furt vybita baterka KLR
furt vybita baterka KLR
Ahoj, vzdycky po cca mesici se mi uplne vybije baterka, pravidelne jezdeni vubec nepomaha, ale pred casem v servisu konstatovali, ze dobijeni je OK. Vymenil jsem starou baterku za novou, ale neni to nic platny. Nemate nekdo napad, v cem by mohla byt chyba? Kdyz nastartuju a baterku odpojim, motor bezi a pri pridani plynu se vic rozsviti svetla, takze jako laik bych rekl, ze to neco dobiji...Nemuzu tam mit na necem treba zkrat, kterej mi to po case vybije? Diky za kazdy dobry start..
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Re: furt vybita baterka KLR
Nechej si změřit odběr proudu po vypnutí spin. skřínky. Mělo by to být bez odběru.contura píše:Ahoj, vzdycky po cca mesici se mi uplne vybije baterka, pravidelne jezdeni vubec nepomaha, ale pred casem v servisu konstatovali, ze dobijeni je OK. Vymenil jsem starou baterku za novou, ale neni to nic platny. Nemate nekdo napad, v cem by mohla byt chyba? Kdyz nastartuju a baterku odpojim, motor bezi a pri pridani plynu se vic rozsviti svetla, takze jako laik bych rekl, ze to neco dobiji...Nemuzu tam mit na necem treba zkrat, kterej mi to po case vybije? Diky za kazdy dobry start..
ZRX 1200 R
Dobry napad s tim promerenim, diky. Vsechno jsem promeril a je to tak, ze moje vybita baterka, ktera uz neotoci se starterem (KLR 650, r.95), ma 11,44 V. Na vypnuty zapalovani to nema zadny odber ani nepatrny ( meri mi to mirkoampery).
Kdyz to pres kabely natocim a odpojim uplne zdroj proudu, dobiji to na volnobeh 5,5 V, pri vyssich otackach ( nemam otackomer) cca 8,5 V. Coz myslim reguluje regulator dobijeni, ne?
Kdyz tam pripojim tu vybitou baterku zpatky, tak to dobiji asi 12,3V na volnobeh, jenze kdyz zapnu svetla, uz to alternator nestiha a jede to trapem od 11,2 V dolu a dolu (na volnobeh), takze to zere i tu vybitou baterku a na cca 3000 otacek odhadem se to dostava na tech cca 11,4V, takze i pri volne jizde to vybitou baterku nedobiji.
A ted mi prosim vas nekdo poradte, jestli se da seridit ten regulator nebo opravit alternator nebo jestli to mam nekde shanet novy ? Kdyz to dam k Havrdovi, myslite, ze to nejak vykouma?
Dik za kazdy nazor.
Kdyz to pres kabely natocim a odpojim uplne zdroj proudu, dobiji to na volnobeh 5,5 V, pri vyssich otackach ( nemam otackomer) cca 8,5 V. Coz myslim reguluje regulator dobijeni, ne?
Kdyz tam pripojim tu vybitou baterku zpatky, tak to dobiji asi 12,3V na volnobeh, jenze kdyz zapnu svetla, uz to alternator nestiha a jede to trapem od 11,2 V dolu a dolu (na volnobeh), takze to zere i tu vybitou baterku a na cca 3000 otacek odhadem se to dostava na tech cca 11,4V, takze i pri volne jizde to vybitou baterku nedobiji.
A ted mi prosim vas nekdo poradte, jestli se da seridit ten regulator nebo opravit alternator nebo jestli to mam nekde shanet novy ? Kdyz to dam k Havrdovi, myslite, ze to nejak vykouma?
Dik za kazdy nazor.
Dik, to je dobry napad, maji i slusne ceny.Jak spolehlive poznam ten typ - mam to na tom svym asi napsany, ze joAnti píše:Většinou to jde na vrub relé.Alternátor je vinutý solidním drátem.To relé je samozřejmě neopravitelné.Zkus sehnat náhradu,třeba VAPE.

Nevis nahodou rovnou, ktery tam pasuje? Zatim teda jezdim bez svetel, abych nekde nezustal viset, protoze to pocasi je neodolatelne..Jeste ze tu to forum tak funguje...
- Motors
- Easy rider
- Příspěvky: 410
- Registrován: pon čer 18, 2007 18:31:09
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Regulator
Hoj, mám jeden doma navíc. Kupoval jsem ho před rokem od Vape na ZZR 600 rv99 (R90). Nakonec byl mrtvej alternator, takže sem ho jen ozkoušel a leží mi doma. Za 1000Kč (případně dohoda)je tvůj i se záručákem a dokladem o koupi.