ZX6R 07, nejde :(
ZX6R 07, nejde :(
Zdravičko, stala se mi podivná věc. Koupil jsem si zx6rko, při prodeji všechno v pohodě, jezdila. Včera jsem dostal čísla, tak jsem vyrazil na projíždku a po 77 kilometrech vypověděla službu. Motor se začal dusit, nereagovala na plyn a hotovo, zastavila se a už nešla nahodit. Čerpadlo benzínu pokaždý divně zasičelo, pak mirně blafla na vteřinu a zase konec. Čim víc jsem to zkoušel, tim přestala blafat uplně - skoro jakoby tam netekl benzín. Má najeto 2500 kilaku, takže motor neni zajetej proto jsem ho taky šetřil. Nemá s tim někdo zkušenosti? Byl bych nesmírně vděčen, protože už ted se mi protáčí panenky nad cenou servisu.
Je teda fakt, že mě chytl pořádnej slejvák, ale dojezdila nejmín 20 minut po tom, co jsem ji protáhl už za sucha.
Jinak zdravim všechny Kawaře.
Je teda fakt, že mě chytl pořádnej slejvák, ale dojezdila nejmín 20 minut po tom, co jsem ji protáhl už za sucha.
Jinak zdravim všechny Kawaře.
- Motors
- Easy rider
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZX6R 07, nejde :(
Nemáš to ještě v záruce? A pokud to nemá servisku, tak bys měl mít záruku od prodejce, ale záleží jak si měl sepsanou smlouvu. Takže bych uplatnil u něho vrácení peněz, nebo zaplacení servisu...Oooz píše:Zdravičko, stala se mi podivná věc. Koupil jsem si zx6rko, při prodeji všechno v pohodě, jezdila. Včera jsem dostal čísla, tak jsem vyrazil na projíždku a po 77 kilometrech vypověděla službu. Motor se začal dusit, nereagovala na plyn a hotovo, zastavila se a už nešla nahodit. Čerpadlo benzínu pokaždý divně zasičelo, pak mirně blafla na vteřinu a zase konec. Čim víc jsem to zkoušel, tim přestala blafat uplně - skoro jakoby tam netekl benzín. Má najeto 2500 kilaku, takže motor neni zajetej proto jsem ho taky šetřil. Nemá s tim někdo zkušenosti? Byl bych nesmírně vděčen, protože už ted se mi protáčí panenky nad cenou servisu.
Je teda fakt, že mě chytl pořádnej slejvák, ale dojezdila nejmín 20 minut po tom, co jsem ji protáhl už za sucha.
Jinak zdravim všechny Kawaře.
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3433
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak. Jestli to má záruku tak ju využij. Jinak si myslím, že čerpadlo netlakuje benzín. Zkus se mrknout jestli dává. Pokud ne nebo málo, tak se mrkni na pojistku a na filtr benzínu. Taky to može mnět nekde špatný kontakt. Ale jestli to je v záruce nebo bys to nezvládl, tak to radši nedělej. Malá chyba a si v .... Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-
No s tou zárukou to bude ošemetný. Je to dovoz z Itálie, byla padnutá do pole takže bliká F1 na tacháku, možná kvůli náklonovým čidlům - buh ví. Ale opravdu jezdila, motor nevydával žádný podivný zvuk - vše ok. Nemohlo by to být třeba tim? Že měla třeba 100 km na dojezd a pak hotovo, aby se s tim muselo na diagnostiku? Nebo žiju ve sci-fi světě?
Mno známej jezdí sice na 06, se stejnou hláškou na tacháku od dob co ji koupil položenou až to teď. Já tomu rozumim jak koza petrželi, měl jsem SV 650 rv03, tam žádný elektronický vychytávky nebyly.ZdrahyZX9R píše:Náklonová čidla??
pokud jsi jezdil s blikající chybou Fi, tak si myslím že rozebírat potencionální závady nemá smysl - může tam být cokoli. Hmm pokud jsi jezdil když ti to signalizovalo závadu připrav si teď radši víc peněz.
Fi je signalizace chyby v elektronice motoru, může znamenat desítky věcí (od odpojené přívěry z důvodu výměny origo výfuku za laďák až po např. nefunkční vstřik). Jezdit s tím, když nevím proč to svítíje pro mě stejně logický asi jako jezdit s rozsvícenou kontrolkou mazání.. ušetřit pár korun za diagnostiku s potencionálním výhledem na shánění motoru... odvez to do autorizovaného servisu a modli se aby to byla nějaká píčo*ina.
