200 a víc ne :(
200 a víc ne :(
Ahoj lidi,mám problém se svojí ZX9R.Když je bezvětří,jede (zdá se) v pohodě,ale když proti fouká docela silný vítr tak mi máša tak při 180 km/h začne jakoby vynechávat a víc z ní nedostanu.Zlkoušel jsem vyprat vzduchový filtr v jarový vlažný vodě (byla z něj úplně černá voda a usazeniny na dně) a profouknout kompresorem ty píšťaly co vedou ke karbecům.Chvilku se zdálo že je to dobrý,ale není.
Měl by někdo nápad v čem je problém ?
Za další:Jakým šroubkem se seřizuje bohatost směsi (připadá mi moc bohatá) ?
Jak se dělá synchronizace karbeců (abych je všechny nastavil stejně),jde to nastavit doma ?
Měl by někdo nápad v čem je problém ?
Za další:Jakým šroubkem se seřizuje bohatost směsi (připadá mi moc bohatá) ?
Jak se dělá synchronizace karbeců (abych je všechny nastavil stejně),jde to nastavit doma ?
ZX9R
- Pepek_ZX9R
- Site Admin
- Příspěvky: 430
- Registrován: pát led 27, 2006 17:12:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Díky za rady a informace.
Jsem z toho jelen,zkusil jsem znovu profouknout ty píšťaly a teď to jede.Tady poblíž je taková testovací silnice,taď jsem z ní dostal 250 km/h,tak to asi jede jak má.
Filtr jsem nestříkal ničím
jakým olejem se to má stříkat a jak moc ?
Jinak, ptal jsem se na to seřízení. karbecy + ventilová vůle - 1800,- Kč (v Třebíči)
Jsem z toho jelen,zkusil jsem znovu profouknout ty píšťaly a teď to jede.Tady poblíž je taková testovací silnice,taď jsem z ní dostal 250 km/h,tak to asi jede jak má.
Filtr jsem nestříkal ničím

Jinak, ptal jsem se na to seřízení. karbecy + ventilová vůle - 1800,- Kč (v Třebíči)
ZX9R
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
olej na filtr...
Filtr se stříká po každém vyprání,ani málo,ani moc,prostě tak akorát
.Mě zbyl doma,teď mám filtr papírovej.Jestli pojedeš na Kawasraz,tak ti ho vemu. 


Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Problém, který tady Datel nastínil, podle mě není v nastavení karburatorů, ale v systému náporového sání vzduchu. Pokusím se vysvětlit jak to funguje. Při rychlé jízdě se v airboxu (prostor pro vzduchový filtr) vytvoří vlivem náporu vzduchu vyšší tlak. To způsobí výrazné ochuzení palivové směsi. Aby se tomu zabránilo, je nutné přetlakovat také plovákové komory karburátorů. Tím se celý systé vyváží, a palivová směs zůstane v jakékiliv rychlosti stejná.
Pro tuto závadu bych si tipnul,že bude rozpojené vedení náporového vzduchu pro plovakové komory. V otvorech sání ve předu motocyklu jsou malé trubičky které vedou až do plovákových komor. V tomto vedení je i malý filtr. Možná to bude rozpojený, až pod airboxem.
Pro tuto závadu bych si tipnul,že bude rozpojené vedení náporového vzduchu pro plovakové komory. V otvorech sání ve předu motocyklu jsou malé trubičky které vedou až do plovákových komor. V tomto vedení je i malý filtr. Možná to bude rozpojený, až pod airboxem.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní
CKC#068
Řečník z aragonitových jeskyní