Spálené těsnění ventilů?

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » stř dub 09, 2008 20:44:27

takže rozuzlení. Nechápu jak a proč, ale jeden z karburátorů byl špatně nasazen na manžetu a tím pádem tam šel bordel, tento válec se vlastně jen vezl, ostatní karbece se potom taky rozhodili atd.
Tím pádem se to přechlastávalo, netáhlo a čadilo.
Chladič není v cajku taky, protože 3 lamely jsou neprůchodné a vzhledem k tomu,že už jich pár chybí, má prostě malou plochu. Takže časem nějaká náhrada.
Kurňa já jsem šťastný jak prase, že to jede zase krásně odspodu a vím co tomu bylo.

Ještě bych chtěl veřejně poděkovat Kubovi z kontakt na maníka, který se s tím tak drbal. :thumbright:
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Milane, žuch...

Příspěvek od 666S999 » stř dub 09, 2008 20:52:02

Spadl mi taky kámen z hercny: tak SLÁVA!!! Tak sezóna bude UŽ dobrá, no ne?! A chladič časem pořešíme, vo tom žádná...

Tak ať se Ti Rexík venčí v pohodě!!! :wink:
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř dub 09, 2008 21:29:53

Tak Ti Milane moc gratuluju a dzřím palce,ať už je vše jen O.K.!!

:wav: :wav: :wav:
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » stř dub 09, 2008 22:52:35

Sem se lekl že zas neco. :) Přeju moc, móc kilometrů bez poruchy :thumbright:
Naposledy upravil(a) Dak dne čtv dub 10, 2008 09:51:04, celkem upraveno 1 x.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » čtv dub 10, 2008 09:19:28

Moc děkuji za gratulece :D
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv dub 10, 2008 19:22:31

Rex je v cajku, paráda :wink:
Buell xb12r
CKC#160

zx6rák
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6rák » čtv dub 10, 2008 21:00:15

Tak to taky gratuluju. :D Prosím tě a jak jsi psal, že jsi jel pár km s přehřátou moto? Kolik jsi tam měl stupňů? Páč já jsem s mojí ninjou u 103 (větráku) po jen pár minutkách zastavení a to ještě nebylo pořádný teplo.... Venku bylo cca 20 stupnu. Bojím bojím jestli je to normální.... :( Díky za odpověď
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja ;-)

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

no...

Příspěvek od 666S999 » čtv dub 10, 2008 21:11:21

zx6rák píše:Tak to taky gratuluju. :D Prosím tě a jak jsi psal, že jsi jel pár km s přehřátou moto? Kolik jsi tam měl stupňů? Páč já jsem s mojí ninjou u 103 (větráku) po jen pár minutkách zastavení a to ještě nebylo pořádný teplo.... Venku bylo cca 20 stupnu. Bojím bojím jestli je to normální.... :( Díky za odpověď
to je diskuse "teoretická" při pocukávání po městě, nebo při zastavení po delší "palbě" může větrák spustit i při 20ti stupních...(motor naakumuluje dost tepla), 5 minut nahozená motorka "na stojáka" taky natopí na Větrák...záleží i jak jsou "v cajku" lamely - když je máš omleté a ucpané mušincema tak nejsou 100%... jen to sleduj (a vyvaruj se "zbytečných toček motoru bez "luftu").
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » čtv dub 10, 2008 21:22:57

zx6rák píše:Tak to taky gratuluju. :D Prosím tě a jak jsi psal, že jsi jel pár km s přehřátou moto? Kolik jsi tam měl stupňů? Páč já jsem s mojí ninjou u 103 (větráku) po jen pár minutkách zastavení a to ještě nebylo pořádný teplo.... Venku bylo cca 20 stupnu. Bojím bojím jestli je to normální.... :( Díky za odpověď
nevím, mám tam jen kontrolku a měřák oleje nemám. Jak jsem psal, chladič už je skoro poloviční, takže nejde brát jako berná mince. Ale schodou okolností jsem se bavil s maníkem (ZRX1200R prý nějakých 158k - Akrapy, Dyno3, KN filtry) no a ten prý jel nějakých 200Km skoro 200km/h bez vody. Někde prý ztratil nějaký šroub a vytekla mu voda. I když mu měřák oleje ukazoval snad 160st, tak to považoval za blbost, protože kontrolka mu nic nehlásila. Na hranicích motorka prý smrděla jak karamel. Když ji pak nechal rozebrat, tak motor byl netknutý, jen měl trošku pokřivenou hlavu (ale i tak mu to prý dalo 3 koně+ :-) ) . Říkal, prostě nezničitelný motor.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv dub 10, 2008 22:06:33

