ZRX II

Modely, testy, zkušenosti
Zamčeno
Uživatelský avatar
MARTY
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5936
Registrován: sob srp 25, 2007 15:35:15

Příspěvek od MARTY » úte říj 14, 2008 15:53:16

jak jsem ty fotky zde shledl...ihned me napadlo to same.....bohuzel... :cry: :cry: :cry:
ZZR 1400 RR Hujda lenošná
Věř tomu kdo tě nezklamal a nezklam toho kdo ti věří !!!

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte říj 14, 2008 19:03:15

Pěknej klín pod motor :wink: :arrow:

Obrázek

Obrázek
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Katana

Příspěvek od DoktorZRX » úte říj 14, 2008 19:06:50

Asi jediná Su*uki kterou bych zkousl na Kawasrazu... :oops: :shock:


Obrázek

Obrázek
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » úte říj 14, 2008 19:15:37

Měl jsem ji :) můj první čtyřvál... v roce 93 :roll: hmm to už je docela dávno :lol: (teda ona byla tuším rok 1983 ale já ji sedlal 93-94)
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

FishX3
Příspěvky: 20
Registrován: čtv říj 09, 2008 20:33:55
Kontaktovat uživatele:

Prosba snad budoucího člena

Příspěvek od FishX3 » stř říj 15, 2008 01:56:05

Zdar Chlapíci, mám prosbu. Sedlám TDM a rád bych šel na vyšší výkon - výběr na netu vahráli Kawa ZRX 1200 S a Triumph ST 1050 ABS. Fin je triumph někde kam jsem nedhtěl jít, takže zatím vítězí ZRX - bohužel jen papírově - neviděl jsem ji ještě v reálu (což je i dobře, protože právě proto nechci FZ 1 - má to každej) - a zde je prosba:

Nenašel by se mezi Vámi někdo kdo by se mi v reálu byl ochoten 20min věnovat, pochlubit se svým strojem a nechat mne s ledvinkou na to sednout (alespoň "na sucho") mám krapet strach z popisovaných vysoko položených stupaček a tím nepohodlí. jezdím jednak čechy ale také cca 3-4 ročně delší akce cca 4000km.(denně 350-700km). Budu vděčný i za Vaše případné poznámky - názory na ,é dotazy.


1. zrazují mne od kawy obecně z důvodu nedosažitelnosti dílů + jejich ceny ???
2. pohodlí na dlouhé trasy (nad 500km) ve dvou s bagáží
3. spotřeba - občas jedu na krev, ale o to mi teď nejde - předpoklad 2lidi cestovka po okreskach cca 100-160km/h - normal pohoda
4. jsou nějaké modelové řady ?? tj mám nějaký důvod si koupit raději rv2001 než 2005 nebo naopak?
4. na co si dát u ZRX pozor - typický nešvar který hledat při koupi - na co trpí, kdo poznat levou prodávajícího (zatím to vypadá, že si pojedu do německa - potřebuju mašinu i pro mladého, tak to asi spojím)

Děkuji za pomoc a přeji hodně bezpečných km a hlavně bezpečný návrat, ať už jedete odkudkoli.. Dík D.V.

FishX3
Příspěvky: 20
Registrován: čtv říj 09, 2008 20:33:55
Kontaktovat uživatele:

Prosba II a omluva

Příspěvek od FishX3 » stř říj 15, 2008 02:04:14

Předem se omlouvám za překlapy v minulé zprávě -pokusím se tu nedělat podobný nepořádek :(.

Rád bych upřesníl - jsem z Roudnice nad Labem, takže hledám někoho z Vás z dosažitelného rádiusu (Roudnice je cca 40km od Prahy směrem na Teplice) a co se týká pohodlí, mám 182 cm a cca 100kg.

Ještě jednou díky za pomoc D.V.

