ZRX seřízení ventilů - návod
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
A proč nebude dovětek?Z. píše:Pokud ti to stačí takto, tak je to prima.
(nicméně pro sebe si to stejně přeložím kdyby to náhodou někdo někdy chtěl ... ten postup je docela obecně popsaný a zahrnuje i dobré rady jak na rozvodový řetěz, napínák, vačky ... organizaci pracoviště a tak. Prostě jak by to mělo být aby ti nic nespadlo do motoru a zpětně si to složil tak jak má.)
Edit: Nebo ne. Nebude žádný dovětek.
Konkrétních a erudovaných informací není nikdy dost!!
Myslím,že kdybys to časem dopřeložil,tak by se to určitě hodilo!!
Nicméně i tak díky za Tvou snahu!!
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9361
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Mildo, jen te jeste upozornim, ze ne kazdej umi vule spravne zmerit! Ono totiz pri trose snaze do te mezery dokazes strcit temer jakoukoliv merku... Jakmile tam narves vetsi, vetsinou zustane pero odmackle a cloveku se zda ze je vule OK, ale neni to tak... merka tam musi jit sama a pro jistotu klidne parkrat otoc motorem dokola a zmer znovu... tisiciny jsou holt previt



----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
Reaguj, každý postřeh dobrý.Z. píše:V klidu. Přeložím, dám obrázky, tabulky pro výběr tlouštěk podložek, zkušenosti apod.
V tom dovětku jsem chtel jenom reagovat na jednu větu z marťynova popisu postupu práce. Ale pak jsem usoudil, že jako rychlý návod je to v pohodě.
ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
Kanxi to jsem tu ani neříkal, jo děllá se to že zkoušíte ještě větší a menší měrku jak tam jde. To chce trochu cvik, když se pak zdá že je to ok, tak se musí motor párkrát protočit a znova. Kdo nemá jemnej cit v pazourech a cvik, to může dělat i donekonečna, stačí mít den blbec a je to v pytli 

Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
ale tahleta sekvence mě přijde taková nějaká divná ...Marťyn píše:Reaguj, každý postřeh dobrý.Z. píše:V klidu. Přeložím, dám obrázky, tabulky pro výběr tlouštěk podložek, zkušenosti apod.
V tom dovětku jsem chtel jenom reagovat na jednu větu z marťynova popisu postupu práce. Ale pak jsem usoudil, že jako rychlý návod je to v pohodě.
měrky a měříš - přes zapalování otáčíš motorem a pokračuješ např. z leva do prava (pro muslimy třeba z prava do leva). Vybereš ventil, který chceš kontrolovat a otáčíš motorem dokud se koník (to je ta věc pod vačkou, co tlačí na ventil) neuvolní - vůli měříš měrkou mezi koníkem a vrchem zdvihátka ventilu.
Na to jsou přece značky na nastavení pístů do úvrati ... ale jak jsem psal. Jako rychlý tip to jde ...
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
mno moc ne, já se radši orientuji střihem souhlasného válce
(nejčastěji vnější a vnitřní) ale u vačky jsou značky moooc fajn
jinak střih souhlasného válce je když se právě jeden ventil dovře a druhej začne otvírat, tehdy má souhlasnej válec oba ventily určitě v pauze. Ale to je ti fakt dobrý akorát u koníků, jestli se nepletu. S vačkama na mne nechoďte
tak je daná myslím předepsaná vůle mezi vačkou a podložkou ve chvíli podle nastavovací značky, ne?


jinak střih souhlasného válce je když se právě jeden ventil dovře a druhej začne otvírat, tehdy má souhlasnej válec oba ventily určitě v pauze. Ale to je ti fakt dobrý akorát u koníků, jestli se nepletu. S vačkama na mne nechoďte



Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Hm, chtěl jsem to zjednodušit, abych se nemusel rozepisovat ohledně střihů a úvratí, tak jsem to napsal tak jak to dělám já, tzn., že si píšu údaje z válců 1-2-3-4 a ne v pořadí jak pálí, natočím ventily do střihu, změřím, napíšu a jdu na další. Trochu víc se natočím motorem, ale mám to popřadě a hlavně v tom mám jasnoZ. píše:ale tahleta sekvence mě přijde taková nějaká divná ...Marťyn píše:Reaguj, každý postřeh dobrý.Z. píše:V klidu. Přeložím, dám obrázky, tabulky pro výběr tlouštěk podložek, zkušenosti apod.
V tom dovětku jsem chtel jenom reagovat na jednu větu z marťynova popisu postupu práce. Ale pak jsem usoudil, že jako rychlý návod je to v pohodě.
měrky a měříš - přes zapalování otáčíš motorem a pokračuješ např. z leva do prava (pro muslimy třeba z prava do leva). Vybereš ventil, který chceš kontrolovat a otáčíš motorem dokud se koník (to je ta věc pod vačkou, co tlačí na ventil) neuvolní - vůli měříš měrkou mezi koníkem a vrchem zdvihátka ventilu.
Na to jsou přece značky na nastavení pístů do úvrati ... ale jak jsem psal. Jako rychlý tip to jde ...

ŽIVOT - TO JE EXPERIMENT !!
CKC 555
CKC 555
Dyť říkám, že joMarťyn píše:Hm, chtěl jsem to zjednodušit, abych se nemusel rozepisovat ohledně střihů a úvratí, tak jsem to napsal tak jak to dělám já, tzn., že si píšu údaje z válců 1-2-3-4 a ne v pořadí jak pálí, natočím ventily do střihu, změřím, napíšu a jdu na další. Trochu víc se natočím motorem, ale mám to popřadě a hlavně v tom mám jasnoZ. píše:ale tahleta sekvence mě přijde taková nějaká divná ...Marťyn píše: Reaguj, každý postřeh dobrý.
měrky a měříš - přes zapalování otáčíš motorem a pokračuješ např. z leva do prava (pro muslimy třeba z prava do leva). Vybereš ventil, který chceš kontrolovat a otáčíš motorem dokud se koník (to je ta věc pod vačkou, co tlačí na ventil) neuvolní - vůli měříš měrkou mezi koníkem a vrchem zdvihátka ventilu.
Na to jsou přece značky na nastavení pístů do úvrati ... ale jak jsem psal. Jako rychlý tip to jde ...

15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- milda
- Ghostrider
- Příspěvky: 3683
- Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Zbyňku,Tvůj překlad jsem si prošel a řekl bych,že dost dobrý. MOC DÍKY!!!!
Nějak to musím dát dobromady.Když nepochopím to "složitě",snad mě nakopne to jednoduchý a když ani to ne,tak se zeptám....
Spíš si myslím,že to jen zkontroluju.Když jsem na radu Pavla Kyse motorku projel bez vzduch. filtru,tak jela úplně v pohodě a nic necinkalo....
Ale jistota je jistota...
Nějak to musím dát dobromady.Když nepochopím to "složitě",snad mě nakopne to jednoduchý a když ani to ne,tak se zeptám....

Spíš si myslím,že to jen zkontroluju.Když jsem na radu Pavla Kyse motorku projel bez vzduch. filtru,tak jela úplně v pohodě a nic necinkalo....
Ale jistota je jistota...
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576
CKC # 576
Kdybys něco potřeboval vyjasnit tak se ozvi. Ať se daří. Z.milda píše:Zbyňku,Tvůj překlad jsem si prošel a řekl bych,že dost dobrý. MOC DÍKY!!!!
Nějak to musím dát dobromady.Když nepochopím to "složitě",snad mě nakopne to jednoduchý a když ani to ne,tak se zeptám....![]()
Spíš si myslím,že to jen zkontroluju.Když jsem na radu Pavla Kyse motorku projel bez vzduch. filtru,tak jela úplně v pohodě a nic necinkalo....
Ale jistota je jistota...
15 let Kawasaki Z750 '07
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
> silver shadow <
>> CKC #304 <<
- PájinKAWA
- Babyrider
- Příspěvky: 99
- Registrován: čtv dub 05, 2007 19:40:21
- Bydliště: Vidlatá Seč
- Kontaktovat uživatele:
http://www.themcdonalds.net/~themcdo/ri ... Clearances tohle je pekne popsany,ale na zx6r
Zdravim všechny lidi dobré vůle! ZX6R ´00