furt vybita baterka KLR

Odpovědět
Uživatelský avatar
contura
Příspěvky: 24
Registrován: stř dub 09, 2008 10:20:23

furt vybita baterka KLR

Příspěvek od contura » sob čer 07, 2008 00:03:08

Ahoj, vzdycky po cca mesici se mi uplne vybije baterka, pravidelne jezdeni vubec nepomaha, ale pred casem v servisu konstatovali, ze dobijeni je OK. Vymenil jsem starou baterku za novou, ale neni to nic platny. Nemate nekdo napad, v cem by mohla byt chyba? Kdyz nastartuju a baterku odpojim, motor bezi a pri pridani plynu se vic rozsviti svetla, takze jako laik bych rekl, ze to neco dobiji...Nemuzu tam mit na necem treba zkrat, kterej mi to po case vybije? Diky za kazdy dobry start..

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Re: furt vybita baterka KLR

Příspěvek od Pavel ZRX » sob čer 07, 2008 00:15:29

contura píše:Ahoj, vzdycky po cca mesici se mi uplne vybije baterka, pravidelne jezdeni vubec nepomaha, ale pred casem v servisu konstatovali, ze dobijeni je OK. Vymenil jsem starou baterku za novou, ale neni to nic platny. Nemate nekdo napad, v cem by mohla byt chyba? Kdyz nastartuju a baterku odpojim, motor bezi a pri pridani plynu se vic rozsviti svetla, takze jako laik bych rekl, ze to neco dobiji...Nemuzu tam mit na necem treba zkrat, kterej mi to po case vybije? Diky za kazdy dobry start..
Nechej si změřit odběr proudu po vypnutí spin. skřínky. Mělo by to být bez odběru.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
contura
Příspěvky: 24
Registrován: stř dub 09, 2008 10:20:23

Příspěvek od contura » sob čer 07, 2008 11:19:46

Dobry napad s tim promerenim, diky. Vsechno jsem promeril a je to tak, ze moje vybita baterka, ktera uz neotoci se starterem (KLR 650, r.95), ma 11,44 V. Na vypnuty zapalovani to nema zadny odber ani nepatrny ( meri mi to mirkoampery).
Kdyz to pres kabely natocim a odpojim uplne zdroj proudu, dobiji to na volnobeh 5,5 V, pri vyssich otackach ( nemam otackomer) cca 8,5 V. Coz myslim reguluje regulator dobijeni, ne?
Kdyz tam pripojim tu vybitou baterku zpatky, tak to dobiji asi 12,3V na volnobeh, jenze kdyz zapnu svetla, uz to alternator nestiha a jede to trapem od 11,2 V dolu a dolu (na volnobeh), takze to zere i tu vybitou baterku a na cca 3000 otacek odhadem se to dostava na tech cca 11,4V, takze i pri volne jizde to vybitou baterku nedobiji.
A ted mi prosim vas nekdo poradte, jestli se da seridit ten regulator nebo opravit alternator nebo jestli to mam nekde shanet novy ? Kdyz to dam k Havrdovi, myslite, ze to nejak vykouma?
Dik za kazdy nazor.

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » sob čer 07, 2008 13:44:17

nevím jak tvoje ale za chodu máš naměřit na baterce kolem 14,4V plus mínus autobus, takže buďto relé nebo altík, altík jestli byl zkoušenej asi ne tak ti logicky zbývá to relé....
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » sob čer 07, 2008 17:53:29

Většinou to jde na vrub relé.Alternátor je vinutý solidním drátem.To relé je samozřejmě neopravitelné.Zkus sehnat náhradu,třeba VAPE.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
contura
Příspěvky: 24
Registrován: stř dub 09, 2008 10:20:23

Příspěvek od contura » sob čer 07, 2008 17:59:44

Anti píše:Většinou to jde na vrub relé.Alternátor je vinutý solidním drátem.To relé je samozřejmě neopravitelné.Zkus sehnat náhradu,třeba VAPE.
Dik, to je dobry napad, maji i slusne ceny.Jak spolehlive poznam ten typ - mam to na tom svym asi napsany, ze jo :?
Nevis nahodou rovnou, ktery tam pasuje? Zatim teda jezdim bez svetel, abych nekde nezustal viset, protoze to pocasi je neodolatelne..Jeste ze tu to forum tak funguje...

Uživatelský avatar
contura
Příspěvky: 24
Registrován: stř dub 09, 2008 10:20:23

Příspěvek od contura » sob čer 07, 2008 18:01:09

farmář píše:nevím jak tvoje ale za chodu máš naměřit na baterce kolem 14,4V plus mínus autobus, takže buďto relé nebo altík, altík jestli byl zkoušenej asi ne tak ti logicky zbývá to relé....
Dik, to presne odpovida, snad to bude jenom to rele..Kdyz to rika i Anti :D

Uživatelský avatar
contura
Příspěvky: 24
Registrován: stř dub 09, 2008 10:20:23

Příspěvek od contura » sob čer 07, 2008 18:05:42

Ono vlastne staci kouknout na jejich stranky, ze :shock: Tak asi R90. Dobrej tip, diky moc.

Uživatelský avatar
Motors
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 410
Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Regulator

Příspěvek od Motors » čtv čer 12, 2008 09:29:41

Hoj, mám jeden doma navíc. Kupoval jsem ho před rokem od Vape na ZZR 600 rv99 (R90). Nakonec byl mrtvej alternator, takže sem ho jen ozkoušel a leží mi doma. Za 1000Kč (případně dohoda)je tvůj i se záručákem a dokladem o koupi.

Odpovědět