
Opakovane problém gpz
- Gina
- Easy slider
- Příspěvky: 697
- Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Opakovane problém gpz
Mám problém a nie prvý krát, ale aspoň po dnešnej ceste, kedy mi motka tri razy skapala pri rýchlosti asi na 120, proste stratí otáčky a skape, to vypadá na elektriku, ale nevieme dojsť na to kde....Mohlo by to byť v radiacej jednotke, alebo niekde v kontakte........kamoš poradil dať radiacu jednotku do funkčnej motky, aspoň pre potvrdenie alebo vylúčenie chyby, ale či je to naozaj v tom....občas nejde naštartovať vobec, niekedy na piaty -šiesty krát, sviečky vymenené, sitko v benzine čisté...mohlo by to byť i v spínači?! Poraďte...
Problém je v tom , že to robí len občas, teraz to bolo mesiac úplne bez problémov

Gina- GPZ500S/2001
- Gina
- Easy slider
- Příspěvky: 697
- Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ano, to je ten isty problem co minule....benzin novy a iny, cistic paliva naliaty, ale kamos zistil ze nehadze iskru sviecka, sviecka vymenena...potom poskusal kontakty a naskocilo.......mozno náhoda....je to mozne tak na troch miestach....naskoci to raz a bez problemov a inokedy nenaskoci vobec...teraz som stala 2 km za Trencinom, potom za hranicou a nakoniec v Bucoviciach...chlap v aute ktore som obiehala si musel mysliet ze mi sibe, ked som vzapati po obiehani odstavovala za pruhom....pri 120-tke naraz otáčky zo 6000 na nulu a skape....
Gina- GPZ500S/2001
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Gino, je to nějaká ptákovina ohledně zapalování, nějaká kostra nejspíš, konektor, osobně si tipuji problém že nejde proud z cívky/cívek, neznám tvou motku, jestli je dvouvál a má jen jednu dvojcívku, buďto ona nebo napájení cívky a pokud čtyřvál a vypne celej tak cívky nejspíš ne bo tam jsou myslím dvě dvojvývodové pak a vypne celek, takže proud na ně. Chce to zkoušečku, klidně jen se žárovkou a ve chvíli,kdy nejde zkoušet od cívky(cívek) až kam se dojde, kde je ta chyba. Pokud proud na cívku jde ale neháže, tak druhej pól cívky, to myslím je kostra. Už si to nepamatuju, elektriku jsem dělal naposledy před deseti lety a není to věc na kterou bych musel pořáde myslet, motka je jedinej benál co mám
V podstatě to bývá ptákovina co s tím je. Mě osobně na dědobabě GPZ kravne chcípák na pravém řidítku, známému na Aprilii taky,ale jsem na tom dobře, pokud jedu nechcípe, jen pak nejde starter. Cívky jo.Je tam nějakej studeňák, bordel....
Je to rada od boku a asi na kočku, zlom vaz.
jo akorát jak je na motce vše v konektorech a zakryté bude to práce pro vraha

V podstatě to bývá ptákovina co s tím je. Mě osobně na dědobabě GPZ kravne chcípák na pravém řidítku, známému na Aprilii taky,ale jsem na tom dobře, pokud jedu nechcípe, jen pak nejde starter. Cívky jo.Je tam nějakej studeňák, bordel....
Je to rada od boku a asi na kočku, zlom vaz.
jo akorát jak je na motce vše v konektorech a zakryté bude to práce pro vraha
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Napadl mě ten chcípák, ale když zastaví a starter točí, tak to je divný. Pokud by byl zkrat na chcípáku, tak se nic netočí. To spíš ty svíčky a cívky nebo co. Pokud se to neprojeví natrvalo, tak je vždy o náhodě.farmář píše:Gino, je to nějaká ptákovina ohledně zapalování, nějaká kostra nejspíš, konektor, osobně si tipuji problém že nejde proud z cívky/cívek, neznám tvou motku, jestli je dvouvál a má jen jednu dvojcívku, buďto ona nebo napájení cívky a pokud čtyřvál a vypne celej tak cívky nejspíš ne bo tam jsou myslím dvě dvojvývodové pak a vypne celek, takže proud na ně. Chce to zkoušečku, klidně jen se žárovkou a ve chvíli,kdy nejde zkoušet od cívky(cívek) až kam se dojde, kde je ta chyba. Pokud proud na cívku jde ale neháže, tak druhej pól cívky, to myslím je kostra. Už si to nepamatuju, elektriku jsem dělal naposledy před deseti lety a není to věc na kterou bych musel pořáde myslet, motka je jedinej benál co mám![]()
V podstatě to bývá ptákovina co s tím je. Mě osobně na dědobabě GPZ kravne chcípák na pravém řidítku, známému na Aprilii taky,ale jsem na tom dobře, pokud jedu nechcípe, jen pak nejde starter. Cívky jo.Je tam nějakej studeňák, bordel....
Je to rada od boku a asi na kočku, zlom vaz.
jo akorát jak je na motce vše v konektorech a zakryté bude to práce pro vraha
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
právě. Jo a chcípák odpojí myslím 2 věci...starter a zapalování.Jak jinak by sis mohl za jízdy vystřelit z výfuku, než vypnout zapalko, trochu nakrmit a zapnout.Tohle mi kámoš dělal před barákem v Tachovský pokaždé když jel kolem. Jo se stříkajdou už to asi nepůjde...
Mě blbne starter. Gině třeba zapalko.

Naposledy upravil(a) farmář dne stř srp 12, 2009 21:51:11, celkem upraveno 1 x.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
- Gina
- Easy slider
- Příspěvky: 697
- Registrován: stř srp 16, 2006 14:24:46
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Raz toci a raz netoci......je to divne.....je to radovy dvojvalec. Dakujem za rady, kazda dobra, poskusame...ono to jednu chvilu vypadalo, ze by to mohol byt aj ten starter, pretoze raz to naskocilo a ked sa motka opakovane vypla a zapla, uz to neslo...este mam do nedele volno, dufam ze sa to podari nejako vyriesit, aby som mohla na ten SK zraz,lebo cesta s takym problemom je o nicom, samá neistota.....
Gina- GPZ500S/2001
Já když mám dole stojan a kvalt, tak nejde ani starter, aj když mačkám spojku. Musím stojan zaklopit a pak to jde přes spojku nastartovat. Možná to má gpz jíinak.misak39 píše:je potřeba změřit cívky, jestli nejsou proražený, můžou se ohřát a pak to nedává jiskru...ale taky bych kouknul na spínač pod stojanem, ten taky zkratuje zapalko a starter točí vesele dál...
ZX-6R (636) 2005
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148
Zlatý přepáčko
KLX 250S 2009
CKC#1148