GPZ900R po zimě...
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
GPZ900R po zimě...
tak jsem si přidělal práci, tekl mi olej okolo šroubu napínáku rozvod. řetězu, tak jsem napínák vyndal, vyčistil obleptanej silikon a dal to tam, jenže jsem si neuvědomil, že je to samoštěl a ne pružné a dotáhl to.Nu jasně, že se ulomil kousek zvenčí jak je v tom ten šroub, bude se vařit hliník. Ale podařilo se miji zprovoznit, v nesmírné imbecilitě jsem si prohodil na karbu hadici s benzínem za odfuk a divil se, že s bídou slíbí .... no a ke všemu nemám Keihiny ale Mikuni. To byl tedy den. Jo ale svezl jsem se po zimě.....moooc hezké!
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
ahoj, potřeboval bych poradit, mám taky gpz 900 a nevím si už rady, motor putoval do motokáry a teď nechce naskočit. Potřeboval bych vědět, jestli mám dobře zapojenou benz. hadici - která vede z nádrže já ji dal na mezi prostřední karbece a mezi 1 a 2 a 3 a 4 jsou taky vývody na hadice - to jsou vracečky? Musí být propojené a zavedené zpět do nádrže?
A navíc se mi přeplavuje 1 karburátor, nevěděli by jste čím to je? Díky
A navíc se mi přeplavuje 1 karburátor, nevěděli by jste čím to je? Díky
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
nejspíš zaseklým plovákem,že tak teď jsi mne zaskočil, jasně že se tam někde napájí rozvod do plováků,ale kde už zase nevím, jen bych se divil, kdyby ses seknul.Až se v tejdnu dostanu časově k motce kouknu na to.Nebo je na netu ke stažení celej Haynes....vím, mám někde.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Kdyz uz je otevrene tohle tema tak se taky zeptam. mam dva zasadni problemy.
1. kdyz je motorka zahrata i studena tak se mi pri prudkem pridani plynu zaseknou otacky, jakoby to chcipe a pak s hroznym slehnutim vyleti otacky nahoru. obcas jdou i plameny z vyfuku. je pravda ze tam je pouze obal misto tlumice, je prorazenej a i normalne to dela bordel jako krava. muze to byt tim? nebo spis bude u tohodle vicemene nerizenyho motoru chyba nekde ve spalovani nebo miseni smesi (karburatory jsou stelovany v SAMOTO).
2. kvrdla se mi radici packa nahoru a dolu, beha tak 1cm az dva nahoru a dolu, jak tam je ta paka uchycena? v nejakym futru, guferu? da se to nejak vymenit nebo to mam radsi nekam hodit?
1. kdyz je motorka zahrata i studena tak se mi pri prudkem pridani plynu zaseknou otacky, jakoby to chcipe a pak s hroznym slehnutim vyleti otacky nahoru. obcas jdou i plameny z vyfuku. je pravda ze tam je pouze obal misto tlumice, je prorazenej a i normalne to dela bordel jako krava. muze to byt tim? nebo spis bude u tohodle vicemene nerizenyho motoru chyba nekde ve spalovani nebo miseni smesi (karburatory jsou stelovany v SAMOTO).
2. kvrdla se mi radici packa nahoru a dolu, beha tak 1cm az dva nahoru a dolu, jak tam je ta paka uchycena? v nejakym futru, guferu? da se to nejak vymenit nebo to mam radsi nekam hodit?
Kawa GPZ 900R
# CKC 1070
# CKC 1070
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Marviku mě osobně přijde,jako bys to prudkým přidáním uchcal a pak ti to bouchne. Asi ubrat na směsibenál, ale to se takhle blbě diagnostikuje.
Řadička se ti mele venku na osičce do převodovky nebo celý?? každá hřídelka sedí v nějakém pouzdře, jestli to myslíš takhle,ale variant bude asi víc. Rozebrat. :/
Řadička se ti mele venku na osičce do převodovky nebo celý?? každá hřídelka sedí v nějakém pouzdře, jestli to myslíš takhle,ale variant bude asi víc. Rozebrat. :/
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060