
unikající benál
Ted jsem byl juknout v gar. jestli to už přestalo.Nepřestalo. Na moto není nic tak ojemného, aby se tam vlezlo takové množství ben. Takže si myslím, že to fakt nateklo do válce.Zítra jedu na rozumy do Moto Toni.Doufám, že když tam vyrukuju s kartičkou tak se se mnou budou bavit. Dám vědět jak jsem pořídil. Zatím dík.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
Olej v prdeli, vyměň ho určitě, ale až odstraníš závadu...vytoč svíčky, uhni hlavu a protoč motor přes kolo, jestli je benzin ve válci, vystříká ven... před montáží zpět osuš svíčky. Vypadá to na netěsnej kohout a nemocnej karcec... z kterýho válce poletí benzin, u toho taky nedrží karbec...jesli zmizlo půl nádrže, vypadá že tekly nejmíň dva válce, a vana bude plná benzinu 

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
Tak dneska jsem byl v Moto Toni.Když jsem popsal příznaky,tak bylo potvrzeno to,co jsme tady vydedukovali.Akorát kohout je v pořádku. Ta poloha PRI o které jsem si myslel, že zavírá nádrž slouží jak už tady bylo řečeno na zaplavení kar., samospádem.Taky jsme koukli o kolik asi budu potřebovat pumpnout lepší polovičku. Když to zredukuju na opravdu nezbytné, tak 4 ks. trysek vyjdou na necelý litr, olej a filtr mám protože jsem se chystal na výměnu.Blesk (teda myslím, že to byl on) navrhuje ještě výměnu vzduchového filtru, ale měl jsem ho před chvílí v ruce a mokrej není a myslím, že kdyby se namočil od benzínu, zůstaly by na něm fleky.Takže mi nezbývá než se pustit do demontáže karb.Jestli jste to už někdo dělal, zkuste prosím přihodit zevrubný postup.Držte mi palce at to nedokurvím ještě víc, než to je.Na zítra jsem vzal dovolenou, tak mám na to celý pátek.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
- DoktorZRX
- Ghostrider
- Příspěvky: 6969
- Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
Držím palce a myslím, že odborník je Milan MMKS. Tady jestli nemáš manuál
http://rc-bearings.mcintoshcentral.com/ ... on%202.pdf

http://rc-bearings.mcintoshcentral.com/ ... on%202.pdf
Buell xb12r
CKC#160
CKC#160
Karburátory jsou venku.Byl to ovšem boj (nebo spíš Velká vlastenecká válka.)Nevím teda jak to může jít bez demontáže air boxu.Dělal jsem to tak, že jsem posunul tu krabici co je vní vzduch. filtr.Pak jsem se snažil odtlačit samotný box od karb.To sice šlo, ale ne tak abych karb. vysunl dostatečně z přírub.Nakonec v záchvatu zoufalství jsem vypáčil ta gumová kolínka z boxu, tím vzniklo místo na vynutí karb.Abych ho mohl vyndat musel jsem rozebrat plyn rukojet a vytáhnout to i s bovdenama.Po rozšroubování karb. jsem zjistil, že na 3tím karb, je zlomená pružina jehly. Ale si myslím, že to se zaplavením motoru nemá nic společného. (nebo jo?) Ta pružina tlačí na váleček který jezdí v těle a podle toho jak se zvedne tak se něco děje. (co?)Jo z motoru jsem vypustil asi 7 litrů benzínu s olejem.(sekačka to bude muset přežvejkat, přece to nevyhodím)Pokud někdo víte jak tyhle karburátory fungujou, zkuste mi to vysvětlit.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
nechci se mejlit, na zkoušku jsem karbce vynechal, že to dostuduju až pro sebe,jo....ale jehla je ventil.Jestli prdla pružina co ho drží zavřenej, tekl tudy neustále benál a zaplavoval motor,vyměň průžinu a jsi OK.Jako závada fakt hustá,co? Vyměň všechny pružinky najednou, ve všech myslím, ať se s tím nesereš za týden zas. 
PS:ve svém věku studuji co chci a kdy chci....ale teď mne normo "vychovává " jeden matikář! jsem starší než on a vyjebal mi za to, že jsem vzal hovor.
.... očekával jsem nějaký průser tak jsem vzal číslo, co jsem neznal. Pes se rozhodl stát inseminátorem na volné pacce...
a mě to stálo zápočet! 

