Vytékání oleje z výfuku

Co se nevešlo jinam, manuály, foto a tak...
Odpovědět
F!st!k_KMX
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 21, 2008 21:44:26
Bydliště: Veltrusy
Kontaktovat uživatele:

Vytékání oleje z výfuku

Příspěvek od F!st!k_KMX » pát úno 22, 2008 07:50:29

Prosím vás mužete mi někdo poradit.....
Vytéká mi z výfuku olej(už je spálenej a nevim co stim)
za rady budu moc vděčný dekuju předem za odpovědi.

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » pát úno 22, 2008 07:58:53

No nejprve by bylo dobré napsat nám jaká je to motorka, když budu vycházet z toho že máš motorku podle jména tak KMX je dvoutakt a u těch je to víceméně normální ne?
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
Honza-Zed
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 4400
Registrován: úte srp 01, 2006 16:49:06
Bydliště: Pražák

Příspěvek od Honza-Zed » pát úno 22, 2008 08:07:43

u 2T se to stava bezne, pokud das moc oleje do benzinu...

Zmen lehce pomer a bude to dobry... :wink:
ZRX 1200R prototype BA-01
KX250X
:duckie: pampeliška :toothy4:
Ať tě vozí, kdo tě šuká!

F!st!k_KMX
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 21, 2008 21:44:26
Bydliště: Veltrusy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od F!st!k_KMX » pát úno 22, 2008 08:41:38

No je to kawasaki kmx r.v. 2000
u nás ve Městě jí mají 4 lidi a jim to nedělá a mě jedinýmu jo a zdá se mi že se ten výfuk ucpává..... už jsem ho jednou čistil ale je to tu zase

F!st!k_KMX
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 21, 2008 21:44:26
Bydliště: Veltrusy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od F!st!k_KMX » pát úno 22, 2008 08:45:04

asi si to bere moc oleje a nestíhá to spalovat...
tahle motorka má oddělené mazání a někdy se to musí asi nastavovat.....
sem slyšel o šroubku co je pod nádobkou na olejale bojim se abych to neutáh moc a nezadřel to :D

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9361
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » pát úno 22, 2008 17:56:34

lepsi mazat vic nez min, to je u dvojtaktu nejdulezitejsi zasad :-)

A co styl jizdy? Dost casto se mi stavalo neco podobneho, kdyz jsem stroj moc setril. Kdyz jsem ho pak poradne protahl, tak se vyfuk vypalil a uz z nej nic neteklo ;-) Jak jezdi ty dalsi co maji to kmx?
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » pát úno 22, 2008 19:04:40

Nedáváš tam snad M2T :?: Jinak to může být jak píšou kluci v poměru oleje, zapalováním, ložiskama na klice, ale taky olejem z převodovky a tím pádem guferem.
Buell xb12r
CKC#160

F!st!k_KMX
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 21, 2008 21:44:26
Bydliště: Veltrusy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od F!st!k_KMX » pát úno 22, 2008 23:08:43

je pravda že když jsem tomu dal zahulit tak to pak jelo lépe ale pořád to teče.... :D
nejspíš to bude tim zapalováním asi
dám to někomu do servisu a bude to... :)

fatik

Příspěvek od fatik » čtv úno 28, 2008 18:33:28

Používej plně syntetickej olej. Mám kmx 125 rv. 97 a oddělený mazání mam odpojený a leju olej normálně do benzínu. Je to jistější..nikdy nevíš kdy se to čerpadlo zadře a potom ti může odejít i motor.

Uživatelský avatar
misak39
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 5071
Registrován: pát kvě 19, 2006 01:04:55
Bydliště: Králíky

Příspěvek od misak39 » pát úno 29, 2008 16:47:10

zapalování musí být v pořádku, jinak by to nejelo, nestartovalo atd neboť je to dvoutakt... spíš to vidím na prasklej nebo připečenej kroužek na pístu a pak ty to mohlo dělat i moc oleje v benzinu, což by mohly způsobovat event i ty gufera na klice.
Jo, a podívej se, jestli máš správnou tepelnou hodnotu svíčky, moc studená by hůř spalovala a pak by směs lítala ven taky...
babička GPZ 500 a vnučka ZX900B
*CKC 102*

Pavel ZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2383
Registrován: pon srp 07, 2006 21:45:17
Bydliště: Kostelec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel ZRX » pát úno 29, 2008 23:04:19

Olej promíchej přímo do benzinu, automat. přimazávání odpoj. Plně synt. oleje se mohou používat v poměru až 1l oleje na 100l benzinu. To se pak výfuk nezanáší. Takový poměr je extrém, běžně se míchá 1 ku 60 - 70, ale jen oleje k tomu určené. Pokud používáš oleje nižší kvality, tak je poměr max. 1 ku 50, a to pak teče výfukem, na pístu je škraloup karbonu a výkon motoru s větším množstvím oleje v benzinu taky klesá.
ZRX 1200 R

F!st!k_KMX
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 21, 2008 21:44:26
Bydliště: Veltrusy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od F!st!k_KMX » ned bře 09, 2008 11:02:38

ok diky moc za rady něco zkusim :)
pak dáv vědět jak to dopadlo

hanz-k

Příspěvek od hanz-k » pát dub 25, 2008 19:30:22

Je teda lepší to mit odpojeny to mazani a michat to rovnou do nadrze ten olej...nebo kdyz je to nastaveny tak je to ok..kamos to ma zapojeny a je spokojenej...ma tam origo cidlo..a rikal ze kdyz mu to prestane mazat tak se odpoji elektrika a motorka chcipne takze by nemelo dojit k zadnymu zadreni nebo jinymu poskozeni motoru..Jakej na to máte nazor? :?: :roll:

Odpovědět