí len občas, teraz to bolo mesiac úplne bez problémov
Gina- GPZ500S/2001

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » stř srp 12, 2009 20:57:18

Ginuško to je asi ten problém, co jsme se snažili řešit sračkou do benzínu na Lipůvce, že? Blbý je, že to dělá jen někdy, to se potom těžko opravuje. Teda jsem zvědav kdo poradí. Pokud Ti točí startér, tak to není asi ve spínači.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Gina
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 697
Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gina » stř srp 12, 2009 21:05:07

Ano, to je ten isty problem co minule....benzin novy a iny, cistic paliva naliaty, ale kamos zistil ze nehadze iskru sviecka, sviecka vymenena...potom poskusal kontakty a naskocilo.......mozno náhoda....je to mozne tak na troch miestach....naskoci to raz a bez problemov a inokedy nenaskoci vobec...teraz som stala 2 km za Trencinom, potom za hranicou a nakoniec v Bucoviciach...chlap v aute ktore som obiehala si musel mysliet ze mi sibe, ked som vzapati po obiehani odstavovala za pruhom....pri 120-tke naraz otáčky zo 6000 na nulu a skape....
Gina- GPZ500S/2001

Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » stř srp 12, 2009 21:11:20

ses dobra kamaradka...a ty vecne problemy s ni neutajis ani sama sobe...TY MUSIS PORIDIT NEW MASINU Z PRVNI RUKY A MAS VYSTARANO NA HODNE DLOUHO :D :D :wink: :wink:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
Gina
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 697
Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gina » stř srp 12, 2009 21:14:22

Dik za radu Marty, ale keby som si pokazde nieco kupovala nove, ked to obcas nefunguje, za rok som na mizine :twisted:
Alebo mi budes robit sponzora? To vies, sestrám nie a nie pridať, aj keď nasľubovali hory-doly.....
Apropo-Mám u teba to CD od Tildy??
Gina- GPZ500S/2001

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř srp 12, 2009 21:28:15

Gino, je to nějaká ptákovina ohledně zapalování, nějaká kostra nejspíš, konektor, osobně si tipuji problém že nejde proud z cívky/cívek, neznám tvou motku, jestli je dvouvál a má jen jednu dvojcívku, buďto ona nebo napájení cívky a pokud čtyřvál a vypne celej tak cívky nejspíš ne bo tam jsou myslím dvě dvojvývodové pak a vypne celek, takže proud na ně. Chce to zkoušečku, klidně jen se žárovkou a ve chvíli,kdy nejde zkoušet od cívky(cívek) až kam se dojde, kde je ta chyba. Pokud proud na cívku jde ale neháže, tak druhej pól cívky, to myslím je kostra. Už si to nepamatuju, elektriku jsem dělal naposledy před deseti lety a není to věc na kterou bych musel pořáde myslet, motka je jedinej benál co mám :lol:
V podstatě to bývá ptákovina co s tím je. Mě osobně na dědobabě GPZ kravne chcípák na pravém řidítku, známému na Aprilii taky,ale jsem na tom dobře, pokud jedu nechcípe, jen pak nejde starter. Cívky jo.Je tam nějakej studeňák, bordel....
Je to rada od boku a asi na kočku, zlom vaz.
jo akorát jak je na motce vše v konektorech a zakryté bude to práce pro vraha
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » stř srp 12, 2009 21:37:45

