unikající benál

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř kvě 21, 2008 18:00:34

no hlavně pozor na to, abys neměl zaplavený píst a nezatočil.Tohle je fakticky takhle popsané divné.Hledat je jediná šance :idea:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » stř kvě 21, 2008 18:10:37

Olej určitě vyměnit. A co vzduchovej filtr, je suchej :?: Na pravé straně je na airboxu vstup vzduchu, tak jestli to neteklo tudy.
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
sek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 106
Registrován: sob kvě 26, 2007 16:27:20
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek od sek » stř kvě 21, 2008 18:24:23

Ted jsem byl juknout v gar. jestli to už přestalo.Nepřestalo. Na moto není nic tak ojemného, aby se tam vlezlo takové množství ben. Takže si myslím, že to fakt nateklo do válce.Zítra jedu na rozumy do Moto Toni.Doufám, že když tam vyrukuju s kartičkou tak se se mnou budou bavit. Dám vědět jak jsem pořídil. Zatím dík.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » stř kvě 21, 2008 19:10:12

Zdá se, že máš plný válec benzínu a protěká to výfukem do svodu a dole to odkapává. To cvakání relé a nemožnost protočení motoru spouštěčem nemusí být slabá baterka, ale válec plný benzínu. Mrkni , kolik ti přibylo oleje v motoru, je možné, že benzin natekl i tam.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » stř kvě 21, 2008 19:23:35

právě. Vyndat svíčky, vysát, vyfoukat kompresorem, vyměnit olej.Opravit karbec.
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » stř kvě 21, 2008 22:09:20

Olej v prdeli, vyměň ho určitě, ale až odstraníš závadu...vytoč svíčky, uhni hlavu a protoč motor přes kolo, jestli je benzin ve válci, vystříká ven... před montáží zpět osuš svíčky. Vypadá to na netěsnej kohout a nemocnej karcec... z kterýho válce poletí benzin, u toho taky nedrží karbec...jesli zmizlo půl nádrže, vypadá že tekly nejmíň dva válce, a vana bude plná benzinu :evil:
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Uživatelský avatar
sek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 106
Registrován: sob kvě 26, 2007 16:27:20
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek od sek » čtv kvě 22, 2008 20:42:55

Tak dneska jsem byl v Moto Toni.Když jsem popsal příznaky,tak bylo potvrzeno to,co jsme tady vydedukovali.Akorát kohout je v pořádku. Ta poloha PRI o které jsem si myslel, že zavírá nádrž slouží jak už tady bylo řečeno na zaplavení kar., samospádem.Taky jsme koukli o kolik asi budu potřebovat pumpnout lepší polovičku. Když to zredukuju na opravdu nezbytné, tak 4 ks. trysek vyjdou na necelý litr, olej a filtr mám protože jsem se chystal na výměnu.Blesk (teda myslím, že to byl on) navrhuje ještě výměnu vzduchového filtru, ale měl jsem ho před chvílí v ruce a mokrej není a myslím, že kdyby se namočil od benzínu, zůstaly by na něm fleky.Takže mi nezbývá než se pustit do demontáže karb.Jestli jste to už někdo dělal, zkuste prosím přihodit zevrubný postup.Držte mi palce at to nedokurvím ještě víc, než to je.Na zítra jsem vzal dovolenou, tak mám na to celý pátek.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » čtv kvě 22, 2008 20:57:27

Držím palce a myslím, že odborník je Milan MMKS. Tady jestli nemáš manuál :arrow:
http://rc-bearings.mcintoshcentral.com/ ... on%202.pdf
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
sek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 106
Registrován: sob kvě 26, 2007 16:27:20
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek od sek » sob kvě 24, 2008 11:23:13

Karburátory jsou venku.Byl to ovšem boj (nebo spíš Velká vlastenecká válka.)Nevím teda jak to může jít bez demontáže air boxu.Dělal jsem to tak, že jsem posunul tu krabici co je vní vzduch. filtr.Pak jsem se snažil odtlačit samotný box od karb.To sice šlo, ale ne tak abych karb. vysunl dostatečně z přírub.Nakonec v záchvatu zoufalství jsem vypáčil ta gumová kolínka z boxu, tím vzniklo místo na vynutí karb.Abych ho mohl vyndat musel jsem rozebrat plyn rukojet a vytáhnout to i s bovdenama.Po rozšroubování karb. jsem zjistil, že na 3tím karb, je zlomená pružina jehly. Ale si myslím, že to se zaplavením motoru nemá nic společného. (nebo jo?) Ta pružina tlačí na váleček který jezdí v těle a podle toho jak se zvedne tak se něco děje. (co?)Jo z motoru jsem vypustil asi 7 litrů benzínu s olejem.(sekačka to bude muset přežvejkat, přece to nevyhodím)Pokud někdo víte jak tyhle karburátory fungujou, zkuste mi to vysvětlit.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.

