objem oleje v zx6r model 01

Odpovědět
zx6rák
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

objem oleje v zx6r model 01

Příspěvek od zx6rák » čtv dub 10, 2008 00:11:28

Ahoj. Měnil jsem olej u zx6r a v manuálu píšou 3,6 litru při výměně olej. filtru a přitom já tam nalil 4 litry castrolu 10w-40 tky a jsem na okénku akorát v půlce. Stalo se vám to taky? Jsem z toho trochu nervózní :? Děkuju za reakce.
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja ;-)

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » čtv dub 10, 2008 08:02:44

Měřil jsi to na stojánku nebo jsi měl motorku srovnanou?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
NRG
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3077
Registrován: pon led 30, 2006 11:53:04
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od NRG » čtv dub 10, 2008 14:30:56

To já mám zas náplň 3,5 litru vč. filtru a po vypuštění (podotýkám, že důkladným) starýho oleje jsem tam nalil jen dva a půl a hladina už sahala v okýnku k horní rysce.
Karosa ZZ-R 1100
:::: CKC#016 ::::

Uživatelský avatar
MadMax
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 453
Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MadMax » čtv dub 10, 2008 14:42:42

taky se mi tam vleze celej kanistr 4l. starej olej nechavam vzdy minimalne pul hodky odkapat. merim to samozrejme v naprimeny poloze, ne na bocnim stojanu.
ZX-6R ´98

zx6rák
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

zase já

Příspěvek od zx6rák » čtv dub 10, 2008 20:38:46

Jasně že v napřímený poloze. Má se to tak ne? Docela mně to udivilo. Přeci jen 4 deci jsou docela rozdíl. A hladinu dáváte po horní rysku nebo do půlky mezi rysky? Páč jestli 3,6 litru až k horní rysce, tak se tam ještě něco vejde. Jo a nevíte čím může být, když mi při startování vystřelí kawa do výfuku? :cry: Starter se roztočí udělá to prásk a v tu ránu běží úplně v pohodě. A to tam leju vpower 95. Dávám sytič na maximum, tak jestli v tom nedělám chybu... Moc děkuju za odpovědi. Ještě, že jsem koupil kawu a je tu takhle inteligentní fórum. :wink:
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja ;-)

Uživatelský avatar
666S999
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6798
Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
Bydliště: prostřední Morava
Kontaktovat uživatele:

Re: zase já

Příspěvek od 666S999 » čtv dub 10, 2008 20:52:26

zx6rák píše:Jasně že v napřímený poloze. Má se to tak ne? Docela mně to udivilo. Přeci jen 4 deci jsou docela rozdíl. A hladinu dáváte po horní rysku nebo do půlky mezi rysky? Páč jestli 3,6 litru až k horní rysce, tak se tam ještě něco vejde. Jo a nevíte čím může být, když mi při startování vystřelí kawa do výfuku? :cry: Starter se roztočí udělá to prásk a v tu ránu běží úplně v pohodě. A to tam leju vpower 95. Dávám sytič na maximum, tak jestli v tom nedělám chybu... Moc děkuju za odpovědi. Ještě, že jsem koupil kawu a je tu takhle inteligentní fórum. :wink:
Olej na půl okénka! nepřelívej zbytečně, rychlotočky motory nemaj rády moc oleje v motoru, máš snadnou kontrolu...pokaždé stavím v garáži motku stejně na stojan, než vyjedu, dycky kouknu na OIL a jedu. Taky po výměně doleju o pár decek víc, než je v manuálu...

NESTARTUJ NA PLNÝ SYTIČ A NEHRAB NA PLYN: sytič se nauč dávat "optimálně" chce to vychytat "cit", (v zimě a delší době bez vyj힡ky víc), v létě míň... (samo a při ovlaženém motoru nic) já osobně startuji krátce a sytič přidávám...po stupních (20-40-60%)pár vteřin a dost do třetího cuku chytá bez prásků , (může "střílet" proto, že než pořádně chytne směs, tak ji máš nespálenou v laufu.
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______

zx6rák
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6rák » čtv dub 10, 2008 22:39:18

Děkuju moc. Tak to mám radost. :) Bál jsem se, že je něco špatně. Mám pro jistotu vyměnit svíčky? Kawa má na tachu 17,5 tkm. Nebo mám počkat až budou zapotřebí? Ještě jednou děkuju. Jsem radši, že je chyba v mém startování než v kawičce.
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja ;-)

Uživatelský avatar
matt
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 504
Registrován: úte led 16, 2007 17:56:21
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od matt » pon dub 14, 2008 19:58:07

ja tam mam napsany ze vymena bez filtru 3.6litru a sfiltrem 4 litry ale mam zx6r 1996 takze bych to neresilja to mam napsany na stitku u olejoznaku
matt
ZX6R 1996 - "jedu jak umím"
ZX10R 2004 černá mamba
ZX10R 2008 bílá perla

zx6rák
Babyrider
Babyrider
Příspěvky: 41
Registrován: stř dub 09, 2008 23:16:14
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zx6rák » stř dub 16, 2008 22:26:18

já tam mám právě napsaný hodnoty co překročím :roll: No pořád je olej na půl okénka, tak snad bude v poho. Stejně by mně zajímalo kam ty 4-5 deci zmizlo :roll: :roll: :roll: To jsem zvědavý kolik se tam vejde oleje při příští výměně...
Zelená dvouoká kráska = Kawasaki zx6r ninja ;-)

Uživatelský avatar
Dak
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 3438
Registrován: sob led 28, 2006 13:44:45
Bydliště: Zlechov ( Je to kousek od Uh. Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dak » čtv dub 17, 2008 10:42:39

Svíčky si pro jistotu vymněň. Stím olejem..... Pokud budeš mněnit olej i s filtrem a protočíš (né moc!!!) motor bez zapnutého zapalování, tak se ven dostane i olej co je v mazacích kanálcích. Pak tam naleješ v pohodě 4 L. Tak sem to dělal i já se svou ninjou. Taky r.v 96. Ale vždy sem protočil motor, pomocí startéru, tak o 5 až 8 otáček. Nechal 10 min. vykapak starý olej. Pak dal noví filtr a nový olej. Když to budeš tak dělat tak se po opětovném startování nelekni. Bude chvilku svítit kontrolka mazání. Jen chvilku, asi tak 10 - 15vteřin. Dýl ne. To než se natáhne do mazacích kanálků olej a sepne spínač. Kontrolu množství oleje proveď ještě před nastartováním. Mašinu na rovný povrch a napřímit. Nemnělo by ho tam být víc než po horní rysku. Po nastartování to zkontroluj znovu, mněl by být mezi ryskama. Dělal sem to tak několikrát a nikdy žádný problém a pokud si dáš bacha při utahování šroubů a zátek tak by ti žádný neměl nastat. Toš tak
Dak
CKC -015-

Odpovědět