KLR650- Nastavení karb, a vlnění na silnici

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

KLR650- Nastavení karb, a vlnění na silnici

Příspěvek od Charlie-KLR » stř dub 09, 2008 22:24:44

Potřeboval bych poradit ohledně seřízení karbecu, a to hlavně kde a jak.Motorka mi občas vystřelí což by asi neměla.
No a ještě mám jeden problém když jedu po silnici a je rozbitá čí zaplátovaná tak když přejedu nějakej hrbol tak mi se mi motorka zavlní.Zadní kyvku mám v poho vůle nemá.Mám zadní pneu KO a fokuám ho na 2.5
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv dub 10, 2008 16:17:15

1Jednoválce při zavření plynu střílí...
2Zkus zkontrolovat tlumiče-náplň a celkový stav,a taky ložiska v kolech a krku řízení
Jeden stačí....na všechno....

Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

Příspěvek od Charlie-KLR » čtv dub 10, 2008 18:05:50

Takže střelba bude normální?Mě to nevadí se mi to celkem líbí.Já jen abych zbytečně nejezdil na moc bohatou směs
No a myslíš že by mohli bejt ložiska KO.Motorka má najeto 20 000 km.A nikdy nejela v krosu.Je to vidět na jejím celkovým stavu.
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát dub 11, 2008 20:51:26

Tak prostě musíš hledat jinde.Ono,tyhle soft Endura jsou krapet měkký,takže lehké vlnění nebo houpání k ním patří.
Může to být volnější výplet kol,špatně nasazená nebo podhuštěná guma....
Ta střelba je běžná,ale pokud máš laděný výfuk,u origu zas tolik ne.Zkus prohlídnout filtr.Šroubek bohatosti je zespodu mezi plovákovou komorou a přírubou k hlavě.Má být necelé dvě otáčky od dorazu.
Jeden stačí....na všechno....

Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

Příspěvek od Charlie-KLR » ned dub 13, 2008 21:21:06

a může to bejt tím že mám gumu uplně KO?
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » ned dub 13, 2008 21:55:14

Proč hledáš problém,když máš špatnou gumu?TO JE PRVNÍ VĚC,kterou kontroluji,když mám problém s podvozkem.
Jeden stačí....na všechno....

Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

Příspěvek od Charlie-KLR » stř dub 16, 2008 22:43:38

Anti píše:Proč hledáš problém,když máš špatnou gumu?TO JE PRVNÍ VĚC,kterou kontroluji,když mám problém s podvozkem.
Takže to tím může bejt?Sory za mou blbou otázku ale boužel o tom nemám ponětí.Nerozumím tomu,proto se ptám.
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » čtv dub 17, 2008 16:57:04

Dobrá guma je základ.Samozřejmě to může být tím.Každopádně bych nejdříve přezul a pak pátral.Sjetá má tendenci ustřelovat a všelijak jinak nedržet stopu.Přesněji ti to neřeknu,neb přezouvám zavčasu...
Jeden stačí....na všechno....

Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

Příspěvek od Charlie-KLR » čtv dub 17, 2008 23:04:05

Anti píše:Dobrá guma je základ.Samozřejmě to může být tím.Každopádně bych nejdříve přezul a pak pátral.Sjetá má tendenci ustřelovat a všelijak jinak nedržet stopu.Přesněji ti to neřeknu,neb přezouvám zavčasu...
přezuju a vyzkouším.Zatím dík
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Charlie-KLR
Příspěvky: 15
Registrován: stř dub 09, 2008 22:20:08

Příspěvek od Charlie-KLR » stř dub 30, 2008 12:27:49

Takže po výmněně gumy je vše ok.Motorka se už nevlní.
To Anti - Děkuji za rady
Kawasaky KLR 650, r.v.- 1998

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř dub 30, 2008 15:52:31

Jsem rád,že se podařilo...Rád pomohu...
Jeden stačí....na všechno....

Uživatelský avatar
dworakmirek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 376
Registrován: ned kvě 28, 2006 15:56:35
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od dworakmirek » čtv kvě 08, 2008 22:03:26

Mo mě se KLR vlní ale nic hroznáho, a kola mám nové, to střílení ti dělá CHUDÁ směs malinko povol na šroubku a bude to v pořádku
KLR 650 ,,98" no problem

Mosquito
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 24, 2008 18:39:47

Příspěvek od Mosquito » úte kvě 20, 2008 09:50:23

Čaues.Co pořád máte s tím vlněním?? No nic ale ještě k tomu karbeci,chci se zeptat na trysky?Konkrétně na přetryskování karbece.Jak na to a co to stojí,nikdy jsem to nedělal.Ladák už mám,KN filtr taky,tak ještě ty trysky.Díky moc za radu.
KLR 650

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte kvě 20, 2008 16:05:29

Většinou,pokud na to chceš jít takto,se zajde do nějakého servisu se zkušební stolicí a zkušenostmi,a tam se to celé domluví.To není jako že:Laďák a filtr znamená výměnu trysky 150 za 170.
Jeden stačí....na všechno....

Mosquito
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 24, 2008 18:39:47

Příspěvek od Mosquito » stř kvě 21, 2008 08:04:06

To jsem myslel jen obecně s tím ladákem a filtrem páč když tam narvu jen filtr tak to nepojede vůbec a to je jedno z druhým.No ale vím co jsem chtěl.Prostě na domovinu to není.Odbornej servis je vždycky dobrá volba.Ď. :)
KLR 650

Odpovědět