Chudá??????SPíš bohatá ne?dworakmirek píše:Mo mě se KLR vlní ale nic hroznáho, a kola mám nové, to střílení ti dělá CHUDÁ směs malinko povol na šroubku a bude to v pořádku
KLR650- Nastavení karb, a vlnění na silnici
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08
-
- Příspěvky: 15
- Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
Sama od sebe?Diesel?
Uvědom si,že spálená směs je vytlačována přibližně půl otáčky po zápalu.Zajímalo by mě jak to potom samo chytne...
Uvědom si,že spálená směs je vytlačována přibližně půl otáčky po zápalu.Zajímalo by mě jak to potom samo chytne...
Naposledy upravil(a) Anti dne pon čer 02, 2008 21:55:57, celkem upraveno 1 x.
Jeden stačí....na všechno....
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
Já nemoralizuju,byla to otázka.Proč to jiskra nezapálí a ve výfuku to samo lapne?Nejsem sice závodní ladič,ale netechnická trubka také ne...
Čistě teoreticky se po zmenšení odporu na výfukové straně(laďák) sníží odpor spalin,zvýší jejich rychlost,což má za následek lepší vyplachování a tím pádem větší podtlak na sání,což zase znamená bohatou směs.Proto se laďák doplňuje více průchodnými filtry a většinou se tryskuje dolů(pokud se netryskuje na závod)....
Čistě teoreticky se po zmenšení odporu na výfukové straně(laďák) sníží odpor spalin,zvýší jejich rychlost,což má za následek lepší vyplachování a tím pádem větší podtlak na sání,což zase znamená bohatou směs.Proto se laďák doplňuje více průchodnými filtry a většinou se tryskuje dolů(pokud se netryskuje na závod)....
Jeden stačí....na všechno....
- dworakmirek
- Easy rider
- Příspěvky: 376
- Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
- Bydliště: Znojemsko
no říkáš to přesně naopak, když dáš ladáky dáváš dinojet, abys obohatil směs protože příliš otevřenej ladák bude ze seriovejma tryskama nehorázně střílet do vejfuku, vysvětlím kdyby byl motor ze skla a díval by ses bokem , pustil do motoru příliš bohatou směs zapálila by se ti tesně před sacím ventilem (je tam obrovská rychlost pohybu) když bude směs příliš chudá k zapálení dojde později a detonace ti bude střílet do vejfuku , správe odladěn motor bude mít detonaci pěkně na středu motoru, nebude střílet 

KLR 650 ,,98" no problem