Kawasaki KX 250 cross r.v.1991

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
Milan Slatina
Příspěvky: 16
Registrován: sob pro 08, 2007 22:11:21

Kawasaki KX 250 cross r.v.1991

Příspěvek od Milan Slatina » pát bře 07, 2008 21:17:30

Poradí mi prosím někdo jaký poměr oleje-benzínu.Prý 1:33.Když prý koupím ale kloudný olej tak že můžu dát třeba 1:50. Jak to tedy je. A jak nejlépe zaběhnout motor?(nový nikasil).

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » sob bře 08, 2008 20:57:10

Pro záběh je potřeba vědět, jaká je vůle pístu ve válci. Někdo to dělá natěsno s vůlí 0,03 mm, v tomto případě se musí přimazávat na např 1:33 a zabíhat. Prostě nepřetáčet a nejet nadoraz. Pokud montuješ píst s vůlí 0,05mm, tak zabíhat nemusíš,jen první nádrž 1:40(1:33). Poměr 1:33 se doporučuje ve všech příručkách starších motorek. Dnešní běžné 2T oleje se mísí 1:50, nejlepší 2T oleje se mohou mísit až 1:100. Já používám olej splňující normu API TC-TSC 3, poměr 1:50 a myslím si, že je to bohatě namazaný, stejný poměr dávám i do KX 85 a ta má nový píst.
ZRX 1200 R

Milan Slatina
Příspěvky: 16
Registrován: sob pro 08, 2007 22:11:21

Příspěvek od Milan Slatina » ned bře 09, 2008 20:12:13

Jo díky za radu.Mě šlo o to abych to nekousnul.Jinak už jsem to všechno složil a je to teda dělo.Samozřejmě to teď šetřím než se to zaběhne.Ale dnes jsem celej den řešil karbec.Někdy se přeplavuje,chvíli nic a pok z té přepadové hadičky teče benzín proudem.Měl jsem ho snad 5x rozdělaný a na nic jsem nepřišel.Trošku jsem přibrousil i plovák protože se mi zdálo že škrtá o stěnu,jehlový ventil je jako nový.Hladinu jsem kontroloval všechno v pohodě.Pak jedu zastavím a už to valí z hadičky tak jadu dál chvíli v poho a pak zase.Už si nevím rady.Nedělalo ti to někdy?Hele a nevíš náhodou kolik u tý mojí 91 má být předstih?Sehnal jsem manual jenom z 92 a tam má být 14 stupňů,tak jestli to je stejný nebo ne.

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pon bře 10, 2008 19:56:17

Těsnost jehlového ventilu vyzkoušej tlakem vzduchu, vyčisti nádrž a paliv. ventil. Plovák se může zasekávat nebo nějak váznout, opět vyzkoušet funkci třeba s lahví s benzinem, nebo vzduchem. Další problém může být způsobený vibrací od motoru, kdy se plovák za provozu třepe a jehlový ventil pak propouští, i když je v klidu těsný. Toto může zpusobit vadná gumová hadice spojující sací potrubí a karbec. S výškou hladiny ti neporadím, ani s předstihem, manuál nemám, asi bych si zavolal do Aska.
ZRX 1200 R

Milan Slatina
Příspěvky: 16
Registrován: sob pro 08, 2007 22:11:21

Příspěvek od Milan Slatina » pon bře 10, 2008 21:33:59

Možná jsem to vyřešil,uvidím časem.Oddělal jsem ten dráteček z jehlovýho ventilu.Dnesto to zatím fungovalo.

Odpovědět