Kawasaki KX 250 cross r.v.1991
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob pro 08, 2007 22:11:21
Kawasaki KX 250 cross r.v.1991
Poradí mi prosím někdo jaký poměr oleje-benzínu.Prý 1:33.Když prý koupím ale kloudný olej tak že můžu dát třeba 1:50. Jak to tedy je. A jak nejlépe zaběhnout motor?(nový nikasil).
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Pro záběh je potřeba vědět, jaká je vůle pístu ve válci. Někdo to dělá natěsno s vůlí 0,03 mm, v tomto případě se musí přimazávat na např 1:33 a zabíhat. Prostě nepřetáčet a nejet nadoraz. Pokud montuješ píst s vůlí 0,05mm, tak zabíhat nemusíš,jen první nádrž 1:40(1:33). Poměr 1:33 se doporučuje ve všech příručkách starších motorek. Dnešní běžné 2T oleje se mísí 1:50, nejlepší 2T oleje se mohou mísit až 1:100. Já používám olej splňující normu API TC-TSC 3, poměr 1:50 a myslím si, že je to bohatě namazaný, stejný poměr dávám i do KX 85 a ta má nový píst.
ZRX 1200 R
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob pro 08, 2007 22:11:21
Jo díky za radu.Mě šlo o to abych to nekousnul.Jinak už jsem to všechno složil a je to teda dělo.Samozřejmě to teď šetřím než se to zaběhne.Ale dnes jsem celej den řešil karbec.Někdy se přeplavuje,chvíli nic a pok z té přepadové hadičky teče benzín proudem.Měl jsem ho snad 5x rozdělaný a na nic jsem nepřišel.Trošku jsem přibrousil i plovák protože se mi zdálo že škrtá o stěnu,jehlový ventil je jako nový.Hladinu jsem kontroloval všechno v pohodě.Pak jedu zastavím a už to valí z hadičky tak jadu dál chvíli v poho a pak zase.Už si nevím rady.Nedělalo ti to někdy?Hele a nevíš náhodou kolik u tý mojí 91 má být předstih?Sehnal jsem manual jenom z 92 a tam má být 14 stupňů,tak jestli to je stejný nebo ne.
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Těsnost jehlového ventilu vyzkoušej tlakem vzduchu, vyčisti nádrž a paliv. ventil. Plovák se může zasekávat nebo nějak váznout, opět vyzkoušet funkci třeba s lahví s benzinem, nebo vzduchem. Další problém může být způsobený vibrací od motoru, kdy se plovák za provozu třepe a jehlový ventil pak propouští, i když je v klidu těsný. Toto může zpusobit vadná gumová hadice spojující sací potrubí a karbec. S výškou hladiny ti neporadím, ani s předstihem, manuál nemám, asi bych si zavolal do Aska.
ZRX 1200 R
-
- Příspěvky: 16
- Registrován: sob pro 08, 2007 22:11:21