Uživatelský avatar
farmář
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2148
Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce

Příspěvek od farmář » sob kvě 24, 2008 15:39:54

nechci se mejlit, na zkoušku jsem karbce vynechal, že to dostuduju až pro sebe,jo....ale jehla je ventil.Jestli prdla pružina co ho drží zavřenej, tekl tudy neustále benál a zaplavoval motor,vyměň průžinu a jsi OK.Jako závada fakt hustá,co? Vyměň všechny pružinky najednou, ve všech myslím, ať se s tím nesereš za týden zas. 8)

PS:ve svém věku studuji co chci a kdy chci....ale teď mne normo "vychovává " jeden matikář! jsem starší než on a vyjebal mi za to, že jsem vzal hovor. :lol: .... očekával jsem nějaký průser tak jsem vzal číslo, co jsem neznal. Pes se rozhodl stát inseminátorem na volné pacce... :lol: a mě to stálo zápočet! :wink:
Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » sob kvě 24, 2008 22:19:53

sek píše:Karburátory jsou venku.Byl to ovšem boj (nebo spíš Velká vlastenecká válka.)Nevím teda jak to může jít bez demontáže air boxu.Dělal jsem to tak, že jsem posunul tu krabici co je vní vzduch. filtr.Pak jsem se snažil odtlačit samotný box od karb.To sice šlo, ale ne tak abych karb. vysunl dostatečně z přírub.Nakonec v záchvatu zoufalství jsem vypáčil ta gumová kolínka z boxu, tím vzniklo místo na vynutí karb.Abych ho mohl vyndat musel jsem rozebrat plyn rukojet a vytáhnout to i s bovdenama.Po rozšroubování karb. jsem zjistil, že na 3tím karb, je zlomená pružina jehly. Ale si myslím, že to se zaplavením motoru nemá nic společného. (nebo jo?) Ta pružina tlačí na váleček který jezdí v těle a podle toho jak se zvedne tak se něco děje. (co?)Jo z motoru jsem vypustil asi 7 litrů benzínu s olejem.(sekačka to bude muset přežvejkat, přece to nevyhodím)Pokud někdo víte jak tyhle karburátory fungujou, zkuste mi to vysvětlit.
Karbece jsem vymontoval bez pohybu s airboxem, je to na těsno,ale jde to. Napiš, která pružina je zlomená, jestli pružina jehly šoupátka karbecu, nebo slabá pružinka na jehlovém ventilu plovákové komory. Jehlový ventil je ovládaný plovákem, a hlídá hladinu paliva v plov. komoře. Pokud jehlový ventil neuzavře přívod, palivo může nekontrolovaně porotékat a hladina nastoupá až do úrovně difuzoru a pak benzin může zalít celý objem válce, průsakem přes kroužky i celý motor. Problém je v jehlovém ventilu a v palivovém kohoutu, pokud neni v poloze PRI, palivo nesmí protěkat. Kohout se otevře podtlakem po nastartování motoru. Prověř těsnost paliv. kohoutu. Demontované karbece napoj na láhev s benzinem a zjisti těsnost jehl. ventilů. Pružinu samozřejmě vyměnit, karb. vyčistit.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
sek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 106
Registrován: sob kvě 26, 2007 16:27:20
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek od sek » ned kvě 25, 2008 10:32:49

Je to pružinka, která je pod víčkem(když se díváš zhora, tak povolíš 4 šroubky, sundáš víčko, které vlastně přitlačuje tu pružinku), myslím že se bavíme o té šoupátkové.Kohout funguje dobře, polohu PRI jsem ve své tuposti považoval za zavřeno, takže jsem po každém dojetí "zavíral" nádrž takhle.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned kvě 25, 2008 11:32:58

sek píše:Je to pružinka, která je pod víčkem(když se díváš zhora, tak povolíš 4 šroubky, sundáš víčko, které vlastně přitlačuje tu pružinku), myslím že se bavíme o té šoupátkové.Kohout funguje dobře, polohu PRI jsem ve své tuposti považoval za zavřeno, takže jsem po každém dojetí "zavíral" nádrž takhle.
Pružina šoupátka by na zaplavení motoru neměla mít vliv. I kdyby zůstala pozdvižená jehla, palivo by nemělo do motoru samovolně natéct. Celý problém bude v netěsném jehl. ventilu a v poloze PRI, kerou jsi nechal zapnutou.
ZRX 1200 R

Uživatelský avatar
sek
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 106
Registrován: sob kvě 26, 2007 16:27:20
Bydliště: Kozlovice

Příspěvek od sek » ned kvě 25, 2008 11:40:19

Taky si myslím. Ale abych si to ještě ujasnil. Ten jehlový ventil je vlastně ten váleček do kterého vjíždí ta dlouhá jehla?
Když nejde o život, jde o hovno pánové.

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » ned kvě 25, 2008 21:10:42

sek píše:Taky si myslím. Ale abych si to ještě ujasnil. Ten jehlový ventil je vlastně ten váleček do kterého vjíždí ta dlouhá jehla?
Ne, dlouhá jehla otvírá hlavní trysku karburátoru. Jehlový ventil najdeš po sejmutí víka plovákové komory (spodní víko karb.), ovládá jej plovák v závislosti na výšce hladiny paliva.
ZRX 1200 R

Odpovědět