KLR650- Nastavení karb, a vlnění na silnici

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

Příspěvek od Charlie-KLR » pon kvě 26, 2008 10:49:43

dworakmirek píše:Mo mě se KLR vlní ale nic hroznáho, a kola mám nové, to střílení ti dělá CHUDÁ směs malinko povol na šroubku a bude to v pořádku
Chudá??????SPíš bohatá ne?
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon kvě 26, 2008 16:16:48

Obecně se říká,že střílení do výfuku je důsledkem bohaté směsi která nestačí zhořet ve válci a dohořívá venku.A že chudá směs se projevuje střílením do karburátoru...
Jak ale posoudit stroj,který tu mám teď?Střílí jak do karburátorů,tak do výfuku... :oops: :?:
Jeden stačí....na všechno....

Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

Příspěvek od Charlie-KLR » pon kvě 26, 2008 22:54:12

a nemůže se tím nic poškodit?dnes sem nastavoval karbec a mám tam 1 a 3/4 otáčky a střílí pořád
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte kvě 27, 2008 16:35:30

Neřeš to.K motoru s velkým obsahem na válec to prostě patří.Nic tím nezkazíš.
Jenom bohatostí volnoběžné trysky to stejně nepoladíš....
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » úte kvě 27, 2008 16:55:45

Anti...viděl bych to v časování ventilů...asi se ti otevírají trošku jindy než mají....
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » ned čer 01, 2008 21:28:49

neznáte a to, příliš chudá směs se nestihne zapálit ve válci ,ale vybouchne pozdějc ve vyfuku
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon čer 02, 2008 21:52:53

Sama od sebe?Diesel?
Uvědom si,že spálená směs je vytlačována přibližně půl otáčky po zápalu.Zajímalo by mě jak to potom samo chytne...
Naposledy upravil(a) Anti dne pon čer 02, 2008 21:55:57, celkem upraveno 1 x.
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon čer 02, 2008 21:55:22

farmář píše:Anti...viděl bych to v časování ventilů...asi se ti otevírají trošku jindy než mají....
Tak chudý to bylo kvůli nesprávně (nízko)nastavené jehle a střílení do karburátorů měla na svědomí špatná synchronizace klapek...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » úte čer 03, 2008 21:46:45

Anti píše:Sama od sebe?Diesel?
Uvědom si,že spálená směs je vytlačována přibližně půl otáčky po zápalu.Zajímalo by mě jak to potom samo chytne...
to mám psát všechno jako 5letému děcku?? nemá to cenu, něco si zjisti a pak moralizuj
KLR 650 ,,98" no problem

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř čer 04, 2008 21:51:12

Já nemoralizuju,byla to otázka.Proč to jiskra nezapálí a ve výfuku to samo lapne?Nejsem sice závodní ladič,ale netechnická trubka také ne...
Čistě teoreticky se po zmenšení odporu na výfukové straně(laďák) sníží odpor spalin,zvýší jejich rychlost,což má za následek lepší vyplachování a tím pádem větší podtlak na sání,což zase znamená bohatou směs.Proto se laďák doplňuje více průchodnými filtry a většinou se tryskuje dolů(pokud se netryskuje na závod)....
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » čtv čer 05, 2008 18:28:52

no říkáš to přesně naopak, když dáš ladáky dáváš dinojet, abys obohatil směs protože příliš otevřenej ladák bude ze seriovejma tryskama nehorázně střílet do vejfuku, vysvětlím kdyby byl motor ze skla a díval by ses bokem , pustil do motoru příliš bohatou směs zapálila by se ti tesně před sacím ventilem (je tam obrovská rychlost pohybu) když bude směs příliš chudá k zapálení dojde později a detonace ti bude střílet do vejfuku , správe odladěn motor bude mít detonaci pěkně na středu motoru, nebude střílet :wink:
KLR 650 ,,98" no problem

Odpovědět