
Přední ráfek na ZXR 4OO ?
- AngelZX-4R
- Easy rider
- Příspěvky: 279
- Registrován: pon úno 20, 2006 12:48:41
- Bydliště: Sever Čech-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přední ráfek na ZXR 4OO ?
NE, nebourala jsem, ale řešíme stále ty vibrace při brždění přední brzdou (kotouče to nejsou, spodní brýle - to se uvidí)...vypadá to na ráfek...kdyby někdo o něčem věděl....díky moc! 

- 666S999
- Ghostrider
- Příspěvky: 6798
- Registrován: ned úno 12, 2006 18:51:09
- Bydliště: prostřední Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přední ráfek na ZXR 4OO ?
co ložiska v předním kole? taky můžou způsobovat vibrace (sorry OT)AngelZX-4R píše:NE, nebourala jsem, ale řešíme stále ty vibrace při brždění přední brzdou (kotouče to nejsou, spodní brýle - to se uvidí)...vypadá to na ráfek...kdyby někdo o něčem věděl....díky moc!
____ZRX 1200R____
_________________
_____CKC#21______
_________________
_____CKC#21______
Já měl u GPZ dole na vidlici takový štelovátka, měly tři polohy, a při brzdění mi to děsně mydlilo ráfkem. Než jsem na to přišel, že jedna vidle byla na jedničce a druhá na trojce, málem jsem zrepasoval celou mášu. Pak jsem to náhodou objevil, nastavil na stejný číslo a vibrace byly pryč... Jen bohužel nevím, jestli to štelování má i čtyřkilčo... takže bych, pokud to tam nebude, prohlédl i nastavení vidlí, když budou rozhozený, bude to ráfkem taky vrtět, bo jedna vidle bude tvrdší... (taky sorry za OT)
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*
*CKC 102*
- AngelZX-4R
- Easy rider
- Příspěvky: 279
- Registrován: pon úno 20, 2006 12:48:41
- Bydliště: Sever Čech-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kucí, děkuji moc.....ložiska jsou měněný.....(šly tam ztuha, hodně ztuha)...kdyby to nebyl ráfek, tak co tedy ? (o tom štelování vidlice nic nevím, co se týče dolní poloviny, mohl bys mi to na nějakém obrázku přiblížit??? Děkuji !)...
Vzhledem k tomu, že mám plovoucí kotouče, tak by ráfek při jízdě házet nemusel, ne? a je možný, že jen při brždění....
Můj ráfek, když pošlu proti někomu, tak je ohlej, dost ohlej...ale prej límec nevadí....srovnávat to nenechám, nemá to cenu.... mohlo by to mít vliv na tu házivost? asi určo, že?
Vzhledem k tomu, že mám plovoucí kotouče, tak by ráfek při jízdě házet nemusel, ne? a je možný, že jen při brždění....
Můj ráfek, když pošlu proti někomu, tak je ohlej, dost ohlej...ale prej límec nevadí....srovnávat to nenechám, nemá to cenu.... mohlo by to mít vliv na tu házivost? asi určo, že?
-
- Ghostrider
- Příspěvky: 1521
- Registrován: stř úno 22, 2006 13:08:22
- Bydliště: Praha
Myšáku,ZX to nemá,protiponořovací zařízení maj jen pořádný závoďácí jako máme mi.misak39 píše:Já měl u GPZ dole na vidlici takový štelovátka, měly tři polohy, a při brzdění mi to děsně mydlilo ráfkem. Než jsem na to přišel, že jedna vidle byla na jedničce a druhá na trojce, málem jsem zrepasoval celou mášu. Pak jsem to náhodou objevil, nastavil na stejný číslo a vibrace byly pryč... Jen bohužel nevím, jestli to štelování má i čtyřkilčo... takže bych, pokud to tam nebude, prohlédl i nastavení vidlí, když budou rozhozený, bude to ráfkem taky vrtět, bo jedna vidle bude tvrdší... (taky sorry za OT)
VN 1500 nomad
Kawa=Káča
Kawa=Káča
- MadMax
- Easy rider
- Příspěvky: 453
- Registrován: stř srp 16, 2006 12:33:49
- Bydliště: Strakonice, obcas Cheb :-)
- Kontaktovat uživatele:
Srovnazt to muzes. neni to nic nebezpecnyho. treba by to pomohlo.AngelZX-4R píše:Kucí, děkuji moc.....ložiska jsou měněný.....(šly tam ztuha, hodně ztuha)...kdyby to nebyl ráfek, tak co tedy ? (o tom štelování vidlice nic nevím, co se týče dolní poloviny, mohl bys mi to na nějakém obrázku přiblížit??? Děkuji !)...
