Modely, testy, zkušenosti
-
Ladis
- Ghostrider

- Příspěvky: 4467
- Registrován: pon črc 09, 2007 16:49:44
- Bydliště: Kunštát, okr. Blansko
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ladis » pon zář 01, 2008 16:51:23
Jirka_Z píše:Pozorne tohle sleduju, protoze bych si chtel next year taky koupit nejakou spis cestovni za neco mezi 7 az 10t treba takze me to moc zajima co z tohodle "vypadne", ale mam pocit, ze KankX tohle tema neotevre - takze neodepise...
...už jen proto, že o helmách je toho na foru, jak kapek v lijáku...

Tohle nechte "malejm" Ninjám...

ZZR 1200 '03 Moonlight Silver
*********CKC # 686*********
-
Elvis.
- Ghostrider

- Příspěvky: 4844
- Registrován: ned čer 04, 2006 18:04:03
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Elvis. » pon zář 01, 2008 21:00:57
njn.... taky do toho nechci kecat, ale admini, kdyz by udelali thread o helmach a soupli tam tuhle diskuzi, tak by to pomohlo jak lidem, co se o to zajimaj, tak by se to tu procistilo. A kdyz uz v tom budou, tak muzou tohle moje kecani do jejich prace taky smaznout

ZRX1200R -japan style
pitbike PBS PRO-SX160
CRF250L
ZX6R rv04 (sloužilas dlouho a dobře, diky)
-
maxim87
- Easy rider

- Příspěvky: 176
- Registrován: pon bře 10, 2008 09:53:08
- Bydliště: Stará Boleslav
Příspěvek
od maxim87 » úte zář 02, 2008 18:30:45
maxim87 píše:Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Tak jsem to dnes dovalil do servisu. Jsem rad, ze to projel nekdo kdo tomu rozumi. Akorat me moc nepotesil. Pry nic neslysel a ze je to normalni. (pry proste dvoutakt). Cidlo spravili. Uz vypina jak by melo. Akorat evidentne sundavali kapotu a zapomneli dotahnout srouby, takze mi to vsechno odstava..Ale to je otazka dotazeni.
Ninja 250R (zelená)
-
Jirka_Z
- Ghostrider

- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jirka_Z » úte zář 02, 2008 18:33:03
Hej - STOP - nekde bude chyba - podle me je to 4takt to co mas...
Jel jsem na tom a dost si myslim, ze aspon tohle poznam.
JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
-
misak39
- Ghostrider

- Příspěvky: 5071
- Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
- Bydliště: Králíky
Příspěvek
od misak39 » úte zář 02, 2008 18:43:42
maxim87 píše:maxim87 píše:Jsem na utery objednan do servisu.
Zavady:
- cidlo oleje vypne az po 30ti vterinach po nastartovani (kdyz je to studeny). Cca po 10ti kdyz je motka zahrata..To nevidim jako hlavni problem a hlavni je ze zhasne, ale...
- v motoru to vzdy pri dosazeni 9 000 otacek chrasti..Nejdriv to vzdy blblo jen, kdyz se to vytocilo a pustil se plyn..Ted to blbne uz i kdyz se jede konstantne okolo tech 9 000.
- v prednim kole to cvaka jako kdybych tam mel klacek, ktery tam samozrejme nikde neni...
Tak jsem to dnes dovalil do servisu. Jsem rad, ze to projel nekdo kdo tomu rozumi. Akorat me moc nepotesil. Pry nic neslysel a ze je to normalni. (pry proste dvoutakt). Cidlo spravili. Uz vypina jak by melo. Akorat evidentne sundavali kapotu a zapomneli dotahnout srouby, takze mi to vsechno odstava..Ale to je otazka dotazeni.
Celou dobu žiju v bludu, že je to čtyřtakt

A nebo jsou kokoti v servisu?
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
-
Jirka_Z
- Ghostrider

- Příspěvky: 4244
- Registrován: pon led 21, 2008 22:01:28
- Bydliště: Beroun
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Jirka_Z » úte zář 02, 2008 18:45:49
Urcite - jel jsem na tom a 2takt krom zvuku a vůne, by mel uplne jinej prubeh vykonu

JAWA 350 Style OilMaster
ZZR 1.4 - 010 - Metallic spark black
CKC#824
...pursuit is futile...
-
666S999
- Ghostrider

- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 666S999 » úte zář 02, 2008 18:52:37
Jirka_Z píše:Urcite - jel jsem na tom a 2takt krom zvuku a vůne, by mel uplne jinej prubeh vykonu

http://www.kawasaki.com/Products/Detail ... nt=details
parallel twin DOHC

, jsem už dlouho dvoutakt neviděl
svádí to k přebleptu: dvouvál / dvoutakt - ale v servisu

, jasánek že dvouvál 600ccm a 4vál maj jiný zvuk a chod...
Naposledy upravil(a)
666S999 dne úte zář 02, 2008 19:02:04, celkem upraveno 1 x.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
-
DoktorZRX
- Ghostrider

- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Příspěvek
od DoktorZRX » úte zář 02, 2008 18:55:49
No snad tam nedává celou dobu olej do benzinu...

Buell xb12r
CKC#160
-
maxim87
- Easy rider

- Příspěvky: 176
- Registrován: pon bře 10, 2008 09:53:08
- Bydliště: Stará Boleslav
Příspěvek
od maxim87 » úte zář 02, 2008 19:09:17
666S999 píše:svádí to k přebleptu: dvouvál / dvoutakt - ale v servisu

, jasánek že dvouvál 600ccm a 4vál maj jiný zvuk a chod...

To byl spis muj preblept..
Ninja 250R (zelená)