SLK vs RP pro KLR

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » sob zář 16, 2006 02:08:48

Ne,tamto byla speciální zakázka. Je k tomu klasicky jen mezisvod.
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » sob zář 16, 2006 02:11:40

jo takže jen to kolinko dolu na seriovku a cena??
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » sob zář 16, 2006 02:14:24

4600 plus poštovný. Jukni na ty fotky ty suzi jak jí vejfuk pomohl. Slyšel sem docela dobré reference a ten majitel působil seriozně tak sem ho vzal.
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » sob zář 16, 2006 02:16:28

jáké fotky???? jinak máš ovál,nebo průměr?????
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » sob zář 16, 2006 02:19:12

www.slk.cz ....foto...výk. brzda

mám 102 průměr kartáčovanej aby byl trochu matnější. Pokud chceš lesklej tak to vyleštěj.
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » sob zář 16, 2006 02:24:10

jo tam to pěkně naběhlo, takže máš kartáčovanou 120tku ?? kua sem zvedavej pak chci nejaky fotky :P
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
zaky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36

Příspěvek od zaky » pát zář 29, 2006 20:19:03

Ja mam na svy klr 600 nerezovej vejfuk domácí výroby, kterej si vyrobil předchozí majitel. Je to trubka, pak tlustá trubka a na konci zase zůžení.Zvuk to má dobrej a jede to trošku líp než sériovej, ale bojim se aby to ňák nekurvilo motor.Při brždění motorem docela střílí do vejfuku, ale se seriovym trošku taky tak nevim.

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » pát zář 29, 2006 21:50:55

hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš :wink: :wink:
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » sob zář 30, 2006 19:07:30

JJ, tyhle domácí výrobky mají maximálně dobrej zvuk, případně i vzhled, ale výkonu spíš uberou než přidají. Jednou jsem viděl reportáž od Akrapoviče, a jenom jejich vývojový centrum je veliká hala nacpaná počítačema, brzdama a spoustou odborníků, který u každýho výfuku přesně propočítávají a donekonečna měří a ladí všechny parametry kvůli co dosažení co nejlepšího výkonu. Takže to tak jednoduchý není a v domácích podmínkách víceméně nemožný.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » sob zář 30, 2006 20:17:30

holt, zlaty česky ručičky, si vždy poradí :wink: ale taky budu rači kupovat,než vyrábět, ikdyž lesklá plwchovka od ananasu by taky neco pridala :twisted:
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » sob zář 30, 2006 21:44:20

JJ, když jsem měl kdysi emzetu, tak jsem si z velké plechovky vyráběl tuning výfuku - prostě jsem ji navlíkl na výfuk :D Nevypadalo to náhodou tak špatně, dokud mi někde neupadla :D Ale koně asi nepřidala :(
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » sob zář 30, 2006 21:48:07

:D :D :D tak to muselo bejt efektní, ale ono taková plechovka má nekdy parádní povrchovou upravu :wink: :wink: :D
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
zaky
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 44
Registrován: úte zář 12, 2006 20:17:36

Příspěvek od zaky » ned říj 01, 2006 08:04:44

Kupovat laďák na tu mojí starou rakev je nesmysl, asi tam necham ten domácí výrobek,eště mě napadlo ho trošku přivřít pomocí nějaké přepážky.

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » ned říj 01, 2006 09:36:19

Zaky: můžeš tam zkusit nacpat drátěnky.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Currahee
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 173
Registrován: stř kvě 03, 2006 14:00:04
Bydliště: Mladá Boleslav

Příspěvek od Currahee » ned říj 01, 2006 13:22:29

dworakmirek píše:hm,tady ty vyrobky made in home se nedaj nijak kontrolovat,jak origo ladák, určitě to pro ten motor není nejlepší, už jen kvůli ventilům, no jestli ti to prská do vejfuku při brždění, máš chudou směs a ta nestíhá dohořet ve válci, takže směs obohatit, na KLR je to šroubek na bohatost volnoběžné směsi,povolit a mělo by to přestat,ale na ty trubce toho moc nemaladíš :wink: :wink:
To je blbost s tou směsí ne??, Právě když je moc bohatá tak dohořívá ve výfuku a když je chudá, tak prská zpátky do sání...
KLR 650...no ABS, no Central unit, no Italy = no problem

Odpovědět