Výkon ZRX 1100 vs ZRX 1200

Uživatelský avatar
volkswagen
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 7949
Registrován: stř led 25, 2006 12:02:21
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volkswagen » ned úno 24, 2008 17:34:33

O tomhle býval pěkný web - www.lpx.cz a je velká škoda že už není.

Cena jej různá - ale samotný dyno bude stát něco kolem 15 i s montáží a pak seřízení tak ještě jednou tolik... záleží na tom jestli chceš aby ti jenom vyjeli hezký graf který bude o centimetr nad tím původním anebo aby to opravdu seřídili ;-)
Z900RS
W800 2011
VN 900 Custom 2009 bye
ZX-6R 2007 bye
Z1000 2003 bye

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » ned úno 24, 2008 17:44:59

no díval jsem se Dyno 1 stojí 3500Kč. Výhoda zůstává air-box i serial výfuk.
Mě jen zajímala ta brzda, už jsem několikrát četl, že po laďáku atd. by se to mělo seštelovat na brzdě. Já nevím o žádné z okolí a to je tady v okr. 5 obchodů a servisů na moto. Takže mě zajímalo kolik taková sranda vyjde, když jen blbá synchornizace karbeců stojí litr.
Dík.
ZX-12R naked

PajaZR
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 232
Registrován: ned dub 02, 2006 21:32:34
Bydliště: Brno

Příspěvek od PajaZR » ned úno 24, 2008 20:44:00

MMKS píše:no díval jsem se Dyno 1 stojí 3500Kč. Výhoda zůstává air-box i serial výfuk.
Mě jen zajímala ta brzda, už jsem několikrát četl, že po laďáku atd. by se to mělo seštelovat na brzdě. Já nevím o žádné z okolí a to je tady v okr. 5 obchodů a servisů na moto. Takže mě zajímalo kolik taková sranda vyjde, když jen blbá synchornizace karbeců stojí litr.
Dík.
Pro tebe asi z ruky.Našel jsem toto:

http://www.rf-motoservis.wz.cz/index.php?i=2

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » ned úno 24, 2008 21:05:46

A nebude na jaře brzda na otevírání šoupátek v Sovíně :?:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
MMKS
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 2517
Registrován: stř bře 21, 2007 18:28:49
Bydliště: okr. Břeclav

Příspěvek od MMKS » ned úno 24, 2008 21:07:55

Dík, 60km není z ruky. Ale myslím, že to můžu nějakou dobu nechat v záloze.
ZX-12R naked

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » ned úno 24, 2008 21:36:48

MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
DoktorZRX
Ghostrider
Ghostrider
Příspěvky: 6969
Registrován: čtv úno 23, 2006 15:08:06
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Příspěvek od DoktorZRX » ned úno 24, 2008 21:43:31

KankX píše:
MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)
My myslíme ZRX 11 s 98 a ZRX 11 se 106. Já jel asi na 4 ZRX 11 a taky žádná netahala jako moje. V 5ti tis. ot. se kolo odlepí od zeně. Asi to taky budu muset dát na brzdu ať je to doložený. Pokuď to není škrcený, tak na brzdě nikdy neukáže 106 koní, vždycky o něco víc...asi jak kdo zajížděl v prvních km, jak jsme se dnes bavili v Poděbradech :wink:
Buell xb12r
CKC#160

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » ned úno 24, 2008 22:02:35

DoktorZRX píše:
KankX píše:
MMKS píše:když jsme kupoval mou 11tku tak majitel měl už novou 12. Říkal, že je obě zkoušely s kamošem zaráz a do mírného kopce byly domluveni na řazení při 8500ot/m. Prý s tou novou 12 té 11 neujel. Myslím, že tak úplně to pravda nebude, ale rozdíl mezi 98 a 106 koňama je myslím nehmatatelný. Sám nevím kolik tam mám.
Je pravda že žádné zvedání se neděje a do těch 5t je to klidná jízda.
Někde tady už jeden majitel psal co všechno narval do 1200 a kolik ho to vyšlo a první rada byla, pokud u ZRX zvyšovat koňě tak koupit 1200 než narvat balík do 1100.
ZRX 1200 106koni????? Kde jste to chlapy cetli? V dikobraze? V TP mam 124koni, v uzivatelske prirucce od ASKA mam 124 koni a na brzde pred dvema lety 129koni.... Na 11tce jsem jel nekdy pred 4 roky a vykonovy rozdil byl vic nez propastny (oproti te moji 12tce)
My myslíme ZRX 11 s 98 a ZRX 11 se 106. Já jel asi na 4 ZRX 11 a taky žádná netahala jako moje. V 5ti tis. ot. se kolo odlepí od zeně. Asi to taky budu muset dát na brzdu ať je to doložený. Pokuď to není škrcený, tak na brzdě nikdy neukáže 106 koní, vždycky o něco víc...asi jak kdo zajížděl v prvních km, jak jsme se dnes bavili v Poděbradech :wink:
aha, tak ja to pochopil jako rozdil mezi ZRX12 a 11...
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » ned úno 24, 2008 22:05:52

tady jsem naskenoval kus technicaku a prirucky ;-) (jen tak pro zajimavost). Ten papir z brzdy jsem kamsi zasantrocil, nemuzu ho najit :-(
ObrázekObrázek
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Hery
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 125
Registrován: stř bře 19, 2008 18:42:25
Bydliště: Okr. Břeclav

Příspěvek od Hery » čtv čer 05, 2008 15:29:27

KankX píše:tady jsem naskenoval kus technicaku a prirucky ;-) (jen tak pro zajimavost). Ten papir z brzdy jsem kamsi zasantrocil, nemuzu ho najit :-(
ObrázekObrázek
Jaktože máš 92 kw a já 90kw? A co znamená ta varianta: A? Já tam mám B.
ZRX 1200 S, 03

Uživatelský avatar
KankX
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 9362
Registrován: pon kvě 07, 2007 13:16:13
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KankX » čtv čer 05, 2008 15:54:18

Hery píše:
KankX píše:tady jsem naskenoval kus technicaku a prirucky ;-) (jen tak pro zajimavost). Ten papir z brzdy jsem kamsi zasantrocil, nemuzu ho najit :-(
ObrázekObrázek
Jaktože máš 92 kw a já 90kw? A co znamená ta varianta: A? Já tam mám B.
no mam dovoz z USA a je tam par veci jinak :roll: napriklad nemam vzadu misto pod sedlem na lekarnicku ci naradi :-( misto toho jsou tam nejake hadicky a uhlikovy filtr... to je prave ta varianta A :-(
----- (W) -----
young oldtimer
nekdo se zavodnikem narodi, jiny umira

Uživatelský avatar
Hery
Easy rider
Easy rider
Příspěvky: 125
Registrován: stř bře 19, 2008 18:42:25
Bydliště: Okr. Břeclav

Příspěvek od Hery » čtv čer 05, 2008 20:33:45

Tak to jo... Jsem nevěděl že je více variant...
ZRX 1200 S, 03

Odpovědět