Rozdělání Upside vidlí
Rozdělání Upside vidlí
Chlapi,dělal to někdo?Mám vystřílené dírky v chromu,budu to asi muset rozdělat a nechat udělat nový chrom.Ale oni to prý chtějí rozmontované,a já nevím jak sundat z tech trubek ty spodky na osu a brzdiče...
Popř. kdyby někdo věděl,jak ty dírky zapravit jiným způsobem...
Popř. kdyby někdo věděl,jak ty dírky zapravit jiným způsobem...
Jeden stačí....na všechno....
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Rozebrání vidle je jednoduché. Stáhneš prachovku, pod ní je drátěný kroužek, ten to drží dohromady. Kroužek vyjmeš, vyšroubuješ horní zátku vidle, ve které je seřiz. šroubek. Teď to celý i se spodní trubkou vytáhneš. Sejmeš pouzdra, gufera a prachovky gufer. Vše perfektně umýt, rozhýbat seřizovací šroubky, vyměnit těsnící O-kroužky, pouzdra, gufera a prachovky.
ZRX 1200 R
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
No ten kroužek jen zajišťuje gufero, ale vidli pohromadě drží takovej váleček uvnitř vespod vidle, kterej je zespodu kluzáku chycenej imbusem a z druhé strany je chycenej v trubce vidlice takovým vnitřním mnohohranem. Ten se musí něčím zachytit, aby se mohl vyšroubovat ten spodní imbus (jinak se to celý jenom protáčí) a teprve pak se dá vidle rozdělit. Ale takhle jsem to měl na klasickejch vidlích na zezeterku. Na tom Pegasu byl právě úplně jinej systém, vyšroubovala se horní zátka a pod ní byl vršek takové tyčky, co je uchycená dole v kluzáku. Ta tyčka byla nahoře zajištěná rozpůleným O-kroužkem v zářezu a ve vybrání, vidle se musela trochu stlačit, aby kroužek vyjel z vybrání a pak šly obě půlky kroužku sundat. Pak šla trubka vyndat.Pavel Kys píše:Rozebrání vidle je jednoduché. Stáhneš prachovku, pod ní je drátěný kroužek, ten to drží dohromady. Kroužek vyjmeš, vyšroubuješ horní zátku vidle, ve které je seřiz. šroubek. Teď to celý i se spodní trubkou vytáhneš. Sejmeš pouzdra, gufera a prachovky gufer. Vše perfektně umýt, rozhýbat seřizovací šroubky, vyměnit těsnící O-kroužky, pouzdra, gufera a prachovky.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
Ty vidle mám už samozřejmě rozebrané,šlo mi o sundání spodního dílu-držák osy kola a brzdičů z trubky(kluzáku).Byl mi popsán způsob,že když vytáhnu vlastní tlumič(pumpu),že to půjde od sebe,ale nedělo se.Trubka stále drží.Mám pocit,že to tam při výrobě lisují a srážet se mi to nechce,pak už to nechce držet jak má.Budu se muset smířit se stroupkama na chromu,a něčím je vytěsnit...
Jeden stačí....na všechno....
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Dík za doplnění. Zapoměl jsem na povolení spodního šroubení, je tam většinou 14 šestihran.NRG píše:No ten kroužek jen zajišťuje gufero, ale vidli pohromadě drží takovej váleček uvnitř vespod vidle, kterej je zespodu kluzáku chycenej imbusem a z druhé strany je chycenej v trubce vidlice takovým vnitřním mnohohranem. Ten se musí něčím zachytit, aby se mohl vyšroubovat ten spodní imbus (jinak se to celý jenom protáčí) a teprve pak se dá vidle rozdělit. Ale takhle jsem to měl na klasickejch vidlích na zezeterku. Na tom Pegasu byl právě úplně jinej systém, vyšroubovala se horní zátka a pod ní byl vršek takové tyčky, co je uchycená dole v kluzáku. Ta tyčka byla nahoře zajištěná rozpůleným O-kroužkem v zářezu a ve vybrání, vidle se musela trochu stlačit, aby kroužek vyjel z vybrání a pak šly obě půlky kroužku sundat. Pak šla trubka vyndat.Pavel Kys píše:Rozebrání vidle je jednoduché. Stáhneš prachovku, pod ní je drátěný kroužek, ten to drží dohromady. Kroužek vyjmeš, vyšroubuješ horní zátku vidle, ve které je seřiz. šroubek. Teď to celý i se spodní trubkou vytáhneš. Sejmeš pouzdra, gufera a prachovky gufer. Vše perfektně umýt, rozhýbat seřizovací šroubky, vyměnit těsnící O-kroužky, pouzdra, gufera a prachovky.
ZRX 1200 R