Výměna podvozku

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Výměna podvozku

Příspěvek od SIWS » úte kvě 19, 2009 13:30:25

Uvažuji o výměně podvozku na Z 750 (04). Na zahraničním fóru jsem našel, že se do za du dává tlumič ze ZX6R, to by se dalo zvládnout poměrně snadno, ale mě zajímá předek. Tam jsem se dohledal více variant. Co všechno to obnáší? Nemáte s tím někdo vzkušenosti?


Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte kvě 19, 2009 14:21:20

Kladu si otázku k čemu to bude dobrý a kolik to bude stát. Rozhodně bych to konzultoval s někým, kdo se podvozky opravdu profi zabývá. Amíci postaví leccos ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » úte kvě 19, 2009 14:25:52

Tak je to z jednoho prostého důvodu a to z toho, že na Z 750 (04) není nastavitelný podvozek. Žádného amíka neznám, takže zbývají jenom zlaté české ručičky. :D 8)

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » úte kvě 19, 2009 14:28:09

Sem tím myslel, že amíci zbastlí leccos bez ohledu na praktičnost - viz slavný American chopper ;-)

Jinak bych to řešil pro začátek třeba progresivními pružinami, prostě bych začal vnitřkem vidlí - zadek snad nastavit jde ne? Mimochodem ze zkušeností s GSX 1400, kde se dalo štelovat všecko jsem si odnesl jedno - veškerým nastavováním tu motorku spíš rozesereš ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » úte kvě 19, 2009 14:31:50

V zadu jde nastavit jenom mechanicky pružina a to tím stejným způsobem jako na Simsonovi. Na Zedu je podvozek celkově strašně měkký.

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte kvě 19, 2009 15:15:45

na přitvrzení předku dávaj do vidlí pod péro podložku, nebo hustší olej-úprava funkční a laciná na úkor komfortu jízdy. Podle mě vadí měkej předek jen v hodně rychlejch dlouhejch zatáčkách, a tam je zas malej Zed trochu slabší na plíce...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 19, 2009 15:34:00

souhlas s VW, všeho moc je moc :? foukám do vidlí ještě vzduch a někdy je to naprdel.....na "kolem komína " to vyladíš,pak najedeš na dálnici jak já loni cestoval na mlejnky a zadek mi málem upadl :lol:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » úte kvě 19, 2009 17:55:34

Nastavování podvozku je jemné a nemyslím, že by to šlo nahradit podložkami a olejem, nebo progresivnějšími pružinami. Nevíte kde by se dali koupit progresivnější pružiny?

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » úte kvě 19, 2009 19:17:25

jeste ze tomu moc nerozumim... ja mel na vsech motorkych vzdy plne nastavitelnej podvozek jak vepredu tak vzadu... a mel jsem z toho vzdy velikou radost... to bylo ale vsechno, nakonec jsem vse vratil na hodnoty co nastavil vyrobce a nejezdilo se mi s tim spatne, asi nemam dostatecne citlivou prdel abych poznal nejake zlepseni. U Z1000 i ZZR jsem se toho uz ani nedotykal, jak mi to v Asku prodali tak to mam a nejezdi se mi s tim zle :roll: ...ja vim s takovym nazorem bych mel ridit spis kolobezku na parkovisti, dobra jdu na to :wink:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Samčus
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 829
Registrován: čtv lis 02, 2006 13:22:42
Bydliště: Miletín

Příspěvek od Samčus » úte kvě 19, 2009 20:16:56

Možná to bude víc v rukách jak ve štelšroubkách :roll:
Samčus ZRX
""CKC_481""

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 19, 2009 20:32:43

můj osobní názor je,že každé nastavení ti vyhovuje na různém povrchu. Jenže naše roads jsou většinou tak na enduro a to, co si nastavíš na rovnou silnici, tě potom v těhle šílených dírách mydlí po hlavě. A naopak. Takže osobně až po takové vymoženosti moc neprahnu a spíš si vyladit podvozek tak nějak k pleti, zvyknout si na něj a vědět, kde si mohu dovolit víc a kde míň.
Nejsem holt racer :lol:

Občas už i u nás marně hledám cedule UVAGA KOLEJNY. :?
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » úte kvě 19, 2009 23:12:11

Nevidim nic spatnyho na tom si nastavit podvozek podle toho jak komu vyhovuje. Od toho tam ty cumprdliky sou. Ze ste poserove a liny se o tom neco vyptat a vyzkouset si to je vec druha. Ja se ptal ptal ptal a zkousel az sem si tam naklikal neco s cim sem spokojenej... Nerikam, ze by to nekdo zkusenejsi nezvlad lip, ale pro moje jezdeni je to naprosto dostacujici :P
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte kvě 19, 2009 23:13:02

jemné ladění podvozku progresivníma pérama? :shock:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

SIWS
Příspěvky: 26
Registrován: stř pro 17, 2008 21:00:32

Příspěvek od SIWS » stř kvě 20, 2009 06:29:11

No právě, nikdy nemůžu docílit podložkama a progresivnějšími pružinami to co bych naladail na nastavitelném podvozku.

Odpovědět