SLK vs RP pro KLR
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
www.slk.cz ....foto...výk. brzda
mám 102 průměr kartáčovanej aby byl trochu matnější. Pokud chceš lesklej tak to vyleštěj.
mám 102 průměr kartáčovanej aby byl trochu matnější. Pokud chceš lesklej tak to vyleštěj.
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
Ja mam na svy klr 600 nerezovej vejfuk domácí výroby, kterej si vyrobil předchozí majitel. Je to trubka, pak tlustá trubka a na konci zase zůžení.Zvuk to má dobrej a jede to trošku líp než sériovej, ale bojim se aby to ňák nekurvilo motor.Při brždění motorem docela střílí do vejfuku, ale se seriovym trošku taky tak nevim.
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš



KLR 650 ,,98" no problem
- NRG
- Ghostrider
- Příspěvky: 3077
- Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
- Bydliště: Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
JJ, tyhle domácí výrobky mají maximálně dobrej zvuk, případně i vzhled, ale výkonu spíš uberou než přidají. Jednou jsem viděl reportáž od Akrapoviče, a jenom jejich vývojový centrum je veliká hala nacpaná počítačema, brzdama a spoustou odborníků, který u každýho výfuku přesně propočítávají a donekonečna měří a ladí všechny parametry kvůli co dosažení co nejlepšího výkonu. Takže to tak jednoduchý není a v domácích podmínkách víceméně nemožný.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::
:::: CKC#016 ::::
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
To je blbost s tou směsí ne??, Právě když je moc bohatá tak dohořívá ve výfuku a když je chudá, tak prská zpátky do sání...dworakmirek píše:hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš![]()
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem