Výměna podvozku
Výměna podvozku
Uvažuji o výměně podvozku na Z 750 (04). Na zahraničním fóru jsem našel, že se do za du dává tlumič ze ZX6R, to by se dalo zvládnout poměrně snadno, ale mě zajímá předek. Tam jsem se dohledal více variant. Co všechno to obnáší? Nemáte s tím někdo vzkušenosti?
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sem tím myslel, že amíci zbastlí leccos bez ohledu na praktičnost - viz slavný American chopper 
Jinak bych to řešil pro začátek třeba progresivními pružinami, prostě bych začal vnitřkem vidlí - zadek snad nastavit jde ne? Mimochodem ze zkušeností s GSX 1400, kde se dalo štelovat všecko jsem si odnesl jedno - veškerým nastavováním tu motorku spíš rozesereš

Jinak bych to řešil pro začátek třeba progresivními pružinami, prostě bych začal vnitřkem vidlí - zadek snad nastavit jde ne? Mimochodem ze zkušeností s GSX 1400, kde se dalo štelovat všecko jsem si odnesl jedno - veškerým nastavováním tu motorku spíš rozesereš

Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
jeste ze tomu moc nerozumim... ja mel na vsech motorkych vzdy plne nastavitelnej podvozek jak vepredu tak vzadu... a mel jsem z toho vzdy velikou radost... to bylo ale vsechno, nakonec jsem vse vratil na hodnoty co nastavil vyrobce a nejezdilo se mi s tim spatne, asi nemam dostatecne citlivou prdel abych poznal nejake zlepseni. U Z1000 i ZZR jsem se toho uz ani nedotykal, jak mi to v Asku prodali tak to mam a nejezdi se mi s tim zle
...ja vim s takovym nazorem bych mel ridit spis kolobezku na parkovisti, dobra jdu na to 


----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
můj osobní názor je,že každé nastavení ti vyhovuje na různém povrchu. Jenže naše roads jsou většinou tak na enduro a to, co si nastavíš na rovnou silnici, tě potom v těhle šílených dírách mydlí po hlavě. A naopak. Takže osobně až po takové vymoženosti moc neprahnu a spíš si vyladit podvozek tak nějak k pleti, zvyknout si na něj a vědět, kde si mohu dovolit víc a kde míň.
Nejsem holt racer
Občas už i u nás marně hledám cedule UVAGA KOLEJNY.
Nejsem holt racer

Občas už i u nás marně hledám cedule UVAGA KOLEJNY.

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Nevidim nic spatnyho na tom si nastavit podvozek podle toho jak komu vyhovuje. Od toho tam ty cumprdliky sou. Ze ste poserove a liny se o tom neco vyptat a vyzkouset si to je vec druha. Ja se ptal ptal ptal a zkousel az sem si tam naklikal neco s cim sem spokojenej... Nerikam, ze by to nekdo zkusenejsi nezvlad lip, ale pro moje jezdeni je to naprosto dostacujici 

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)