


FishX3 píše:Vidím , že směřuji do dobré společnosti- pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.
Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.
Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.
Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.
Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?
Díky D.
Nevim jak jsi se dohodl s KankXem, ale pokud by jel on k vam do Roudnice tak bych jel klidne taky a mozna by mohl dojet i Zdrahy z Prahy, protoze bych rad slysel zvuk jeho noveho Ixilu (ale to je jen moje zbozny praniFishX3 píše:Vidím , že směřuji do dobré společnosti- pokud tak mohu usuzovat z vašich bleskových odpovědí - tj. snahy mi pomoct.
Dík za odpovědi, každopádně chci jít do "S" modelu - chci si sice občas pohrát ( R) ale především cestujeme a tak se mi S jeví praktičtější, zvlášť po té, co jsem tu v diskuzích četl chválu na funkci polokapoty.
Děkuju i za nabídku "20min" - počkám jestli se nenajde dobrovolník s "S" modelem (abych to okoukl v reálu), pokud ne, udělal bych si výlet do teplic - každopádně prosím , mohl by jsi mi KankXi poslat na sebe nějaký tel + info co piješ, abychom se případně mohli dohodnout a já dorazil připraven? Díky Provětral bych TDM i s mladou.
Ohledně pohodlí, ledvinku mam maličkou, ale jednak má problém s nožkou a tak ji na delších štrekách natahuje a jednak je poněkud zhýčkaná, protože kdo jste si sedl na TDM tušíte z čeho ji chci přesunout.
Minule jsem zapoměl ještě na jeden dotaz a to je životnost motoru - tiše předpokládám, že při této kubatůře nejde o nějaký vyhoněný výkon, takže by to měl být "spolehlivý pracant" .
Chtěl jsem koupit něco co by mělo najeto cca do 25tis (ročně jezdím kolem 26tis). Jsou tu nějaké fin náročnější servisní operace ? (nemám na mysli spotřebák jako je řetězovka a olej)
A ještě poslední - TDM byla má první větší mašina a opoti ostatním, které jsem měl možnost osedlat (asi 12 typů od Varadere po Fazer 6) má vysoko těžiště - tj manipulovat s ní na místě , nebo se otáčet na silnici chce cvik a pořádnou opatrnost. Jak je tou ZRX která váží ještě o 30kg víc?
Díky D.