Vyzvedání zad.tlumiče KLR650/96

a taky vejfuky, brzdy, gumy a jiný drobnosti...
Odpovědět
Mosquito
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 24, 2008 18:39:47

Vyzvedání zad.tlumiče KLR650/96

Příspěvek od Mosquito » pon úno 25, 2008 08:06:23

Zdravím všechny.Mám dotaz kterak vyzvedat zadní tlumič u KLR650?Je tam ta stupňovací matice ale nevim jestli musim rozdělat celé ukotvení tlumiče dole nebo to pujde nějak bez toho :?: .pružina má vlastně pořád tlak i když je kolo nad zemí. Díky moc.

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » úte úno 26, 2008 12:08:48

Co je za termín "vyzvedat"?Tím myslíš co?Při přitvrzování se otáčí tou skokovou maticí,a ta stlačuje pružinu.To je jediný způsob nastavení tlumiče na novějších KLR...
Jeden stačí....na všechno....

Mosquito
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 24, 2008 18:39:47

Příspěvek od Mosquito » stř úno 27, 2008 07:26:03

Tím se teda pružina přitvrdí ale výška zůstane pořád stejná?Vyzvedat jsem myslel jako konečnou výšku,řekněme prostě mezi sedlem a kolem. :?:

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » stř úno 27, 2008 16:24:11

Pokud pružinu nastavíš na maximální tvrdost,eliminuješ "sednutí" motorky vlastní vahou a následný pokles po zatížení tebou.Problém KLR je v tom,že čím mladší ročník,tím mizernější odpružení.Pokud to vyšponuješ na max a pořád ta výška nebude dle tvých představ,chce to pořídit tvrdší pružinu,a nebo rovnou celý centrál,jak jsem to udělal já...Celkem bez problémů tam pásne WP z KTM,je tvrdší a štelovací,a má i větší rozteč,takže se celý zadek zvedne.A hlevně ten centrál pracuje nesrovnatelně lépe.Ale doporučuji,pokud budeš zvedat zadek,zvednout i předek...
Jeden stačí....na všechno....

Mosquito
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 24, 2008 18:39:47

Příspěvek od Mosquito » pát úno 29, 2008 08:30:01

Ok.Díky za rady.Nad tím předkem jsem právě taky přemejšlel.Jedna věc vede k druhé takže by se asi zvýšil po zvednutí zadku celej náklon do předu.Znamená to tedy na předku vyměnit pružiny?Ještě jednou díkec.

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pát úno 29, 2008 15:58:52

Ano,mělo by to jít pomocí tvrdších pružin,protože původní jsou velmi měkké...
Taková KLR600 je na tom podstatně lépe.Když jsem jezdil já,zadní pružina šla na doraz a předek se přifoukl.Výsledkem bylo vysoko sedlo a tvrdší podvozek.Teď na ní jezdí i mladá,tak jsem předek vyfoukl a zadek povolil na max.A hned je s toho soft enduro s tlumením jak pro holky a nízkým sedlem... :)
Jeden stačí....na všechno....

Mosquito
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 24, 2008 18:39:47

Příspěvek od Mosquito » pon bře 03, 2008 07:57:35

No jasně,pohoda.Když už jsem u toho,nevíš kde bych mohl přední tvrdší pružiny sehnat a za kolik to tak jde?

Díkec.

Uživatelský avatar
Anti
Easy slider
Easy slider
Příspěvky: 503
Registrován: úte kvě 23, 2006 15:14:07
Bydliště: Znojemsko

Příspěvek od Anti » pon bře 03, 2008 15:56:49

Mohu ti akorát poradit vrazit nad pružiny buď kousek jiné pružiny,nebo nějakou podložku.O jiných pružinách jsem neuvažoval,a pochybuju že zrovna na KLR se vyrábí.Zkus sehnat poškozené tlumiče z něčeho jiného(buď ostřejší nebo těžší enduro,obě mají silnější pružiny)...
Jeden stačí....na všechno....

Mosquito
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 24, 2008 18:39:47

Příspěvek od Mosquito » úte bře 04, 2008 08:26:19

To jsem právě myslel.Prostě ty pružiny něčím šikovným vypodložit.No dobrý,zkusím co půjde.Dík.

Odpovědět