unikající benál
unikající benál
Dneska vlezu do garáže (samo že s cígem v hubě) a hodně rychle jsem zařadil čelem vzad.Smrad z benzínu jak svina.Po důkladném venkovním uhašení cig. jsem se jal zkoumat odkad že se ten odér line.Bohužel pod Rexem louže. Vypadá to že kape z příruby mezi karbcem a válcem na druhém válci.Na moto jsem jel naposledy v neděli a od té doby stál.Určitě mezi těma přírubama je nějaké těsnění. Vyměnit ho asi znamená vyndat minimálně ještě jaden karburátor abych se k tomu dostal. Otázka zní .Jesliže ty kar. jenom sundám a nebudu do nich vrtat musím dát po výměně těsnění karb. znova seřídit? A druhá .Je nějaká záludnost na vymontování karburátorů?
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Karburátory se demontují jako celek současně, ne po jednom. Jde to i bez demontáže airboxu, ale je to celkem na těsno. Pokud nebudeš hrabat do nastavení bohatosti a klapek, tak po namontování zpět nemusíš nic seřizovat. Pokud to teče z jednoho karburátoru, tak je netěsný jehlový ventil ovládaný plovákem, nebo je tam zvýšená hladina benzínu. Dál bude problém v palivovém kohoutu, je ovládaný podtlakem sání motoru. Pokud propouští benzín když je motor v klidu, je bud netěsný, nebo přepnutý do polohy PRI.
ZRX 1200 R
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 2383
- Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
- Bydliště: Kostelec
- Kontaktovat uživatele:
Mezi karbecem a válcem je pryžový přechod, do kterého je karb. zasunutý a připevněný šroubovací páskou. Žádné těsnění tam není. Pokud to tama opravdu teče, tak zjisti stav gumové příruby a dotáhni tu pásku. Zkontroluj těsnost palivového kohoutu a pokud je OK tak motorku pořádně projeď, je možné, že v jehlovém ventilu zůstala nějaká nečistota.
ZRX 1200 R
Dík za radu. Ten kohout byl fakt v poloze PRI. Zavřel( Nebo co jsem s ním udělal už před tím než jsem tady šel psát)Jak ten koh. vůbec funguje? Mám dojem že moto jezdí i když je v jaké koli poloze.Znamená to že je v háji, co?No ale zpátky k benzínu. Dotáhnul jsem tu objímku a než půjdu chrápat tak se mrknu jestli to pomohlo, fakt je že jsem s tím šroubkem moc nepohnul.Pokud je tedy nějaká nečistota v kar. nezbývá než to protůrovat. Bude li to pokračovat dál, mám to nechat na servis nebo se do rozebrání můžu pustit sám?Uplné kopyto sice nejsem, ale tohle jsem ještě nedělal.Rozebrat to nebude problém, spíš bych potřeboval vědět jak poznám trysky o kterých jsi psal abych nenadělal víc škody než užitku.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
Kohout má tři polohy-vlevo zavřeno (benzin neteče vůbec) dolů otevřeno, teče pouze pri podtlaku z karborátorů ( z posledního karbce vede hadice do kohoutu, tam je membrána s ventilkem, kterej se podtlakem při startu a jízdě otvírá) a poslední poloha PRI je přeplavování karbeců, slouží jen když jsou karbecy z nějakýho důvodu prázdný (kupř jako já moudře vyjedeš bandasku do sucha
, nebo když se z komor benál odpaří po dloooouhým stání) takže v této poloze teče benzin pořád, a hrozí, když nejsou střeva v karbecu úplně v kondici, zaplavení válců, znehodnocení oleje, a v tom nejhorším případě, při startu s plným válcem benálu, poškození ventilů nebo ojnic atd... Mám pravdu, páni technici?

babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- KankX
- Site Admin
- Příspěvky: 9362
- Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
PRI znamena ze ti tam tece benzin stale samospadem, ostatni polohy funguji tak ze benzin proteka podtlakem pri spustenem motoru s tim ze poloha RES bere benzin az ze dna nadrze...sek píše:Dík za radu. Ten kohout byl fakt v poloze PRI. Zavřel( Nebo co jsem s ním udělal už před tím než jsem tady šel psát)Jak ten koh. vůbec funguje? Mám dojem že moto jezdí i když je v jaké koli poloze.Znamená to že je v háji, co?No ale zpátky k benzínu. Dotáhnul jsem tu objímku a než půjdu chrápat tak se mrknu jestli to pomohlo, fakt je že jsem s tím šroubkem moc nepohnul.Pokud je tedy nějaká nečistota v kar. nezbývá než to protůrovat. Bude li to pokračovat dál, mám to nechat na servis nebo se do rozebrání můžu pustit sám?Uplné kopyto sice nejsem, ale tohle jsem ještě nedělal.Rozebrat to nebude problém, spíš bych potřeboval vědět jak poznám trysky o kterých jsi psal abych nenadělal víc škody než užitku.