MMKS píše:
zx6rák píše:Tak to taky gratuluju. :D Prosím tě a jak jsi psal, že jsi jel pár km s přehřátou moto? Kolik jsi tam měl stupňů? Páč já jsem s mojí ninjou u 103 (větráku) po jen pár minutkách zastavení a to ještě nebylo pořádný teplo.... Venku bylo cca 20 stupnu. Bojím bojím jestli je to normální.... :( Díky za odpověď
nevím, mám tam jen kontrolku a měřák oleje nemám. Jak jsem psal, chladič už je skoro poloviční, takže nejde brát jako berná mince. Ale schodou okolností jsem se bavil s maníkem (ZRX1200R prý nějakých 158k - Akrapy, Dyno3, KN filtry) no a ten prý jel nějakých 200Km skoro 200km/h bez vody. Někde prý ztratil nějaký šroub a vytekla mu voda. I když mu měřák oleje ukazoval snad 160st, tak to považoval za blbost, protože kontrolka mu nic nehlásila. Na hranicích motorka prý smrděla jak karamel. Když ji pak nechal rozebrat, tak motor byl netknutý, jen měl trošku pokřivenou hlavu (ale i tak mu to prý dalo 3 koně+ :-) ) . Říkal, prostě nezničitelný motor.
tak toho pozveme na Skalku jako hlavniho bavice... nechytil taky nahodou tttttaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkhhhhhllllleeeeeeeeeeeeeee velkou RYBU? :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv dub 10, 2008 22:36:40

zx6rák píše:Tak to taky gratuluju. :D Prosím tě a jak jsi psal, že jsi jel pár km s přehřátou moto? Kolik jsi tam měl stupňů? Páč já jsem s mojí ninjou u 103 (větráku) po jen pár minutkách zastavení a to ještě nebylo pořádný teplo.... Venku bylo cca 20 stupnu. Bojím bojím jestli je to normální.... :( Díky za odpověď
Na to si budeš muset zvyknout, protože to je naprosto normální. V létě se při popojíždkách v kolonách budeš běžně pohybovat v rozsahu teplot od 100 do 120 st.C s běžícím větrákem a pokud se ti při těchto popojížďkách stane, že se ti rozsvítí varovná kontrolka, tak to pořád není pro motor nijak zásadně nebezpečné, ale bude rozumné radši zastavit dát si pauzu a nechat to trochu vychladnout. Situace se však mění, když pojedeš normální nebo i vysokou rychlostí. I v největších vedrech by mněla teplota být nižší než 100 st.C a proto když si všimneš že teplota narůstá, nebo že se rozsvítí varovná kontrolka, musíš neprodleně zastavit vypnout motor a zjistit závadu. Pokud to nepůjde opravit, tak nesmíš dále pokračovat.

Standardně při 25 st.C drží za jízdy teplota motoru na 65 st.C a při palbě max. rychlostí nepřesáhne 75 st.C. Dokonce pokud bude mít motor při stání třeba 110 st.C, tak při rozjetí na plný plyn do max. rychlosti teplota neustále klesá až pod těch 75 st.C. V zimě kolísá teplota motoru mezi 60 až 65 st.C. Na autodromu se teplota drží na vyšší hodnotě, tak mezi 70 až 90 st.C, protože neustálá akcelerace na plný plyn s nižšími kvalty v nižších rychlostech způsobí, že se motor hůře chladí a vyrábí více tepla.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » čtv dub 10, 2008 22:54:04