Uživatelský avatar
marek
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2047
Registrován: úte čer 27, 2006 14:38:27
Bydliště: Brno

Příspěvek od marek » stř říj 15, 2008 07:47:19

Tak se na to mrknem:
ad1) nedosažitelnost a cena dílů: jo, na fazera budou asi díly spíš skladem, jezdí jich mraky, běžný spotřebák na rexe koupíš běžně, díly z centrálního EU skladu z holandska většinou do tří dnů, ceny asi ještě o pár procent šílenější než u ostatních (ale jenom o fous a třeba srovnání s Triumfem by asi kawa obstála v pohodě)
ad2) pohodlí: mám 186/92 a jako pilot naprosto pohoda (najdál Korzika), vozím 3 kufry takže baťůžek je jak v křesle, jediné mínus jsou zadní stupačky které jsou opravdu trochu víš než by bylo optimální a pro vyššího spolujezdce to znamená víc pokrčit kolena (za chvilku se ozve Kanx že to není pravba protože Blanka má 180 cm a najezdili toho hafo a no problem). Těžké kufry a baťůžek tě donutí zacházet opatrně s plynem jinak jedeš pořád po zadním, tím pádem spotřeba těsně nad 5. A to jsme se dostali k
ad 3) spotřeba 5-9, při pohodové vyjížďce - při blbnutí na krev, průměr 6,5 (za chvilku se ozve Kanx že to není pravba, že jemu to žere 4-6, průměr 5))
ad 4) nic nic nic, když si probereš fórum tak objevíš sem tam nějakou běžnou pitomost typu utržené přerezivělé lanko, kamínkem proděravěný chladič, po zimě problém se startem. . . Prostě nic na co by se mělo dávat bacha, nebo na co by trpěl obecně. Rex prostě jezdí a jezdí. Při koupi standart: dorazy, svary na rámu, celkové opotřebení atd...
jo a zapoměl jsem na modelové řady: není rozdíl, jenom jiné lakování, všechno se dělalo od 2001, v r. 2004 skončilo S-ko, v r. 2006 N-ko, R-ko se dá koupit i z r. 2007
Naposledy upravil(a) marek dne stř říj 15, 2008 09:42:25, celkem upraveno 1 x.
ZRX1200(05) evo S->N->R
ZX6R(07) for circuit only
ZX6R(03) fufík bullet
KZ750(76) cafe
CKC#367

Uživatelský avatar
milda
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3683
Registrován: pon dub 09, 2007 19:56:56
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od milda » stř říj 15, 2008 09:29:03

Ano Marek má pravdu.

Nejblíž bys měl asi Kankxe,kterej je z Teplic a taky Blackbiker, z toho co já vím.

Co se modelů týká,tak jsou tři a nemá na ně vliv stáří.....Doslova!!!

Typ N je klasika,kulaté světlo
Typ R je replika Eddie Lawson,hranaté světlo v kapličce
Typ S je s polokapotáží (ten mám i já a na cestování je logicky nejpohodlnější) :wink:

Já mám 184 cm a taky cca.100kg :shock: a úplně v pohodě,baťůžek měří 178cm a taky se to nechá,to,že jsou stupačky výš je pravda,ale je mnoho horších případů...
Nehledě k tomu,že řešení existuje.....
ZRX 1200 hybrid S/R-DAEG
CKC # 576

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř říj 15, 2008 09:57:57

kdyz tedy Marek psal abych se ozval tak se tedy ozyvam ;-) haloooo :-D

...nezbyva mi nez s Markem souhlasit ve vsech bodech (vcetne tech zavorek s Kanx ;-) ) ...jo jen pro doplneni, Blanka ma jen 176cm a duvod proc ji stupacky neprijdou vysoko je asi ten ze ma ke me averzi a tak se na me nelepi a sedi az na zadni hrane sedla, timpadem jiny uhel zalomeni nohou v kolenou (mensi) :-D ...to jen na vysvetlenou

...jo a 20min. bych asi nasel :)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Zdrahy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7011
Registrován: čtv bře 30, 2006 10:13:27
Bydliště: Město