Vzhledem k tomu, že mám plovoucí kotouče, tak by ráfek při jízdě házet nemusel, ne? a je možný, že jen při brždění....
Můj ráfek, když pošlu proti někomu, tak je ohlej, dost ohlej...ale prej límec nevadí....srovnávat to nenechám, nemá to cenu.... mohlo by to mít vliv na tu házivost? asi určo, že?
Kam moje zkusenosti sahaji, tak narazenej rafek ti od nejaky rychlosti klepe riditkama porad, ne jen pri brzdeni. pokud klepe jen pri brzdeni uz bych to nevidel jen na rafek. nicmene pokud ho nechas promerit na hazivost nic tim nezkazis. dal zkontroluj predni gumu abynebyla nekde vyboulena. je mozny ze kdyz brzdis a predek se vic zatizi, projevi se nejaka vada na gume. dal hazivost kotoucu a pokud jsou plovouci tak zkontrolovat i stredovy vence jestli nejsou prohnuty. Pak me napada uz jen osa predniho kola jestli neni ohnuta nebo spatne utazena ve vidli - zkrizena a potom jetse serizeni obou tlumicu aby bylo stejne. Pak to taky muzou nekdy delat brzdovy desticky... Ale neni nad to mit tu masinu k dispozici a mrknout na to na vlastni voko. takle na dalku me moc veci nenapada.
ZX-6R ´98
- AngelZX-4R
- Easy rider
- Příspěvky: 279
- Registrován: pon úno 20, 2006 12:48:41
- Bydliště: Sever Čech-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Guma je nová, osa kola je rovná, desky jsou nové....dělá to pořád, ale my na to přindem, díkes;)MadMax píše:Srovnazt to muzes. neni to nic nebezpecnyho. treba by to pomohlo.AngelZX-4R píše:Kucí, děkuji moc.....ložiska jsou měněný.....(šly tam ztuha, hodně ztuha)...kdyby to nebyl ráfek, tak co tedy ? (o tom štelování vidlice nic nevím, co se týče dolní poloviny, mohl bys mi to na nějakém obrázku přiblížit??? Děkuji !)...
Vzhledem k tomu, že mám plovoucí kotouče, tak by ráfek při jízdě házet nemusel, ne? a je možný, že jen při brždění....
Můj ráfek, když pošlu proti někomu, tak je ohlej, dost ohlej...ale prej límec nevadí....srovnávat to nenechám, nemá to cenu.... mohlo by to mít vliv na tu házivost? asi určo, že?
Kam moje zkusenosti sahaji, tak narazenej rafek ti od nejaky rychlosti klepe riditkama porad, ne jen pri brzdeni. pokud klepe jen pri brzdeni uz bych to nevidel jen na rafek. nicmene pokud ho nechas promerit na hazivost nic tim nezkazis. dal zkontroluj predni gumu abynebyla nekde vyboulena. je mozny ze kdyz brzdis a predek se vic zatizi, projevi se nejaka vada na gume. dal hazivost kotoucu a pokud jsou plovouci tak zkontrolovat i stredovy vence jestli nejsou prohnuty. Pak me napada uz jen osa predniho kola jestli neni ohnuta nebo spatne utazena ve vidli - zkrizena a potom jetse serizeni obou tlumicu aby bylo stejne. Pak to taky muzou nekdy delat brzdovy desticky... Ale neni nad to mit tu masinu k dispozici a mrknout na to na vlastni voko. takle na dalku me moc veci nenapada.