asi karbce ?

Odpovědět
jankojankovic
Příspěvky: 13
Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35

asi karbce ?

Příspěvek od jankojankovic » pon čer 29, 2009 10:57:58

Zdravím.mam takový to problém koupil jsem motor který byl po servisu bez karburátoru a když jsem na něj připojil svoje karbce tak se mu vůbec nechce jet první začne chytat na jeden válec později se chytnou další když je zahřáty tak jede docela dobře ale ještě to není ono .Každý motor musí mít jinak vyštelované karburátory ? Děkuji

jankojankovic
Příspěvky: 13
Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35

Příspěvek od jankojankovic » pon čer 29, 2009 11:40:55

jo jedná se o zx9r r.v.99

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » pon čer 29, 2009 12:23:29

no hlavně každej válec musí mít extra pro sebe vyštelovanej příslušnej karbec....tedy aby podtlaky ve všech byly stejné. Pokud to nesesynchronizuješ, není o čem mluvit.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

jankojankovic
Příspěvky: 13
Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35

Příspěvek od jankojankovic » úte čer 30, 2009 09:00:39

jo to chápu ale že zrovna válec č.4 jsi tahá benzín v poho a ty zbyle skoro vůbec jen jak je to zahřáté

jankojankovic
Příspěvky: 13
Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35

Příspěvek od jankojankovic » úte čer 30, 2009 09:09:58

a všechny svíčky dávají jiskru tak jak mají

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř črc 01, 2009 18:25:24

takže.Nejdříve uděláš rozvoďák, že. Pak ventily. Tím tak nějak na motoru končíš a přesunuješ se ke karbcum. Tam se nemáš moc co hrabat,až na přetěsnění komor, kontrolu jehel plováků, vyčištění trysek, kontrolu membrán. Dále nasazení karbců...tam ti nikde!!! nesmí vznikat netěsnost, aby to nesálo falešnej luft. No a pak seřízení podtaků.
To co říkáš, je nejspíše vysloveně jinej podtlak na jednom válci, ale s tím si nelam hlavu, ty musíš mít podtlaky udělané všude stejně, tím ti všechny válce budou sát rovnoměrně. Sání je fixírka, jestli nemáš luft všude stejnej ,nebudeš mít směs všude stejnou a pojede to naprd.
A howg, já nejsem mechanik, tedy ne dobrovolnej :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

jankojankovic
Příspěvky: 13
Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35

Příspěvek od jankojankovic » čtv črc 02, 2009 07:22:15

Dík moc

Odpovědět