MMKS píše:
zx6rák píše:Tak to taky gratuluju. :D Prosím tě a jak jsi psal, že jsi jel pár km s přehřátou moto? Kolik jsi tam měl stupňů? Páč já jsem s mojí ninjou u 103 (větráku) po jen pár minutkách zastavení a to ještě nebylo pořádný teplo.... Venku bylo cca 20 stupnu. Bojím bojím jestli je to normální.... :( Díky za odpověď
nevím, mám tam jen kontrolku a měřák oleje nemám. Jak jsem psal, chladič už je skoro poloviční, takže nejde brát jako berná mince. Ale schodou okolností jsem se bavil s maníkem (ZRX1200R prý nějakých 158k - Akrapy, Dyno3, KN filtry) no a ten prý jel nějakých 200Km skoro 200km/h bez vody. Někde prý ztratil nějaký šroub a vytekla mu voda. I když mu měřák oleje ukazoval snad 160st, tak to považoval za blbost, protože kontrolka mu nic nehlásila. Na hranicích motorka prý smrděla jak karamel. Když ji pak nechal rozebrat, tak motor byl netknutý, jen měl trošku pokřivenou hlavu (ale i tak mu to prý dalo 3 koně+ :-) ) . Říkal, prostě nezničitelný motor.

200km takovou rychlostí motor stopro nevydrží, ale jak může vědět, kdy tu vodu ztratil? A že bez ní ujel celých 200km, páč kdyby to věděl, tak by to byl úplnej idiot, kdyby s tím pokračoval v jízdě a ještě tak rychle :!: :!: :!: Myslím že se hošánkovy hrozně práší vod huby. Jinak v létě kámošův Bandit běžně ukazuje (na tom teploměru místo víčka na olej) teplotu 130 až 140 st.C a víc budík neměří, takže kolik dá maximum to neví, ale na druhou stranu je to vzduchem a olejem chlazený motor, takže ta vysoká teplota je proti vodníkům normální.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

zx6rák
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6rák » čtv dub 10, 2008 22:54:11

Děkuju všem za odpověď a omlouvám se, že takhle otravuju, ale přeci jen první pořádná mašinka. :D A digi teploměr oproti analogu občas vyděsí. Ještě jednou díky a hodně slastných kilásků. :wave:
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja ;-)

Pedros
Příspěvky: 14
Registrován: pát čer 22, 2007 18:25:59

Re: Spálené těsnění ventilů?

Příspěvek od Pedros » čtv dub 10, 2008 23:19:10

MMKS píše:Mám strach, že problémy z minulého roku z chlazením, kdy jsem musel jet s přehřátou motorkou pár km, se přetáhl až do tohoto roku. Domnívám se, že se bohužel spálil těsnící kroužky na ventilech, na což jsem byl upozorňován, jako na možný důsledek po přehřátí.
Dneska jsem zkusli motorku jen nastartovat (stála cca týden), ze začátku z výfuku vůbec nic, myšleno žádný viditelný dým, ale po cca 10-20 sekundách, když jem přidal plyn šel z výfuku dým, ale zabarvení určit nedokážu, zdál se mě normálně bílý a zůstal i po vrácení plynu do volnoběhu, když jsem "vrknul" plynem, dým samozřejmě zhoustl.
Domnívám se, že kdyby to byla jen zkondenzovaná voda, tak byl přece šla z výfkuku hned, a ne až za pár sekund?

PS. Zda to dělalo i před tímto pořádně nevím. Minulí rok, mě sice šel z výfuku taky a to po snad cca 5 km od vyjetí, ale taky mě špatně šli všechny válce a nějaká svíčka se ulívala. Tento rok svíčky měněné, ale jel sjem jen jedou sám a prostě jsem to nesledoval.

Nezná někdo prosím způsob, jak to bezpečně potvrdit (samozřejmě bez demontáže motoru a ventilů). Samozřejmě pokud je to způsboeno tím těsněním, tak bude ubývat olej, ale zase ne tak drasticky, aby to něco dokazovalo.
Jakékoliv rady a zkušenosti vítám, včetně zkušenosti, za kolik to jde asi spravit.
Zkondenzovaná voda z výfuku nejde hned, až když se to trochu zahřeje. Když to bude olej tak to musíš poznat podle zápachu jako kdyz jede tráboš :D a dým z oleje ma jinou barvu než pára z vody.
Z750S

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » pát dub 11, 2008 08:25:08

taky jsem to hodně prokládal slovíčkem PRÝ.
ZX-12R naked

Odpovědět