
objem oleje v zx6r model 01
-
- Babyrider
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
objem oleje v zx6r model 01
Ahoj. Měnil jsem olej u zx6r a v manuálu píšou 3,6 litru při výměně olej. filtru a přitom já tam nalil 4 litry castrolu 10w-40 tky a jsem na okénku akorát v půlce. Stalo se vám to taky? Jsem z toho trochu nervózní
Děkuju za reakce.

Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja 

- volkswagen
- Site Admin
- Příspěvky: 7949
- Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Babyrider
- Příspěvky: 41
- Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
zase já
Jasně že v napřímený poloze. Má se to tak ne? Docela mně to udivilo. Přeci jen 4 deci jsou docela rozdíl. A hladinu dáváte po horní rysku nebo do půlky mezi rysky? Páč jestli 3,6 litru až k horní rysce, tak se tam ještě něco vejde. Jo a nevíte čím může být, když mi při startování vystřelí kawa do výfuku?
Starter se roztočí udělá to prásk a v tu ránu běží úplně v pohodě. A to tam leju vpower 95. Dávám sytič na maximum, tak jestli v tom nedělám chybu... Moc děkuju za odpovědi. Ještě, že jsem koupil kawu a je tu takhle inteligentní fórum. 


Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja 

- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: zase já
Olej na půl okénka! nepřelívej zbytečně, rychlotočky motory nemaj rády moc oleje v motoru, máš snadnou kontrolu...pokaždé stavím v garáži motku stejně na stojan, než vyjedu, dycky kouknu na OIL a jedu. Taky po výměně doleju o pár decek víc, než je v manuálu...zx6rák píše:Jasně že v napřímený poloze. Má se to tak ne? Docela mně to udivilo. Přeci jen 4 deci jsou docela rozdíl. A hladinu dáváte po horní rysku nebo do půlky mezi rysky? Páč jestli 3,6 litru až k horní rysce, tak se tam ještě něco vejde. Jo a nevíte čím může být, když mi při startování vystřelí kawa do výfuku?Starter se roztočí udělá to prásk a v tu ránu běží úplně v pohodě. A to tam leju vpower 95. Dávám sytič na maximum, tak jestli v tom nedělám chybu... Moc děkuju za odpovědi. Ještě, že jsem koupil kawu a je tu takhle inteligentní fórum.
NESTARTUJ NA PLNÝ SYTIČ A NEHRAB NA PLYN: sytič se nauč dávat "optimálně" chce to vychytat "cit", (v zimě a delší době bez vyj힡ky víc), v létě míň... (samo a při ovlaženém motoru nic) já osobně startuji krátce a sytič přidávám...po stupních (20-40-60%)pár vteřin a dost do třetího cuku chytá bez prásků , (může "střílet" proto, že než pořádně chytne směs, tak ji máš nespálenou v laufu.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
- Dak
- Ghostrider
- Příspěvky: 3438
- Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
- Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
- Kontaktovat uživatele:
Svíčky si pro jistotu vymněň. Stím olejem..... Pokud budeš mněnit olej i s filtrem a protočíš (né moc!!!) motor bez zapnutého zapalování, tak se ven dostane i olej co je v mazacích kanálcích. Pak tam naleješ v pohodě 4 L. Tak sem to dělal i já se svou ninjou. Taky r.v 96. Ale vždy sem protočil motor, pomocí startéru, tak o 5 až 8 otáček. Nechal 10 min. vykapak starý olej. Pak dal noví filtr a nový olej. Když to budeš tak dělat tak se po opětovném startování nelekni. Bude chvilku svítit kontrolka mazání. Jen chvilku, asi tak 10 - 15vteřin. Dýl ne. To než se natáhne do mazacích kanálků olej a sepne spínač. Kontrolu množství oleje proveď ještě před nastartováním. Mašinu na rovný povrch a napřímit. Nemnělo by ho tam být víc než po horní rysku. Po nastartování to zkontroluj znovu, mněl by být mezi ryskama. Dělal sem to tak několikrát a nikdy žádný problém a pokud si dáš bacha při utahování šroubů a zátek tak by ti žádný neměl nastat. Toš tak
Dak
CKC -015-
CKC -015-