PS:ve svém věku studuji co chci a kdy chci....ale teď mne normo "vychovává " jeden matikář! jsem starší než on a vyjebal mi za to, že jsem vzal hovor.



Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Karbece jsem vymontoval bez pohybu s airboxem, je to na těsno,ale jde to. Napiš, která pružina je zlomená, jestli pružina jehly šoupátka karbecu, nebo slabá pružinka na jehlovém ventilu plovákové komory. Jehlový ventil je ovládaný plovákem, a hlídá hladinu paliva v plov. komoře. Pokud jehlový ventil neuzavře přívod, palivo může nekontrolovaně porotékat a hladina nastoupá až do úrovně difuzoru a pak benzin může zalít celý objem válce, průsakem přes kroužky i celý motor. Problém je v jehlovém ventilu a v palivovém kohoutu, pokud neni v poloze PRI, palivo nesmí protěkat. Kohout se otevře podtlakem po nastartování motoru. Prověř těsnost paliv. kohoutu. Demontované karbece napoj na láhev s benzinem a zjisti těsnost jehl. ventilů. Pružinu samozřejmě vyměnit, karb. vyčistit.sek píše:Karburátory jsou venku.Byl to ovšem boj (nebo spíš Velká vlastenecká válka.)Nevím teda jak to může jít bez demontáže air boxu.Dělal jsem to tak, že jsem posunul tu krabici co je vní vzduch. filtr.Pak jsem se snažil odtlačit samotný box od karb.To sice šlo, ale ne tak abych karb. vysunl dostatečně z přírub.Nakonec v záchvatu zoufalství jsem vypáčil ta gumová kolínka z boxu, tím vzniklo místo na vynutí karb.Abych ho mohl vyndat musel jsem rozebrat plyn rukojet a vytáhnout to i s bovdenama.Po rozšroubování karb. jsem zjistil, že na 3tím karb, je zlomená pružina jehly. Ale si myslím, že to se zaplavením motoru nemá nic společného. (nebo jo?) Ta pružina tlačí na váleček který jezdí v těle a podle toho jak se zvedne tak se něco děje. (co?)Jo z motoru jsem vypustil asi 7 litrů benzínu s olejem.(sekačka to bude muset přežvejkat, přece to nevyhodím)Pokud někdo víte jak tyhle karburátory fungujou, zkuste mi to vysvětlit.
ZRX 1200 R
Je to pružinka, která je pod víčkem(když se díváš zhora, tak povolíš 4 šroubky, sundáš víčko, které vlastně přitlačuje tu pružinku), myslím že se bavíme o té šoupátkové.Kohout funguje dobře, polohu PRI jsem ve své tuposti považoval za zavřeno, takže jsem po každém dojetí "zavíral" nádrž takhle.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Pružina šoupátka by na zaplavení motoru neměla mít vliv. I kdyby zůstala pozdvižená jehla, palivo by nemělo do motoru samovolně natéct. Celý problém bude v netěsném jehl. ventilu a v poloze PRI, kerou jsi nechal zapnutou.sek píše:Je to pružinka, která je pod víčkem(když se díváš zhora, tak povolíš 4 šroubky, sundáš víčko, které vlastně přitlačuje tu pružinku), myslím že se bavíme o té šoupátkové.Kohout funguje dobře, polohu PRI jsem ve své tuposti považoval za zavřeno, takže jsem po každém dojetí "zavíral" nádrž takhle.
ZRX 1200 R
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Ne, dlouhá jehla otvírá hlavní trysku karburátoru. Jehlový ventil najdeš po sejmutí víka plovákové komory (spodní víko karb.), ovládá jej plovák v závislosti na výšce hladiny paliva.sek píše:Taky si myslím. Ale abych si to ještě ujasnil. Ten jehlový ventil je vlastně ten váleček do kterého vjíždí ta dlouhá jehla?
ZRX 1200 R