Kawasaki Ninja 250R ´08- chcem vediet vsetko

Modely, testy, zkušenosti
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ladis
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4467
Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ladis » pon zář 01, 2008 16:51:23

Jirka_Z píše:Pozorne tohle sleduju, protoze bych si chtel next year taky koupit nejakou spis cestovni za neco mezi 7 az 10t treba takze me to moc zajima co z tohodle "vypadne", ale mam pocit, ze KankX tohle tema neotevre - takze neodepise...
...už jen proto, že o helmách je toho na foru, jak kapek v lijáku... :roll: Tohle nechte "malejm" Ninjám... ;)
ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********

Uživatelský avatar
Elvis.
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4844
Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elvis. » pon zář 01, 2008 21:00:57

njn.... taky do toho nechci kecat, ale admini, kdyz by udelali thread o helmach a soupli tam tuhle diskuzi, tak by to pomohlo jak lidem, co se o to zajimaj, tak by se to tu procistilo. A kdyz uz v tom budou, tak muzou tohle moje kecani do jejich prace taky smaznout :-D
ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L

ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)

Uživatelský avatar
maxim87
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 176
Registrován: pon bře 10, 2008 09:53:08
Bydliště: Stará Boleslav

Příspěvek od maxim87 » úte zář 02, 2008 18:30:45

maxim87 píše:Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Tak jsem to dnes dovalil do servisu. Jsem rad, ze to projel nekdo kdo tomu rozumi. Akorat me moc nepotesil. Pry nic neslysel a ze je to normalni. (pry proste dvoutakt). Cidlo spravili. Uz vypina jak by melo. Akorat evidentne sundavali kapotu a zapomneli dotahnout srouby, takze mi to vsechno odstava..Ale to je otazka dotazeni.
Ninja 250R (zelená)

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » úte zář 02, 2008 18:33:03

Hej - STOP - nekde bude chyba - podle me je to 4takt to co mas...
Jel jsem na tom a dost si myslim, ze aspon tohle poznam.
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » úte zář 02, 2008 18:43:42

maxim87 píše:
maxim87 píše:Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Tak jsem to dnes dovalil do servisu. Jsem rad, ze to projel nekdo kdo tomu rozumi. Akorat me moc nepotesil. Pry nic neslysel a ze je to normalni. (pry proste dvoutakt). Cidlo spravili. Uz vypina jak by melo. Akorat evidentne sundavali kapotu a zapomneli dotahnout srouby, takze mi to vsechno odstava..Ale to je otazka dotazeni.
Celou dobu žiju v bludu, že je to čtyřtakt :oops: A nebo jsou kokoti v servisu?
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
Jirka_Z
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4244
Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jirka_Z » úte zář 02, 2008 18:45:49

Urcite - jel jsem na tom a 2takt krom zvuku a vůne, by mel uplne jinej prubeh vykonu ;-)
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

cha chááááá:

Příspěvek od 666S999 » úte zář 02, 2008 18:52:37

Jirka_Z píše:Urcite - jel jsem na tom a 2takt krom zvuku a vůne, by mel uplne jinej prubeh vykonu ;-)
http://www.kawasaki.com/Products/Detail ... nt=details

parallel twin DOHC :lol: , jsem už dlouho dvoutakt neviděl :wink:

svádí to k přebleptu: dvouvál / dvoutakt - ale v servisu :wink: , jasánek že dvouvál 600ccm a 4vál maj jiný zvuk a chod...
Naposledy upravil(a) 666S999 dne úte zář 02, 2008 19:02:04, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » úte zář 02, 2008 18:55:49

No snad tam nedává celou dobu olej do benzinu... :confused2:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
maxim87
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 176
Registrován: pon bře 10, 2008 09:53:08
Bydliště: Stará Boleslav

Re: cha chááááá:

Příspěvek od maxim87 » úte zář 02, 2008 19:09:17

666S999 píše:svádí to k přebleptu: dvouvál / dvoutakt - ale v servisu :wink: , jasánek že dvouvál 600ccm a 4vál maj jiný zvuk a chod...
:oops: :oops: :oops: To byl spis muj preblept..
Ninja 250R (zelená)

Odpovědět