asi karbce ?
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35
asi karbce ?
Zdravím.mam takový to problém koupil jsem motor který byl po servisu bez karburátoru a když jsem na něj připojil svoje karbce tak se mu vůbec nechce jet první začne chytat na jeden válec později se chytnou další když je zahřáty tak jede docela dobře ale ještě to není ono .Každý motor musí mít jinak vyštelované karburátory ? Děkuji
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35
-
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon srp 18, 2008 19:57:35
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
takže.Nejdříve uděláš rozvoďák, že. Pak ventily. Tím tak nějak na motoru končíš a přesunuješ se ke karbcum. Tam se nemáš moc co hrabat,až na přetěsnění komor, kontrolu jehel plováků, vyčištění trysek, kontrolu membrán. Dále nasazení karbců...tam ti nikde!!! nesmí vznikat netěsnost, aby to nesálo falešnej luft. No a pak seřízení podtaků.
To co říkáš, je nejspíše vysloveně jinej podtlak na jednom válci, ale s tím si nelam hlavu, ty musíš mít podtlaky udělané všude stejně, tím ti všechny válce budou sát rovnoměrně. Sání je fixírka, jestli nemáš luft všude stejnej ,nebudeš mít směs všude stejnou a pojede to naprd.
A howg, já nejsem mechanik, tedy ne dobrovolnej
To co říkáš, je nejspíše vysloveně jinej podtlak na jednom válci, ale s tím si nelam hlavu, ty musíš mít podtlaky udělané všude stejně, tím ti všechny válce budou sát rovnoměrně. Sání je fixírka, jestli nemáš luft všude stejnej ,nebudeš mít směs všude stejnou a pojede to naprd.
A howg, já nejsem mechanik, tedy ne dobrovolnej

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060