GPZ900R po zimě...

Odpovědět
Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

GPZ900R po zimě...

Příspěvek od farmář » čtv dub 24, 2008 23:10:31

tak jsem si přidělal práci, tekl mi olej okolo šroubu napínáku rozvod. řetězu, tak jsem napínák vyndal, vyčistil obleptanej silikon a dal to tam, jenže jsem si neuvědomil, že je to samoštěl a ne pružné a dotáhl to.Nu jasně, že se ulomil kousek zvenčí jak je v tom ten šroub, bude se vařit hliník. Ale podařilo se miji zprovoznit, v nesmírné imbecilitě jsem si prohodil na karbu hadici s benzínem za odfuk a divil se, že s bídou slíbí .... no a ke všemu nemám Keihiny ale Mikuni. To byl tedy den. Jo ale svezl jsem se po zimě.....moooc hezké! :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv dub 24, 2008 23:44:19

:homework:
Buell xb12r
CKC#160

stoklik

Příspěvek od stoklik » sob led 24, 2009 21:02:26

ahoj, potřeboval bych poradit, mám taky gpz 900 a nevím si už rady, motor putoval do motokáry a teď nechce naskočit. Potřeboval bych vědět, jestli mám dobře zapojenou benz. hadici - která vede z nádrže já ji dal na mezi prostřední karbece a mezi 1 a 2 a 3 a 4 jsou taky vývody na hadice - to jsou vracečky? Musí být propojené a zavedené zpět do nádrže?
A navíc se mi přeplavuje 1 karburátor, nevěděli by jste čím to je? Díky

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned led 25, 2009 00:55:51

nejspíš zaseklým plovákem,že :wink: tak teď jsi mne zaskočil, jasně že se tam někde napájí rozvod do plováků,ale kde už zase nevím, jen bych se divil, kdyby ses seknul.Až se v tejdnu dostanu časově k motce kouknu na to.Nebo je na netu ke stažení celej Haynes....vím, mám :) někde.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

stoklik

Příspěvek od stoklik » ned led 25, 2009 01:37:33

Díky za každou radu :)

marvik
Příspěvky: 19
Registrován: sob led 10, 2009 14:21:30
Bydliště: Praha, Popovice

Příspěvek od marvik » pon led 26, 2009 00:35:48

Kdyz uz je otevrene tohle tema tak se taky zeptam. mam dva zasadni problemy.

1. kdyz je motorka zahrata i studena tak se mi pri prudkem pridani plynu zaseknou otacky, jakoby to chcipe a pak s hroznym slehnutim vyleti otacky nahoru. obcas jdou i plameny z vyfuku. je pravda ze tam je pouze obal misto tlumice, je prorazenej a i normalne to dela bordel jako krava. muze to byt tim? nebo spis bude u tohodle vicemene nerizenyho motoru chyba nekde ve spalovani nebo miseni smesi (karburatory jsou stelovany v SAMOTO).

2. kvrdla se mi radici packa nahoru a dolu, beha tak 1cm az dva nahoru a dolu, jak tam je ta paka uchycena? v nejakym futru, guferu? da se to nejak vymenit nebo to mam radsi nekam hodit?
Kawa GPZ 900R
# CKC 1070

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned kvě 24, 2009 18:19:08

Marviku mě osobně přijde,jako bys to prudkým přidáním uchcal a pak ti to bouchne. Asi ubrat na směsibenál, ale to se takhle blbě diagnostikuje.
Řadička se ti mele venku na osičce do převodovky nebo celý?? každá hřídelka sedí v nějakém pouzdře, jestli to myslíš takhle,ale variant bude asi víc. Rozebrat. :/
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » ned kvě 24, 2009 18:22:25

ty karbce jsem fakt zachrápal, takhle je tam vidět lautr kulový,čas a schození nádrže nemám, ale na motorkářích je ke stažení Hayness, tak neváhej :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Odpovědět