----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira
popravdě bych to viděl na nějaký servis, přece jen je to celkem asi drbačka, Když jsem si sundal blbý šlauch an benál, tak jsem ho chtěl pak dát zpátky, jak jsem byl odhadlán jít do toho prsama, tak jsem zpátky zase rychle vycouval. Je to fakt natěsno a určitě bez drobného násilí se to neobejde. Vyndat bych si to ještě troufl, ale naprosto jsem nevěděl, jak bych tam pak přidělal přírubu na 2 a 3 válci.
Možná jen tím, jak jsem se snažil tam narvat nějak ten přívod benzínu jsem si pak jednu přírubu odchlípnul a místo radosti z projížďky jsem poměrně dlouho dobu stresoval, proč to jede tak mizerně.
Možná jen tím, jak jsem se snažil tam narvat nějak ten přívod benzínu jsem si pak jednu přírubu odchlípnul a místo radosti z projížďky jsem poměrně dlouho dobu stresoval, proč to jede tak mizerně.
ZX-12R naked
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
shodíš si nádrž a jde to najednou lépe
já na GPZ mám jen 3 polohy...on, PRI a res.... čili také žádné off. Nádrž mám na dva šrouby, vepředu nasazená na gumách a z kohoutu dvě hadičky. Dělám to např. kvůli výměně svíček, je to za chviličku dole i zpátky. Filtry mám přímé takže když je shodím,místa je dost
nezapomeň si odpojit sytič a plyn. Zlom vaz
náhodou, je to krásná práce, lepší než měnit hlavy na traktoru když je mínus 28...mi přimrzaly klíče k ruce.



Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Takže jsem si pročetl rady. Díky za ně. Včera v noci jsem chudáka REXE musel vytáhnot za barák protože se mi nepodařilo ten benál nějakým způsobem zastavit.Jelikož bylo hodin jak na kostele nechal jsem ho smrdět na zahradě.Ted když jsem doma z rachoty vypustím ben. a podívám se na ty karburátory.Dám pak vědět k čemu jsem došel.Jo a na REXOVI vedou do nádrže 3 hadičky .Jedna od kohoutu druhá na pravo nad chladičem a třetí taky na pravo ale asi tak 15 cm od konce nádrže.(proč proboha?)
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
- farmář
- Ghostrider
- Příspěvky: 2148
- Registrován: úte říj 16, 2007 20:01:57
- Bydliště: kousek od Jindřichova Hradce
já mám z nádrže hadic!!! na nádrži kohout a z nádrže odfuky...tepelná dilatace paliva a odfuk x naopak vstup vzduchu...aby se ti nebortila změnou množství a tlaku paliva nádrž
...dnes jsem nesrozumitelný sám sobě.
A z ventili mám dvě hadice ke karbcům a z karbců dva oduky opět do volného prostoru.Akorát nemám Keihiny ale Mikuni. A nemám Rexe, za což se věřejně kaju
nebo ne, mám totiž šest kvaltů a vy jen pět,jestli si to nepletu 





Kawasaki Vulcan VN 1500 Classic
CKC #1060
CKC #1060
Tak jsem z toho kokot.Sundal jsem nádrž, boky air box abych měl přístup. Po sundání nádrže FURT teče benzín.Ted není vidět že by unikal u karb. ale objevuje se na hlavní rouře výfuku v místě kde končí páčka nožní brzdy.Po rouře stíká a odkapává ve spojení 4 výfuků v jeden. Ale odkad kape na tu rouru není za boha vidět.Nad rourou je samozzřejmě sucho.No a aby toho nebylo málo, po jedné noci venku se mi vybila baterka, tudíž jsem ho nenatočil.Dále po otočení klíčkem ve spín. skř. se ozývá přerušovač blinkrů, bez blikání a při vypnutých blinkrech.. Tohle v garáži včera nebylo tak to přisuzuju vlhku venku. Ale je to divný.Začínám bejt v prdeli.
Když nejde o život, jde o hovno pánové.
Jo končí, ale je svedená o pár centáků vedle a dokonale suchá. Navíc nádrž je z moto pryč, takže tím to nebude.Možná je to blbost, ale jelikož mi zmizlo přes noc skoro půl nádrže nemohlo to nějak přes ten jeden válec natéct do výfuku?A jestli jo tak je zřejmě v pr. taky olej?
Když nejde o život, jde o hovno pánové.