200 a víc ne :(

Odpovědět
Datel
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 50
Registrován: sob črc 15, 2006 20:45:54

200 a víc ne :(

Příspěvek od Datel » sob črc 15, 2006 21:11:48

Ahoj lidi,mám problém se svojí ZX9R.Když je bezvětří,jede (zdá se) v pohodě,ale když proti fouká docela silný vítr tak mi máša tak při 180 km/h začne jakoby vynechávat a víc z ní nedostanu.Zlkoušel jsem vyprat vzduchový filtr v jarový vlažný vodě (byla z něj úplně černá voda a usazeniny na dně) a profouknout kompresorem ty píšťaly co vedou ke karbecům.Chvilku se zdálo že je to dobrý,ale není.
Měl by někdo nápad v čem je problém ?

Za další:Jakým šroubkem se seřizuje bohatost směsi (připadá mi moc bohatá) ?

Jak se dělá synchronizace karbeců (abych je všechny nastavil stejně),jde to nastavit doma ?
ZX9R

Uživatelský avatar
čoud
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 4340
Registrován: stř led 25, 2006 12:30:49
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čoud » sob črc 15, 2006 21:27:36

No, pokud to dela az pri takovy rychlosti, a nezavisle na otackach motoru, tak bych si tipnul na bohatost smesi, ktery sroubek to je teda bohuzel nevim. Serizeni karbcu bych spis prenechal na nejakem sikovnem servisakovi...
Ninja 1000SX AKA Saxana
ex: ZX-10R 2016, KLX230 2020, ZX-6R 2005, Z900 2019

Uživatelský avatar
Pepek_ZX9R
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 430
Registrován: pát led 27, 2006 17:12:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepek_ZX9R » ned črc 16, 2006 17:51:31

Bude to chtit seridit. Doma to neudelas, kdyz nemas potrebny nacini coz podle toho co pises urcite nemas :wink:
ZX-7R -> ZX-9R -> ZX-10R -> F18 Hornet | Jezdis a pijes? Bud rad ze zijes;)

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon črc 17, 2006 07:01:16

JJ, na karbecy doporučuju servis...
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » pon črc 17, 2006 11:28:53

Na seřízení bohatosti směsi potřebuješ brzdu s lambda sondou. A taky si nech udělat podtlaky. to by mnělo stačit. Tipuju že se vlezeš do 2000 kč.
Dak
CKC -015-

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pon črc 17, 2006 15:46:57

Když píšeš žes vypral vzducháč,nastříkals ho pak olejem na filtry :?: Nebo naopak moc :?:
Buell xb12r
CKC#160

Datel
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 50
Registrován: sob črc 15, 2006 20:45:54

Příspěvek od Datel » pon črc 17, 2006 16:38:40

Díky za rady a informace.
Jsem z toho jelen,zkusil jsem znovu profouknout ty píšťaly a teď to jede.Tady poblíž je taková testovací silnice,taď jsem z ní dostal 250 km/h,tak to asi jede jak má.
Filtr jsem nestříkal ničím :( jakým olejem se to má stříkat a jak moc ?

Jinak, ptal jsem se na to seřízení. karbecy + ventilová vůle - 1800,- Kč (v Třebíči)
ZX9R

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » pon črc 17, 2006 17:54:14

To je dobrá cena... Já za to u nás platil asi 2700.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

olej na filtr...

Příspěvek od DoktorZRX » stř črc 19, 2006 11:21:53

Filtr se stříká po každém vyprání,ani málo,ani moc,prostě tak akorát :roll: .Mě zbyl doma,teď mám filtr papírovej.Jestli pojedeš na Kawasraz,tak ti ho vemu. :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Zubr
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 1084
Registrován: pon úno 06, 2006 17:20:28
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Zubr » stř črc 19, 2006 12:43:41

Problém, který tady Datel nastínil, podle mě není v nastavení karburatorů, ale v systému náporového sání vzduchu. Pokusím se vysvětlit jak to funguje. Při rychlé jízdě se v airboxu (prostor pro vzduchový filtr) vytvoří vlivem náporu vzduchu vyšší tlak. To způsobí výrazné ochuzení palivové směsi. Aby se tomu zabránilo, je nutné přetlakovat také plovákové komory karburátorů. Tím se celý systé vyváží, a palivová směs zůstane v jakékiliv rychlosti stejná.

Pro tuto závadu bych si tipnul,že bude rozpojené vedení náporového vzduchu pro plovakové komory. V otvorech sání ve předu motocyklu jsou malé trubičky které vedou až do plovákových komor. V tomto vedení je i malý filtr. Možná to bude rozpojený, až pod airboxem.
NINJA ZX 9R 2000 červená na negativu zelená=kawakamufláž woe
CKC#068

Řečník z aragonitových jeskyní

Datel
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 50
Registrován: sob črc 15, 2006 20:45:54

Příspěvek od Datel » stř črc 19, 2006 15:23:14

DoktorZRX:Díky za nabídku ,ale na sraz nepojedu (nevychází mi to časově).

Zubr:Díky za vysvětlení principu.Měl jsem úplně zkreslený představy. :( Pořádně všechno znovu zkontroluju.
ZX9R

Jindra
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 67
Registrován: čtv úno 23, 2006 18:08:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jindra » úte črc 25, 2006 19:48:22

jak píše Zubr, taky jsem zapomněl zapojit tu 12/ myslím/ hadičku na náporovém sání co je pod světlem a nejelo to. teda jelo ale jen tak do 50km/h pak jen na sytič. zapojil jserm to a super.Prolez systém sání tam bych hledal chybu. :?

Datel
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 50
Registrován: sob črc 15, 2006 20:45:54

Příspěvek od Datel » stř črc 26, 2006 21:34:47

Pomohlo pořádně profouknout hadičky od píšťal.

Díky všem.
ZX9R

Odpovědět