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
- Motors
- Easy rider
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak Skládali sme s Kámošem Faroša a sice to jelo,ale blikalo tam F1 a ještě něco. Zavezli sme to do Hundy v Olomouci. Borec to napojil na diagnostiku a pak nám pořádně zasunul jednu hadicu u motoru . Něco nastavil nA PC a bylo to. motorka jela jak víno, než s ejí teda vysypala převodovka při 30 000Km rv 2001. No jo HundaZdrahyZX9R píše:Fi je signalizace chyby v elektronice motoru, může znamenat desítky věcí (od odpojené přívěry z důvodu výměny origo výfuku za laďák až po např. nefunkční vstřik). Jezdit s tím, když nevím proč to svítíje pro mě stejně logický asi jako jezdit s rozsvícenou kontrolkou mazání.. ušetřit pár korun za diagnostiku s potencionálním výhledem na shánění motoru... odvez to do autorizovaného servisu a modli se aby to byla nějaká píčo*ina.
Jo jinak stálo to asi 250 za to co udělala Takže pohoda
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
Mno takže další poznatky, udělal jsem si takovou rozborku, sborku a vypadá to následovně: nefungujou vstřiky, čerpadlo zabzučí ale žádnej benzín nejde do válců. Zkoušel jsem i čerpadlo, funguje ale přijde mi že má docela malej tlak .. respektive jsem to udržel i prstem aby nestříkalo. Tady teda nevim jaký má mít tlaky. Střiknul jsem trochu béna do motorku a chytla normálně. A ještě něco lítá v nádrži, ale docela tvrdě - tady taky nevim jestli je to normální, nevim jestli by to mohl dělat plovák? Jediný teda co mě udivuje, prohledal jsem celou moto a nemůžu najít pojistkovou skříň.
- Motors
- Easy rider
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Díval jsme se na elektriku a podle nákresu by měla být někde vlevo vepředu http://www.partsdepot.cz/index.php?fveh ... ion=787315Oooz píše:Mno takže další poznatky, udělal jsem si takovou rozborku, sborku a vypadá to následovně: nefungujou vstřiky, čerpadlo zabzučí ale žádnej benzín nejde do válců. Zkoušel jsem i čerpadlo, funguje ale přijde mi že má docela malej tlak .. respektive jsem to udržel i prstem aby nestříkalo. Tady teda nevim jaký má mít tlaky. Střiknul jsem trochu béna do motorku a chytla normálně. A ještě něco lítá v nádrži, ale docela tvrdě - tady taky nevim jestli je to normální, nevim jestli by to mohl dělat plovák? Jediný teda co mě udivuje, prohledal jsem celou moto a nemůžu najít pojistkovou skříň.
Edit: Tak je to pod sedlem, podle manualu co mám
KLE 500 -06 - prodaná
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
ZZR 600 -99 - šedá Míša - prodaná
>> CKC#606 <<
Tak a jsem tu zas , jenom se chci zeptat - kolik vám zx šestkaři erkaři lítá kawinka? Protože mě ta mrcha sotva leze do 250, už z toho mám traumata! Ono by to teoreticky mohlo být nezajetím motoru (ma 3700) ale to už mi přijde na zajetí až až.. Je teda fakt, že po tom předchozím jezdci netáhla vůbec do 12 tisic, nevim jak na tom ten člověk vůbec jezdil . Ale dávám ji co proto už něco k těm dvou tisícům a prostě ne a ne přez těch 250 vylést. Taky mi přijde, že od 14 výš už motor ztrácí sílu, blikač na přeřazení mam nastavený od výrobce a rozhodně mě ty kvalty daleko víc kopaj při 13 než když ji "přetočim". (uvozovky proto, jelikož nejdu do červených ale jen k blikači) Jaký máte názor? Servis a nebo ji ještě chvilku trápit v pořádným zápřahu? Protože co si budem povídat, musí se naučit..
Zajetá je po max 1600km, takže s tím to nemá co dělat. No je to 600ccm takže bych od toho o moc vyšší rychlost nečekal - má to origo převody? rozetu a primár? není to přiškrcený? Ty řeči jak někomu 6ka jede 280 už jsem taky slyšel, ale nevěřím jim - pokud to někomu ukáže na tachometru, tak to tím , že ty tacha docela dost lžou.. jediná rada - zajeď si s tím na dyno a uvidíš jestli je to OK nebo ne
ZRX 1200 S-R
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Lepší bejt mrtvej lev než živá krysa!
CKC # 209
Jo jo, vše je originál od výrobce. Ona tedy má v TP napsáno 25 KW, ale nadruhou stranu nevěřim že takhle uzavřená by vůbec jela 250 a už vůbec měla ten zátah, kterej mi skoro trhá ruce. Měl jsem SV 650 S otevřenou a byl to proti tomuhle čajíček. Jsem z toho zmatenej, protože u SV jsem měl v TP rychlost 200 a naučil jsem ji na 237 tachometrově (co si budem povídat, orig rychlost byla určitě menší ale zaroven vyšší jak těch 200). U kawinky mam nápsáno 262, u většiny videí co jsem viděl i z názorů co jsem slyšel by měla těch 270 tachometrově dát určitě. Ono to samozřejmě neni důležitý, jelikož je to rychlost akorát tak na dálnici a ještě na malou chvilku .. ale i tak, chtěl jsem to aspon jednou zažít!!
ZX10R 2004