farmář píše:Gino, je to nějaká ptákovina ohledně zapalování, nějaká kostra nejspíš, konektor, osobně si tipuji problém že nejde proud z cívky/cívek, neznám tvou motku, jestli je dvouvál a má jen jednu dvojcívku, buďto ona nebo napájení cívky a pokud čtyřvál a vypne celej tak cívky nejspíš ne bo tam jsou myslím dvě dvojvývodové pak a vypne celek, takže proud na ně. Chce to zkoušečku, klidně jen se žárovkou a ve chvíli,kdy nejde zkoušet od cívky(cívek) až kam se dojde, kde je ta chyba. Pokud proud na cívku jde ale neháže, tak druhej pól cívky, to myslím je kostra. Už si to nepamatuju, elektriku jsem dělal naposledy před deseti lety a není to věc na kterou bych musel pořáde myslet, motka je jedinej benál co mám :lol:
V podstatě to bývá ptákovina co s tím je. Mě osobně na dědobabě GPZ kravne chcípák na pravém řidítku, známému na Aprilii taky,ale jsem na tom dobře, pokud jedu nechcípe, jen pak nejde starter. Cívky jo.Je tam nějakej studeňák, bordel....
Je to rada od boku a asi na kočku, zlom vaz.
jo akorát jak je na motce vše v konektorech a zakryté bude to práce pro vraha
Napadl mě ten chcípák, ale když zastaví a starter točí, tak to je divný. Pokud by byl zkrat na chcípáku, tak se nic netočí. To spíš ty svíčky a cívky nebo co. Pokud se to neprojeví natrvalo, tak je vždy o náhodě.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř srp 12, 2009 21:49:26

právě. Jo a chcípák odpojí myslím 2 věci...starter a zapalování.Jak jinak by sis mohl za jízdy vystřelit z výfuku, než vypnout zapalko, trochu nakrmit a zapnout.Tohle mi kámoš dělal před barákem v Tachovský pokaždé když jel kolem. Jo se stříkajdou už to asi nepůjde... :lol: Mě blbne starter. Gině třeba zapalko.
Naposledy upravil(a) farmář dne stř srp 12, 2009 21:51:11, celkem upraveno 1 x.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5069
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř srp 12, 2009 21:50:45

je potřeba změřit cívky, jestli nejsou proražený, můžou se ohřát a pak to nedává jiskru...ale taky bych kouknul na spínač pod stojanem, ten taky zkratuje zapalko a starter točí vesele dál...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř srp 12, 2009 21:52:07

Mišák bude podle mne nejblíž, ten spínač na stojanu a kabely k němu mohou být občas za trest.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Gina
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 697
Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gina » stř srp 12, 2009 21:52:53

Raz toci a raz netoci......je to divne.....je to radovy dvojvalec. Dakujem za rady, kazda dobra, poskusame...ono to jednu chvilu vypadalo, ze by to mohol byt aj ten starter, pretoze raz to naskocilo a ked sa motka opakovane vypla a zapla, uz to neslo...este mam do nedele volno, dufam ze sa to podari nejako vyriesit, aby som mohla na ten SK zraz,lebo cesta s takym problemom je o nicom, samá neistota.....
Gina- GPZ500S/2001

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » stř srp 12, 2009 21:58:17

Sorry decka za OT cim to je nevim, ale Ginusko, prodam Ti svuj stroj ... ;) staci rict, je v podstate uz na prodej... ;)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » stř srp 12, 2009 22:00:31

misak39 píše:je potřeba změřit cívky, jestli nejsou proražený, můžou se ohřát a pak to nedává jiskru...ale taky bych kouknul na spínač pod stojanem, ten taky zkratuje zapalko a starter točí vesele dál...
Já když mám dole stojan a kvalt, tak nejde ani starter, aj když mačkám spojku. Musím stojan zaklopit a pak to jde přes spojku nastartovat. Možná to má gpz jíinak.
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
Pepa
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 835
Registrován: pon zář 15, 2008 09:42:10
Bydliště: Tišnov u Brna

Příspěvek od Pepa » stř srp 12, 2009 22:02:10

Jirka_Z píše:Sorry decka za OT cim to je nevim, ale Ginusko, prodam Ti svuj stroj ... ;) staci rict, je v podstate uz na prodej... ;)
To je návrh gentlemana, ještě tak kdyby "dám Ti svůj stroj" :lol:
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5069
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř srp 12, 2009 22:04:59

záleží na tom, jestli to VUBEC netočí, nebo točí ale nechytá... vidím to někde na skřípnutej káblík, kterej se může otřesem dostat na kostru, nebo na ty cívečky...ale na změření stačí měřák za 120 kaček, jde jen o to dostrkat se k někomu do dílny...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Odpovědět