Příspěvek od Zdrahy » stř říj 15, 2008 10:04:54

Jakkoli s REXem nemám nalítáno více než pár tis. kilometrů, tudíž moje zkušenosti nejsou tak rozsáhlé jako kolegů - souhlasím celkem se vším. "Problém" se stupačkami (ono nazývat to problémem je myslím si trochu zavádějící - zkus svést batůžek na radikálním supersportu a uvidíme jestli řekně že REX je nepohodlný. Mám nalítáno spoustu km s batůžkem na ZX7R, ZX6R a REXe si chválí). Když by tvůj batůžek měl dvoumetrové nohy, dají se
a) namontovat nástavce které stupačky položí níž
b) vyměnit sedlo (jak to mám já) kde spolujezdec sedí výš, tudíž kromě toho že má nohy v lepším úhlu taky lépe vidí a pohodlněji se mu sedí :)
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa! :wink:
CKC # 209

FishX3
Příspěvky: 20
Registrován: čtv říj 09, 2008 20:33:55
Kontaktovat uživatele:

Poděkování

Příspěvek od FishX3 » stř říj 15, 2008 11:17:39

Vidím , že směřuji do dobré společnosti :) - pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.

Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.

Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.


Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.

Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?

Díky D.

Uživatelský avatar
blackbiker
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 189
Registrován: sob led 05, 2008 13:56:11
Bydliště: Teplice

Re: Poděkování

Příspěvek od blackbiker » stř říj 15, 2008 12:34:38

FishX3 píše:Vidím , že směřuji do dobré společnosti :) - pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.

Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.

Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.


Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.

Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?

Díky D.



S rexe ma Milda z Plzne, ale ten je bohuzel momentalne nepojizdny :cry: (doufam ze ho bude mit brzo v poradku)
ZRX 1200 black

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » stř říj 15, 2008 12:38:14

FishX3: ...tak jsem si ted precetl tvuj dlouhy roman a rekl bych nasledujici, tezko ti tady jmenovat co je lepsi a co horsi, kazdy clovek je jiny a ma jine "problemy" a tak neni nad osobni vyzkouseni. Priklad, nekdo kdo jezdi na ZX6 si sedne na ZRX a rekne tezka motorka spatna manipulace na miste... osobne jsem stravil tyden na BMW GS1200 a pri presednuti zpet na ZRX jsem si pripadal jak na hravem minibiku ;-) Totez se tyka pohodli. Blanka po 150km v kuse take natahuje nohy a to na jakemkoli motocyklu bez rozdilu. Co se zivotnosti tyka, rekl bych ze kdyz dostane patricnou udrzbu (treba tu co pisou v servisce ;-) ) tak ten motor vydrzi hodne. Mam najeto kolem 40ti tis. a nepocituji ze by bylo neco jinak nez pred 6ti lety s 2500km. Myslim ze se v klubu najde i clovicek co ma najeto 2x tolik. Proste si ji prijed prohlednout a snad pak uz budes vedet... Jo a rozdil mezi S a R je hlavne v ochrane proti vetru (hlava, ramena) a pak jeste pro nekoho dulezitejsi parametr KRASA, ale zase co se libi me, nemusi se libit Mildovi :wink: :lol:
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
blackbiker
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 189
Registrován: sob led 05, 2008 13:56:11
Bydliště: Teplice

Re: Poděkování

Příspěvek od blackbiker » stř říj 15, 2008 12:42:47

FishX3 píše:Vidím , že směřuji do dobré společnosti :) - pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.

Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.

Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.


Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.

Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?

Díky D.
Nevim jak jsi se dohodl s KankXem, ale pokud by jel on k vam do Roudnice tak bych jel klidne taky a mozna by mohl dojet i Zdrahy z Prahy, protoze bych rad slysel zvuk jeho noveho Ixilu (ale to je jen moje zbozny prani :lol: )
ZRX 1200 black

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » stř říj 15, 2008 16:25:10

Pěkně napsaný to máte klucí :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Zamčeno